
Junaki Planice: AR doživetje za prave pustolovce
Mobilna geo-lokacijska igra z obogateno resničnostjo (AR) o dosežkih, mejnikih, objektih in ljudeh doline pod Poncami.
BRIEF & IZHODIŠČA
Poteka po celotnem območju
Igra naj poteka po celotnem območju nordijskega centra Planica.
Vključuje obogateno AR resničnost
Ena glavnih tehnologij igre naj bo obogatena resničnost (AR).
Predstavi ljudi, ki jo soustvarjajo
Igra naj se na zabaven način pokloni vsem, ki jo ustvarjajo.
Veličasten zaključek
Igra naj po vzoru Escape Room iger poskrbi za WOW zaključek.
Rešitev sestavlja 6 izvirnih iger z vsebino o Planici
Vključuje 4 obogatena AR doživetja
Igra poteka v 3 jezikih (SLO, ANG, NEM)
Igra je primerna za vse starosti in fizične zmogljivosti
Kaj je nastalo?
Interaktivno, z igrami bogato AR doživetje po celotnem območju Planice.
Junaki Planice je mobilna geo-lokacijska igra po celotnem območju Planice, z bogato vsebino in skrivnostnim zaključkom na ... ?
Kontaktirajte nasJunaki Planice? Kdo so? Kje se skrivajo? Kaj nam sporočajo?
Odgovore na zgornja vprašanja skriva novo interaktivno AR doživetje po Planici – Junaki Planice, ki smo ga ustvarili v sodelovanju z Nordijskim centrom Planica.
Junaki Planice so linearna mobilna geo-lokacijska igra z obogateno resničnostjo (AR), ki vas popelje po dolini pod Poncami, eni izmed najbolj znanih dolin v Sloveniji.
Doživetje je polno iger, zabavnih izzivov in sodobnih tehnologij, ter ponuja edinstven pogled na dosežke, mejnike, objekte in ljudi, ki so prispevali svoj košček v razvoj tega čudovitega prostora.
Junaki Planice so tako poklon vsem tistim, ki so ustvarjali (in še ustvarjajo zgodbo) o Planici. Ponujajo nepozabno izkušnjo za vse, ki si želijo raziskovati in spoznavati to edinstveno destinacijo na nov in zanimiv način.
Kako je potekal razvoj igre?
Ustvarjanje mobilne igre Junaki Planice z obogateno resničnostjo za Nordijski center Planica je bil zanimiv, poučen, pa tudi izzivalen proces za celotno Escapebox ekipo.
Kar nekaj tovrstnih projektov smo v preteklosti že uspešno poslali v svet (Ruska kapelica, Osilnica, Kostel, Kranjska Gora …)
V prvi fazi smo naročnika po 7flags metodi vodili do priprave izhodišč, želja in idej o tem, kakšno dogodivščino pričakujejo. Zatem smo pripravili prve zamisli in ustvarili krovni koncept in mehaniko igre.
Sledila je priprava žičnih načrtov, poteka uporabnikov in glavnih povratnih zank v igri. Po dokončni uskladitvi koncepta, smo največ časa namenili oblikovalskemu jeziku igre in glavnih grafičnih elementov v aplikaciji.
Modeliranje in razvoj likov ter objektov za obogateno AR resničnost
Zatem smo se lotili razvoja samih elementov igre (3D modeli objektov, likov in okolja, ki so bili potrebni za igro, glavni app elementi kot so gumbi, ponazoritve, AR slider itd).
Ob tem smo kalibrirali obogateno AR tehnologijo in veliko časa namenili optimizaciji in velikosti AR prizorov, da so ti hitro dostopni in delujoči na čim širšem spektru mobilnih naprav.
Ko smo imeli vse elemente igre pripravljene, smo se lotili programiranja in integracije vseh delov v celovito izkušnjo. To je vključevalo tudi razvoj interaktivnih povratnih učinkov, animacij in grafičnih presenečenj za uporabnike, ki motovirajo uporabnike na zanimiv in izzivalen način.
Na koncu smo preizkusili igro in jo prilagodili glede na povratne informacije, da smo lahko zagotovili, da je bila igra čim boljša in privlačna za uporabnike.
Celoten proces ustvarjanja igre Junaki Planice z AR tehnologijo za Nordijski center Planica je bil izredno zabaven in izobraževalen, saj smo lahko povezali tehnologijo z zgodbo in kulturo te edinstvene destinacije.
Glavni oblikovalski elementi igre
Igri smo nadeli povsem lasten grafičen jezik in okrog ideje zgradili celosten grafičen sistem. En najbolj zanimivih načrtovalskih izzivov med razvojem je bil ustvariti zanimivo gesto, s katero uporabniki zaženejo obogateno AR resničnost.
Seveda bi lahko obdržali običajen gumb, ampak smo želeli običajne gumbe v aplikaciji in zagon AR tehnologije ločiti na dva načina.
Tako se je rodil interaktiven AR drsnik, ki zažene obogateno tehnologijo. Med drsanjem pa iz drsnika letijo elementi, ki nadgradijo uporabniško izkušnjo in vklapljanje tehnolgoije naredijo še bolj veličasten, zabaven in jasen.
Kako deluje in poteka igra?
Igra poteka po celotnem območju Planice in se kot geo-lokacijska igra odkrivanja junakov ustavi na najbolj atraktivnih točkah območja.
Uporabniki se na vsaki točki prelevijo v enega izmed junakov, kajti le tako lahko uspešno razumejo njegovo vlogo. Če so v posamezni igri uspešni, se jim junak razkrije in odpre nova lokacija na poti.
Kot omenjeno že v uvodu zapisa, so Junaki Planice linearna geo-lokacijska igra. To pomeni, da aplikacija uporabnike vodi od ene točke do druge.
Uporabniki tako ne izbirajo svoje naslednje dogodviščine, ampak se jim ta odpre na interaktivnem zemljevidu in jih sooči z novim izzivom.
Potek igralcev v igri:
- z nakupom igre na blagajni Nordijskega centra, ekipa (od 1 do 5 oseb v skupini) prejme unikatno kodo za vstop v aplikacijo,
- po vstopu v igro spoznajo zgodbo Junakov Planice in cilj, ki ga morajo opraviti,
- igra uporbnike vodi po šestih različnih, premišljeno izbranih točkah Planice,
- na teh točkah spoznajo šest osrednjih zgodb, ki predstavljajo:
- pomembne zgodovinske mejnike, ki so zaznamovali Planico,
- osebe, ki so pomembno vplivale na razvoj pokrajine,
- objekte, ki sestavljajo nordijski center,
- naloge, ki jih opravljajo različni deleženiki,
- bogato naravno in kulturno dediščno, ki objema območje,
- glavna naloga igralcev je, da odkrijejo vseh šest Junakov Planice,
- to naredijo tako, da se v vsaki nalogi postavijo v čevlje dotičnega junaka. Ko izziv uspešno rešijo, odklenejo junaka te lokacije in osvojijo značko, ki jo bodo potrebovali na koncu igre,
- igralce med igro popeljemo tudi na veličastno sedežnico, ki jih odpelje na sam vrh planiške velikanke, kjer se zgodi tudi veliki zaključek igre,
- na koncu morajo igralci uporabiti vse znanje (in značke!), ki so ga nabrali v igri, saj lahko le tako odklenejo finale igre,
- kaj točno se zgodi na koncu, pa naj ostane skrivnost, saj bo tako raziskovanje Planice bolj zabavno ?
Zaključek in element presenečenja
Igra se konča v alpski koči tik ob planiški velikanki. Ko igralci uspešno uporabijo vse achievement značke, ki so jih odklenili med igro, se razplete še zadnja interaktivna sekvenca. Na tej točki igra preseneti z zaključno skrivnostjo in vsem igralcem ustvari unikatno darilo, ki ga odnesejo domov.
Za še več informacij o igri obiščite naročnikovo spletno stran https://www.nc-planica.si/, za morebitno podobno igrifikacijo vašega turstičnega doživetja, pa nas kontaktirajte.
Oglejte si še naše druge Adventurebox projekte.
Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?
Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝
Kontaktiraj nas