AB CD


Interaktivni kvizi za

V svojo spletno komunikacijo dodajte kviz, ustvarite bolj zabavno in igrivo vez s svojimi uporabniki in bolj kakovostne podatke.

Kako deluje? Reši kviz!

ZAKAJ KVIZI?

Razlogov je več, izpostavili smo štiri🍀

Več
kontaktov

Kvizi so učinkovito orodje za pridobivanje podatkov uporabnikov. Beležimo 30% in več prijav na enovice.

Bolj zabavna
komunikacija

Kvizi uporabnike aktivno vključijo v komunikacijo in sporočijo več informacij na bolj zabaven način.

Višja
vključenost

Že na vstopni strani vključite več uporabnikov. V kviz se običajno vključi 50 % obiskovalcev.

Boljši
podatki

Če lastnih (first-party) podatkov še ne zbirate, jih boste zagotovo kmalu. Preizkusite kvize!

Kako deluje Quizbox?👨‍🔬

Quizbox je celovita rešitev na ključ za vse vrste marketing managerjev, strategov in gurujev. Ne glede na to, ali želiš svoji ali naročnikovi kampanji dodati zabaven kviz, ti lahko pri tem pomaga Quizbox. Je enostaven, raznovrsten, hiter in vsebuje strokovno podporo ekipe Quizbox. Seveda omogoča popolno prilagoditev kviza z vašo vsebino, barvami, logotipom ...

Če je tvoj popoldanski hobi spremljanje grafov, tabel in dokončanih analitičnih ciljev, imamo super novico (če moraš podatke brati na službenem računalniku, pa še boljšo). Vsi kvizi so namreč opremljeni s pregledno, enostavno in uporabno grafično analitiko.

Uporabljamo lastno analitično orodje, ki ga za vsako kampanjo prilagodimo specifičnim potrebam naročnika.

GDPR ustreznost, precizna pravila in pogoji, strežniki v Sloveniji in ostale najbolj dolgočasne, a zakonsko obvezne stvari smo uredili, zato da jih ni potrebno tebi.

Animacije, mehke tranzicije in elementi presenečenja postajajo standard sodobnih digitalnih rešitev. Quizbox jih vključuje že v osnovni verziji, najbolj drzni pa lahko kvizom dodate tudi zvočne učinke. Na lastno odgovornost! Da interaktiven dizajn vpliva na uporabniško izkušnjo in konverzijske stopnje, pa smo tako ali tako omenili, kajne? Nismo? No, vpliva.

Če morda ni jasno razvidno, se precej radi igramo. Kvizi so opremljeni s točkovanjem v realnem času, ki uporabnikom med reševanjem sporoča njegov napredek in uspešnost. Poleg tega uporabnik vseskozi vidi svoje mesto na lestvici najboljših in zato še aktivneje in bolj zbrano rešuje kviz vaše blagovne znamke.

Ja ja, tudi mi zavijamo z očmi, ampak moramo poudariti. Kvizi delujejo na vseh napravah. Računalnik, pametni telefon, tablica, Tamagotchi, Nokia 3310, ... you name it. Mobile dizajn first, vse ostalo zatem. Napredno, a?

NAŠI PARTNERJI

Kviz Engagement Rate Report

Prva slovenska analiza o marketing kvizih!

Analizirali smo vedenje več kot 100.000 uporabnikov, ki so pričeli z igranjem Engagement kvizov. Oglejte si rezultate v prvi slovenski Quiz Engagement Rate analizi.

  • koliko % uporabnikov se vključi v kviz?
  • kakšne je povprečna % končanih kvizov?
  • kolikor uporabnikov se prijavi na enovice?
  • koliko vprašanj ima najboljši lead-gen kviz?
Poglej analizo
Analiza

Quizbox

Vrste in mehanike kvizov

Kviz znanja

Kviz znanja je odličen pripomoček za preverjanje uporabniškega znanja o določeni temi. Vsako vprašanje ima vnaprej določen pravilen odgovor. Na koncu uporabnik izve število pravilnih odgovorov.

Preizkusi

Stopenjski kviz

Stopenjski kviz je običajno daljši, saj mora uporabnik rešiti več stopenj oz. sob kviza. Nove stopnje se lahko odpirajo ob rešeni prvi ali čez določeno časovno obdobje. Kviz je odlično orodje za ohranjanje stika z uporabniki ali za daljšo enkratno aktivnost.

Preizkusi

Osebnostni kviz

Preizkusi

Video kviz

Glavna prednost video kviza je, da mora uporabnik predvajan video precej bolj podrobno pogledati, saj bo odgovarjal na vprašanja, ki so bila v njem.

Prodajni kviz

Uporabnik z odgovarjanjem vprašanja prejme najboljši produkt ali storitev, po kateri povprašuje. Spletni trgovini s prodajnim kvizom dodate učinkovitega prodajnega svetovalca v obliki interaktivne komunikacije. Odlično orodje za povišanje konverzijskih stopenj.

Preizkusi

Segmentacijski kviz

Cilj segmentacijskega kviza je, da uporabnik na koncu izve v kateri segment spada. Na ta način se lahko pripravi bolj osebne nagovore uporabnikov in prilagojeno komunikacijo.

Preizkusi

LASTNOSTI QUIZBOXA

Kako ti lahko pomaga?💪

VISOKA VKLJUČENOST

Ker v uporabnikih zbudijo radovednost in zanimanje, so učinkovit pripomoček za lead generation. Opt-in obrazec pred prikazom rezultatov kviza dela čudeže.🪄

Learn More

LEAD MAGNET

Kvizi so odličen magnet za doseg novih uporabnikov na družbenih omrežjih in v oglasih. In še boljši za pridobivanje podatkov vaših spletnih obiskovalcev 🥰

Learn More

SEGMENTACIJA UPORABNIKOV

Nadgradite svojo email listo uporabnikov in te razvrstite v smiselne segmente. Na ta način lahko prilagodite in personalizirate komunikacijo 💬

Learn More

POVEČANJE PREPOZNAVNOSTI

Bodite ravno vi tisti, kjer se bodo uporabnki nekaj novega naučili. In to na zabaven in interaktiven način. Uporabniki vas bodo nagradili z zaupanjem in dobrimi odzivi💌

Learn More

ATRIBUCIJA PRODAJI

Prodajni kvizi postajajo pomemben člen vseh spletnih trgovin, ki želijo uporabnike še hitreje popeljati po prodajnem lijaku. So odlično orodje za priporočila glede na želje in zanimanje 🛒

Learn More

IZOBRAŽEVANJE O NOVOSTIH

Odlični so za izobraževanje uporabnikov. Na interaktiven način predstavijo tematiko v vprašanih in preko zabavnih trivia besedil razložijo bistvo 🎓

Learn More

QUIZBOX V PRAKSI

Tule je zadnjih šest 📌

Ultimativni vodič o marketing kvizih

Kako načrtovati marketing kvize, ki jih bodo vaši uporabniki oboževali, delili in jim pomagali pri pravih odločitvah? Prenesite ultimativn vodič o marketing kvizih.

  • Vrste kvizov in nameni uporabe
  • Kaj nam omogočajo marketing kvizi?
  • Kaj storiti po tem, ko uporabnik reši kviz?