Interaktivni kvizi za
pridobivanje podatk
|
V svojo spletno komunikacijo dodajte kviz, ustvarite bolj zabavno in igrivo vez s svojimi uporabniki in bolj kakovostne podatke.
Kako deluje? Reši kviz!ZAKAJ KVIZI?
Razlogov je več, izpostavili smo štiri
Več
kontaktov
Kvizi so učinkovito orodje za pridobivanje podatkov uporabnikov. Beležimo 30% in več prijav na enovice.
Bolj zabavna
komunikacija
Kvizi uporabnike aktivno vključijo v komunikacijo in sporočijo več informacij na bolj zabaven način.
Višja
vključenost
Že na vstopni strani vključite več uporabnikov. V kviz se običajno vključi 50 % obiskovalcev.
Boljši
podatki
Če lastnih (first-party) podatkov še ne zbirate, jih boste zagotovo kmalu. Preizkusite kvize!
Kako deluje Quizbox?
Quizbox je celovita rešitev na ključ za vse vrste marketing managerjev, strategov in gurujev. Ne glede na to, ali želiš svoji ali naročnikovi kampanji dodati zabaven kviz, ti lahko pri tem pomaga Quizbox. Je enostaven, raznovrsten, hiter in vsebuje strokovno podporo ekipe Quizbox. Seveda omogoča popolno prilagoditev kviza z vašo vsebino, barvami, logotipom ...
Če je tvoj popoldanski hobi spremljanje grafov, tabel in dokončanih analitičnih ciljev, imamo super novico (če moraš podatke brati na službenem računalniku, pa še boljšo). Vsi kvizi so namreč opremljeni s pregledno, enostavno in uporabno grafično analitiko.
Uporabljamo lastno analitično orodje, ki ga za vsako kampanjo prilagodimo specifičnim potrebam naročnika.
GDPR ustreznost, precizna pravila in pogoji, strežniki v Sloveniji in ostale najbolj dolgočasne, a zakonsko obvezne stvari smo uredili, zato da jih ni potrebno tebi.
Animacije, mehke tranzicije in elementi presenečenja postajajo standard sodobnih digitalnih rešitev. Quizbox jih vključuje že v osnovni verziji, najbolj drzni pa lahko kvizom dodate tudi zvočne učinke. Na lastno odgovornost! Da interaktiven dizajn vpliva na uporabniško izkušnjo in konverzijske stopnje, pa smo tako ali tako omenili, kajne? Nismo? No, vpliva.
Če morda ni jasno razvidno, se precej radi igramo. Kvizi so opremljeni s točkovanjem v realnem času, ki uporabnikom med reševanjem sporoča njegov napredek in uspešnost. Poleg tega uporabnik vseskozi vidi svoje mesto na lestvici najboljših in zato še aktivneje in bolj zbrano rešuje kviz vaše blagovne znamke.
Ja ja, tudi mi zavijamo z očmi, ampak moramo poudariti. Kvizi delujejo na vseh napravah. Računalnik, pametni telefon, tablica, Tamagotchi, Nokia 3310, ... you name it. Mobile dizajn first, vse ostalo zatem. Napredno, a?
NAŠI PARTNERJI





Kviz Engagement Rate Report
Prva slovenska analiza o marketing kvizih!
Analizirali smo vedenje več kot 100.000 uporabnikov, ki so pričeli z igranjem Engagement kvizov. Oglejte si rezultate v prvi slovenski Quiz Engagement Rate analizi.
- koliko % uporabnikov se vključi v kviz?
- kakšne je povprečna % končanih kvizov?
- kolikor uporabnikov se prijavi na enovice?
- koliko vprašanj ima najboljši lead-gen kviz?

NIČ KODE, NIČ DEVELOPERJEV
Za koga?

Quizbox za marketing agencije
Brez lastnega razvoja obogatite naslednjo naročniško komunikacijo. Kampanji hitreje in enostavneje dodajte kviz. Ustvarite boljše segmente, jasnejše poročilo in vkjučite uporabnike bolj aktivno ter za daljši čas.
- grafična prilagoditev kampanij.
- enostavna implementacija
- široka paleta integracij

Quizbox za marketing ekipe
Quizbox je odlična rešitev za še boljše poznavanje svojih uporabnikov in doseg novih potencialnih kupcev. Ne gre pozabiti tudi segmentacije uporabnikov in njihovo večjo vključenost v vaše marketing aktivnosti.
- celovita rešitev na ključ
- priprava vsebine in grafik
- možnost izvedbe oglaševanja

Quizbox za spletne trgovine
Shoppable oz. prodajni kvizi so prihodnost spletnega nakupovanja, saj uporabnikom na enostaven način pomagajo do najbolj usreznih izdelkov, ki jih iščejo. Enostavno, interaktivno in prodajno učinkovito.
- grafična prilagoditev spletni trgovini
- enostavna implementacija
- široka paleta prilagoditev
Quizbox
Vrste in mehanike kvizov

Kviz znanja
Kviz znanja je odličen pripomoček za preverjanje uporabniškega znanja o določeni temi. Vsako vprašanje ima vnaprej določen pravilen odgovor. Na koncu uporabnik izve število pravilnih odgovorov.
Preizkusi
Stopenjski kviz
Stopenjski kviz je običajno daljši, saj mora uporabnik rešiti več stopenj oz. sob kviza. Nove stopnje se lahko odpirajo ob rešeni prvi ali čez določeno časovno obdobje. Kviz je odlično orodje za ohranjanje stika z uporabniki ali za daljšo enkratno aktivnost.
Preizkusi
Video kviz
Glavna prednost video kviza je, da mora uporabnik predvajan video precej bolj podrobno pogledati, saj bo odgovarjal na vprašanja, ki so bila v njem.

Prodajni kviz
Uporabnik z odgovarjanjem vprašanja prejme najboljši produkt ali storitev, po kateri povprašuje. Spletni trgovini s prodajnim kvizom dodate učinkovitega prodajnega svetovalca v obliki interaktivne komunikacije. Odlično orodje za povišanje konverzijskih stopenj.
Preizkusi
Segmentacijski kviz
Cilj segmentacijskega kviza je, da uporabnik na koncu izve v kateri segment spada. Na ta način se lahko pripravi bolj osebne nagovore uporabnikov in prilagojeno komunikacijo.
PreizkusiAli veš
Koliko uporabnikov povprečno konča kviz?
LASTNOSTI QUIZBOXA
Kako ti lahko pomaga?
VISOKA VKLJUČENOST
Ker v uporabnikih zbudijo radovednost in zanimanje, so učinkovit pripomoček za lead generation. Opt-in obrazec pred prikazom rezultatov kviza dela čudeže.
LEAD MAGNET
Kvizi so odličen magnet za doseg novih uporabnikov na družbenih omrežjih in v oglasih. In še boljši za pridobivanje podatkov vaših spletnih obiskovalcev
SEGMENTACIJA UPORABNIKOV
Nadgradite svojo email listo uporabnikov in te razvrstite v smiselne segmente. Na ta način lahko prilagodite in personalizirate komunikacijo
POVEČANJE PREPOZNAVNOSTI
Bodite ravno vi tisti, kjer se bodo uporabnki nekaj novega naučili. In to na zabaven in interaktiven način. Uporabniki vas bodo nagradili z zaupanjem in dobrimi odzivi
ATRIBUCIJA PRODAJI
Prodajni kvizi postajajo pomemben člen vseh spletnih trgovin, ki želijo uporabnike še hitreje popeljati po prodajnem lijaku. So odlično orodje za priporočila glede na želje in zanimanje
IZOBRAŽEVANJE O NOVOSTIH
Odlični so za izobraževanje uporabnikov. Na interaktiven način predstavijo tematiko v vprašanih in preko zabavnih trivia besedil razložijo bistvo
Ultimativni vodič o marketing kvizih
Kako načrtovati marketing kvize, ki jih bodo vaši uporabniki oboževali, delili in jim pomagali pri pravih odločitvah? Prenesite ultimativn vodič o marketing kvizih.
- Vrste kvizov in nameni uporabe
- Kaj nam omogočajo marketing kvizi?
- Kaj storiti po tem, ko uporabnik reši kviz?
