150.000+

odigranih iger in kvizov

5000+

obiskov fizičnih doživetij

35

zadovoljnih naročnikov

56

osvojenih projektov

7flags metoda

7 ključnih stebrov igrifikacije za zabavna in učinkovita doživetja.

Cilj

Kaj točno naj uporabnik naredi? Kakšen je namen igre ali rešitve? Kako vemo, ali je uporabnik dosegel cilj? Ali ga je dosegel uspešno?

Pravila

Kako igro igrati? Česa naj uporabnik NE naredi? Pravila uporabniku omejijo in otežijo način igranja, a sprožijo motivacijo in interes. Kako jih določiti?

Povratne informacije

Ali uporabnik ve, kaj se je zgodilo in kako nadaljevati? Kakšne grafične, vsebinske in tehnične povratne informacije servirati uporabniku? Kdaj? Koliko? Kakšen učinek imajo?

Nagrajevalni mehanizem

Ne ne, ne govorimo o nagradah za igranje. Gre za informacijo, ki uporabniku pokaže, kateri mejnik v igri je dosegel. Kaj lahko z njim naredi in katere še lahko doseže?

Motivacija

Zakaj bi uporabnik igro igral? Mu z rešitvijo zbudimo intrinzično ali ekstrinzično motivacijo? Kakšna je razlika?

Tehnologija

V kakšno okolje je igra postavljena? Fizično? Digitalno? Web ali mobilna aplikacija? VR ali AR tehnologija?

KPI

Kako določiti smiselne kazalnike uspeha? Kako določiti atribucijski model, ki nam pokaže širšo sliko vpliva rešitve na konkretne poslovne cilje?

ESCAPEBOX INTERAKTIVNE REŠITVE

Interaktivni kvizi, oglasne igre in turistična igrifikacija za višjo vključenost uporabnikov

Quizbox

Interaktivni kvizi za višjo vključenost, segmentacijo in izobraževanje uporabnikov.

Spoznaj Quizbox

Gamebox

Oglasne igre vseh barv in oblik za bolj kreativno in zabavno predstavitev blagovne znamke.

Spoznaj Gamebox

Adventurebox

Zabavne igre za turistične destinacije, ki obiskovalce spremenijo v glavne junake vaše zgodbe.

Spoznaj Adventurebox

7flags v živo in v praksi

Ker želimo znanje in dobre prakse prenesti v čim več podjetij in oddelkov, izvajamo zabavne delavnice o igrifikaciji. Kontaktirajte nas za več informacij.

Želim program in ceno delavnice