Interaktivni kvizi za višjo vključenost, segmentacijo in izobraževanje uporabnikov.
Spoznaj Quizbox7flags metoda
Z lastno metodologijo, ki sloni na sedmih ključnih komponentah igrifikacije, ustvarjamo edinstvene in zabavne oglasne igre.
7flags metoda
7 ključnih stebrov igrifikacije za zabavna in učinkovita doživetja.
Cilj
Kaj točno naj uporabnik naredi? Kakšen je namen igre ali rešitve? Kako vemo, ali je uporabnik dosegel cilj? Ali ga je dosegel uspešno?
Pravila
Kako igro igrati? Česa naj uporabnik NE naredi? Pravila uporabniku omejijo in otežijo način igranja, a sprožijo motivacijo in interes. Kako jih določiti?
Povratne informacije
Ali uporabnik ve, kaj se je zgodilo in kako nadaljevati? Kakšne grafične, vsebinske in tehnične povratne informacije servirati uporabniku? Kdaj? Koliko? Kakšen učinek imajo?
Nagrajevalni mehanizem
Ne ne, ne govorimo o nagradah za igranje. Gre za informacijo, ki uporabniku pokaže, kateri mejnik v igri je dosegel. Kaj lahko z njim naredi in katere še lahko doseže?
Motivacija
Zakaj bi uporabnik igro igral? Mu z rešitvijo zbudimo intrinzično ali ekstrinzično motivacijo? Kakšna je razlika?
Tehnologija
V kakšno okolje je igra postavljena? Fizično? Digitalno? Web ali mobilna aplikacija? VR ali AR tehnologija?
KPI
Kako določiti smiselne kazalnike uspeha? Kako določiti atribucijski model, ki nam pokaže širšo sliko vpliva rešitve na konkretne poslovne cilje?
ESCAPEBOX INTERAKTIVNE REŠITVE
Interaktivni kvizi, oglasne igre in turistična igrifikacija za višjo vključenost uporabnikov

Quizbox

Gamebox
Oglasne igre vseh barv in oblik za bolj kreativno in zabavno predstavitev blagovne znamke.
Spoznaj Gamebox
Adventurebox
Zabavne igre za turistične destinacije, ki obiskovalce spremenijo v glavne junake vaše zgodbe.
Spoznaj Adventurebox7flags v živo in v praksi
Ker želimo znanje in dobre prakse prenesti v čim več podjetij in oddelkov, izvajamo zabavne delavnice o igrifikaciji. Kontaktirajte nas za več informacij.
Želim program in ceno delavnice