
Poučna risanka o Petru Klepcu s tekmovalnim kvizom
Zgodbo Petra Klepca smo oblikovali v prikupno animacijo in ji dodali zabaven kviz znanja. Ter ravno prav tekmovanja.
BRIEF & IZHODIŠČA
Predstaviti Osilnico na zanimiv način
Kako otrokom deželo Petra Klepca predstaviti na drugačen in vključevalen način?
Približati zgodbo o Petru Klepcu
Otrokom in družinam predstaviti legendarnega Petra Klepca tako, da se pri tem zabavajo in nekaj naučijo.
Povečati vključenost obiskovalcev
Z zabavno aktivacijo bi poskrbeli za večje zadovoljstvo in bolj kvalitetno vključenost obiskovalcev.
Daljši čas preživet na turistični atrakciji
Igrificirana rešitev bi obiskovalce zaposlila in navdušila tako, da bi na destinaciji ostaneli dlje časa.
Primerno za osnovnošolske otroke in družine
4 sklopi animacij in 28 zanimivih vprašanj
Točke digitalnega kviza se spremenijo v čas za fizično aktivacijo
Povprečni čas igranja več kot 20 minut
Kaj je nastalo?
Poučna risanka z digitalnim kvizom in fizično aktivacijo.
Zgodbe o osilniškem ljudskem junaku Petru Klepcu smo oblikovali v prikupno, animirano risanko, ki jo bogati izzivalen kviz znanja o omenjenem junaku, kraju in drugih lokalnih zanimivostih ter jo naslovili Legendarni spopad v deželi Petra Klepca. Po končanem spopadu v digitalnem svetu, obiskovalci preidejo še v fizični svet igre.
Kontaktirajte nasLegendarni spopad v deželi Petra Klepca
Osilnica, ki je po številu prebivalcev najmanjša občina v Sloveniji, je najbolj prepoznavna po ljudskem junaku Petru Klepcu. Zato smo začeli z raziskavo legend, ki pričajo o njegovem obstoju, nato pa pripravili animirane like, s katerimi smo zgodbo predstavili v digitalnem svetu. Zgodbo smo razdelili na štiri tematske sklope:
- zelišča,
- odnosi,
- drevesa,
- zgodovina.
Vsakega izmed teh sklopov smo morali podrobno raziskati, da smo lahko pripravili vprašanja primerna za osnovnošolske otroke, ki so bili naša fokusna skupina. Po vsakem sklopu animacij sledi 7 vprašanj in 1 zanimivost, preko katerih otroci na interaktiven in zabaven način pridobijo zanimive informacije o Osilnici, njeni okolici in drugih splošnih temah.
Na poti do cilja jih spremlja zemljevid, ki prikazuje potek igre. Da je zabava zagotovljena, smo udeležence razdelili na dve ekipi in vsaki dodelili svoj simbol. Na tak način smo dodali še element tekmovalnosti, saj je želja po pravilnih odgovorih večja, končna zmaga pa toliko slajša.
Po končanem kvizu še fizična aktivacija
Po koncu digitalnega kviza je razglašen zmagovalec prvega dela igre. Točke obeh ekip se spremenijo v čas, ki ga imajo ekipe na voljo za opravljanje naloge v fizičnem svetu. Ekipi imata posledično različno dolgo časa za dokončanje svoje naloge. Tudi ta se navezuje na vsebino kviza, zanjo pa igralci potrebujejo dva pripomočka: stiropor in lesene palčke. Kdo je torej končni zmagovalec legendarnega spopada v deželi Petra Klepca? Kot naš junak si naberi dovolj moči in pot pod noge, da se z izzivom spopadeš kar ti sam!
Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?
Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝
Kontaktiraj nas