Kako je JUB v dobrodelnosti povezal kar štiri države?

Že drugo leto zapored smo igrificirali dobrodelno akcijo na štirih mednarodnih trgih znamke JUB.

BRIEF & IZHODIŠČA

01

Štirje trgi

Tudi letos naj bo igra primerna za štiri države v kateri se nahaja blagovna znamka JUB: Slovenija, Hrvaška, Srbija, Bosna.

02

Dobrodelna igra

Vsak trg ima dobrodelno noto, s katero pomagajo pri prenovi poletnega letovišča, stanovanj, vrtca ali pri odhodu otrok na počitnice.

03

CGP z dodatkom morja

Ker je aktivacija vezana na kampanjo Skupaj pomežiknimo soncu in morsko letovišče, bi tudi dizajn in vsebino igre vezali na morje.

04

Presenečenje na koncu

Začetni vizual bi se po uspešno končanih izzivih postopoma spremenil v nov vizual, ki je viden šele, ko uporabnik reši vse izzive.

24.436 vseh začetih iger

Od vseh začetih iger, jih je bilo 59 % končanih

Zbranih 10.000 lončkov barve

V povprečju 61 % prijav v nagradno igro

Kaj je nastalo?

JUPOL izziv: Skupaj pomežiknimo soncu

Skupaj pomežiknimo soncu je oglasna igra s tremi morskimi izzivi – geografski kviz, spomin in sestavljanka. Vsak odigran izziv je pripomogel k dobrodelni noti posameznega trga. S prijavo v nagradno igro pa so uporabniki sodelelovali v žrebu za lepe JUB nagrade.

Kontaktirajte nas

Če smo lani za JUB pripravili zabaven dobrodelen kviz na temo barvnih svetovnih dogodkov, smo letos pripravili oglasno igro s tremi barvnimi izzivi, ki so bili tematsko vezani na morje, saj je bil cilj slovenske kampanje, iz katere smo izhajali za vse trge, zbrati 10.000 lončkov barve, ki so potrebni za prenovo otroškega letovišča Pacug.

JUB_paleta

Igrifikacija je čudovito sredstvo za podajanje altruističnih in izobraževalnih vsebin uporabnikom. Zaradi ravno pravšnje mere izzivalnosti in prijetnim, interaktivnim oblikovanjem v komunikacijske kampanje organizacij vključi veliko število uporabnikov.

Z blagovno znamko Jub smo uporabnikom predstavili plemenito zavezo blagovne znamke in jih povabili k sodelovanju.

Za vsako odigrano igro se je podjetje Jub zavezalo, da bo doniralo lonček barve za prenovo otroškega letovišča Pacug.

Izziv je bil sestavljen iz treh različnih iger.

Igra 1: Kje pod soncem se nahaja?

Gre za kviz v obliki zemljevida, kjer je uporabnik postavljen pred dva dejstva o morju / rekah / otokih in mora izbrati tistega, ki se ujema z obarvano državo na zemljevidu. Dejstva so izhajala iz štirih držav v katerih se nahaja JUB in so sodelovale v kampanji.

Igra 2: Kje se skriva poletje?

Igra spomina, kjer mora uporabnik iskati pare vezane na morje in poletje – sončna očala, brisača, natikači, ležalnik, senčnik, morska zvezda, napihljiva žoga in JUPOL vedro. Ta igra je omejena s časom, zato jo je moral uporabnik rešiti prej kot v 40 sekundah, drugače je moral ta izziv ponoviti. Vedno pa je imel možnost izziv tudi preskočiti.

Igra 3: Kaj je pravi zaklad poletja?

Igra sestavljanke, v kateri je potrebno sestaviti fotografijo otrok na morju. Tudi ta je, tako kot igra spomina, omejena s časom.

Skupaj_pomeziknimo_soncu_igre

Presenečenje na koncu

Po vsakem zaključenem izzivu se je prvotni vizual barvne palete posameznega izziva spremenil v nov del vizuala na katerem je bil napis ”Skupaj pomežiknimo soncu”. A ta napis in končni vizual je bil tako kot barvne palete, sestavljen iz treh delov in ga ni bilo možno videti dokler niso bili končani vsi trije izzivi. Psihološko je to dobro vplivalo na uporabnike, saj jih je spodbujalo, da bi prišli do konca igre in tako videli nov vizual v celoti.

JUPOL izziv

Manjše razlike v komunikaciji med trgi

Če je bil cilj slovenskega trga zbrati 10.000 ločnkov barve za prenovo letovišča Pacug, je bil cilj bosanskega trga zbrati 10.000 lončkov za prenovo socialno ogroženih stanovanj, cilj srbskega pa podpreti odhod otrok iz socialno ogroženih območij na počitnice.

Hrvaški JUB pa je svojim uporabnikom ponudil izbiro šestih vrtcev za katere so lahko glasovali. Po koncu kampanje so tistega z največ glasovi prebarvali.

Vsi pa so svojim uporabnikom obljubili morske nagrade – brisače, ležalnike, žoge in senčnike.

Rezultati kampanje

Oddaja podatkov v nagradnih igrah ni obvezna, a kljub temu se uporabniki pogosto prijavijo, sploh če so nagrade lepe. V naši raziskavi smo ugotovili, da se ponavadi prijavi vsaj 50 % uporabnikov. V tem primeru je imela kampanja še dodatno plast dobrodelnosti, kar pozitivno vpliva na obnašanje uporabnikov in z učinki intrinzične motivacije v komunikacijo vključi še več ljudi.

Da bi pripomogli k večjemu številu doniranih lončkov, je bilo potrebno odigrati čim večje število posameznih iger. Na vseh trgih je do konca celotnega izziva (vseh treh iger) prišlo več kot polovica vseh uporabnikov, na hrvaškem pa celo 70 %.

Slovenija je od vseh trgov imela največje število prijav na e-novice (38 %) in prijav v nagradno igro – kar 88 % vseh, ki so z izzivom začeli, so tudi oddali svoje podatke (ime, priimek in elektronski naslov). Na hrvaškem trgu pa se je poznalo, da kljub najvišjemu številu začetih iger, niso imeli nagrad, le glasovanje za vrtec, pri čemer oddaja podatkov prav tako ni bila obvezna. Zato je bila odstotek prijav približno za polovico manjši.

Je pa imela Hrvaška od vseh trgov najvišjo vključitveno stopnjo (% uporabnikov, ki začne z reševanjem igre glede na vse uporabnike na spletni strani): 45 %.

JUB_dobrodelna_igra

Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?

Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝

Kontaktiraj nas