Spletne oglasne igre za
Oglasne igre vseh barv in oblik za bolj kreativno in zabavno predstavitev blagovne znamke.
Več informacij Igraj naključno igro!ZAKAJ IGRE?
Univerzalen jezik zabave 🎉
So
zabavne
Igre so odlično orodje znamčenja blagovne znamke. So zabavne, interaktivne in izzivalne.
Aktivirajo
čustva
Spletne obiskovalce iz pasivnih bralcev sporočil spremenijo v igralce vaše blagovne znamke.
Pritegnejo
uporabnike
Način oblikovanja (gamification design) pritegne uporabnike in jih posrka v zgodbo.
Nagrajujejo
vključenost
Če lastnih (first-party) podatkov še ne zbirate, jih boste zagotovo kmalu. Pomagajte si z igro!
Kaj je Gamebox? 👨🔬
Gamebox je avtorska storitev oz. proces razvoja oglasnih iger. Gre za celovito rešitev z lastno metodologijo, prikrojeno sodobni blagovni znamki – znamki, ki želi s svojimi uporabniki komunicirati na kreativen, čustven in predvsem zabaven način.
Analitika in spremljanje vedenja igralcev (uporabnikov) pred, med in po zaključku igranja nam omogočata izboljšave uporabniške in igralne izkušnje. Poleg tega tudi vi spoznate več informacij o najbolj zanimivih vsebinah in mehanikah.
Uporabljamo lastno analitično orodje, ki ga za vsako kampanjo prilagodimo specifičnim potrebam naročnika.
Vse igre so povezljive z veliko večino CRM, email, ecommerce in automation sistemov (Mailchimp, Mailerlite, Hubspot, Shopify, Woo ...).
Vključenost uporabnikov je močno povezana s kakovostnim, igrivim in drugačnim oblikovanjem ter prijetnimi animacijami. Gamification design oz. implicitna igrifikacija z zakonitostmi iger uporabnike očara in navduši ter aktivira njihova čustva.
Naša ekipa game dizajnerjev, ilustratorjev in načrtovalcev igrificiranih rešitev bo poskrbela, da vaša blagovna znamka dobi novo, igrivo in unikatno dimenzijo na katerikoli napravi – računalniku, pametnem telefonu, tablici, tamagočiju, Nokii 3310 ... kar želite. Najprej mobilni dizajn, nato vse ostalo.
NAŠI PARTNERJI






ZNAMKE SPREMINJAMO V IGRE
Več o oglasnih igrah 🎮

Kaj so oglasne igre?
Oglasne igre oz. advergames so spletno orodje tržnega komuniciranja. Lahko bi jih označili za nekakšen hibrid med obliko prostočasne dejavnosti in inovativno predstavitvijo blagovne znamke.
- Gre za zabavno promocijo, ki je aktualna dlje časa.
- Aktivno vključijo uporabnike v komunikacijo vaše blagovne znamke.
- So interaktivne, zabavne, izzivalne.

Zakaj jih uporabniki obožujejo?
.Uporabniki imajo radi izzive, zlasti ko tekmujejo in se primerjajo z drugimi. Še posebej, če jih k temu povabi vznemirljiv klic k dejanju, na kakršnega sicer niso navajeni, npr. 'Igraj brezplačno igro, zavzemi vrh lestvice najboljših'
- Igre uporabnike iz pasivnih gledalcev vaše vsebine spremenijo v aktivne igralce.
- Uporabnike v komunikacijo vključijo za dolgo časa – 3 minute in več.
- Komercialno vsebino predstavijo na zabaven in nevsiljiv način.

Kakšne rezultate ustvarjajo?
Kot navaja priznani psiholog Mihaly Csikszentmihalyi, 'igra uporabnika privede do optimalne uporabniške izkušnje. Posamezniki, ki doživljajo optimalno uporabniško izkušnjo, pa so v svojem ravnanju bolj ciljno usmerjeni.' Tudi zato stopnja dokončanih oglasnih iger znaša 75 % in več. Stopnja prijav na e-novice in prehodov na komercialno ponudbo prav tako znašajo 30–50 %.
- Visoka stopnja končanih iger – 75 % in več.
- 30–50 % uporabnikov, ki se vključijo v oglasne igre, opravi tudi druga dejanja.
- Igre uporabnike vključijo za dlje časa.
PROJEKTI
Tule je zadnjih šest
Vse kar moraš vedeti o oglasnih igrah
Kaj so oglasne igre? Kako in zakaj navdušujejo uporabnike in zakaj jih uporabljajo domala vse največje blagovne znamke sveta? Kako se lotiti načrtovanja? Kakšni budžeti so potrebni za razvoj? In še mnogo več.
- Kaj so in kaj niso oglasne igre?
- Ključne komponente oglasnih iger?
- Lokalni in globalni primeri TOP oglasnih iger!
