🎉 NOVO! Priporočilni kviz za spletne trgovine 🛍 Več info

Igrifikacija v prazničnih kampanjah: Kako z uporabniki ustvariti čustveno vez?

Prihaja ho, ho, holiday sezona in čas, ko zasvetijo lučke, nasmehi in prodaja 🙂

Je pa to tudi obdobje, ko lahko – sicer v poplavi agresivnih prodajnih sporočil in kričečih oglasov – z drugačnimi pristopi s svojimi uporabniki zgradite drugačen odnos.

Toplejši, prijetnejši, globlji.

In ravno adventna igrifikacija je eden od primernejših načinov za to, da svojim uporabnikom – ali pa tistim, ki to še bodo – podarite čustveno in igrivo izkušnjo.

Izkušnjo, ki si jo bodo zapomnili.

Znamko za izkušnjo, ki jo bodo spoštovali.

Želje po nagradi, tekmovanju, sodelovanju in odkrivanju novosti so temeljne človeške lastnosti, ki se izredno učinkovito in elegantno vključijo v interaktivne praznične kampanje.

Božički, jeleni, sneg in smreke, pa adventna okena, skrivnostna darila, čarobna presenečenja in svetleč zvezdice.

Ljudje obožujemo zgodbe in doživetja.

Ne le v fizičnem, temveč tudi digitalnem svetu, kjer je odnos z blagovno znamko vse bolj neposreden, je interaktivnost precej pomembna.

Igrificirane rešitve, orodja in mehanike omogočajo, da se uporabniki ne le pasivno seznanijo s sporočilom vaše blagovne znamke, ampak ga tudi aktivno – prvo-osebno – doživijo.

S čustvetnimi zgodbami bodo vaši uporabniki

Bolj aktivno in dlje časa vključeni

Ko uporabnik sodeluje v igri ali izzivu, je bolj zavzet in angažiran. To ne le poveča možnosti za konverzijo, ampak tudi pripomore k temu, da vaša znamka ostane v spominu.

Ustvarili bolj globoko in pristno vez

Ljudje se odzivamo na čustva. Igrifikacija je odličen način, kako uporabnikom ponuditi nekaj zabavnega in edinstvenega, kar jih bo navdušilo in jim ponudilo pozitivno izkušnjo z vašo znamko.

Vam pustili več sledi za personalizacijo

S pomočjo igrifikacije lahko pridobite dragocene informacije o svojih uporabnikih, kar vam omogoča, da v prihodnosti ustvarjate bolj prilagojene marketinške kampanje.

Raje vključili v vašo komunikacijo, kot tisto od konkurence

V času praznikov vsaka znamka poskuša pritegniti pozornost uporabnikov. Z igrifikacijo se lahko ločite od množice in ponudite nekaj edinstvenega.

Če želite ta praznični čas ustvariti globljo povezavo s svojimi uporabniki, preseči površinsko komunikacijo in resnično pustiti vtis, je čas, da razmislite o igrifikaciji kot delu vaše marketinške strategije.

Adventna igrifikacija je idealna priložnost, da vaši uporabniki doživijo vašo znamko na popolnoma nov način.

Vi pa preizkusite učinke in moč igrifikacije na svoji blagovni znamki.

Bi, pa ne veste točno kaj vse se da in kje začeti?

Z adventnim koledarjem težko brcnete v temo. Gre za zabavno in igrivo, praznično obarvano doživetje, ki vašo blagovno znamko približa uporabnikom, jih osreči in zabava. Pa še vsi jih poznajo in znajo uporabljati.

adventni koledar

Win-win. Tukaj še več informacij o adventnem koledarju.

Prav tako je izredno učinkovito, zabavno in enostavno za uporabo praznično kolo sreče.

Kolo sreče je precej učinkovita izbira za obdarovanje uporabnikov in povečanje prodaje.

Ne le, da vzdržuje komunikacijo z obiskovalci vaše spletne trgovine, temveč praznična estetika privabi tudi tiste, ki običajno oklevajo.

Kolo sreče pa ne prinaša samo zabave. V svojem bistvu se zanaša na igralno psihologijo, s čimer učinkovito vključuje uporabnike. V decembru lahko postane nepogrešljiv del vaše prodajne strategije, saj povezuje čustva, prodajo in spodbuja lojalnost strank.

Več informacij o kolesu sreče najdeš tukaj.

Idej za edinstveno praznično igrifkacijo pa je seveda še precej. Če išešč navdih in primere iz prakse, pa si oglej naš lanski blog zapis, kjer najdeš najboljše gamification ideje za advent na enem mestu.


Sorodne objave