🎉 NOVO! Priporočilni kviz za spletne trgovine 🛍 Več info

Najboljše gamification ideje za advent

Zadnji kvartal leta je tukaj!  Z njim pa prazniki in odlična priložnost, da tik pred ciljno črto leta z advent gamification rešitvami navdušite svoje uporabnike, popestrite komunikacijo in obogatite prihodke.

Če ste lanske ideje za adventne rešitve zamudili, pa vam v današnjem zapisu predstavimo, katere gamification rešitve so najprimernejše za najbolj čaroben čas leta in zakaj. Polega tega, pa pogledamo še, katere cilje in metrike lahko s posameznimi rešitvami osvojite.

V zadnjem kvartalu sta najpomembnejša dejavnika zagotovo prihodek in marža, ki jo ustvarimo. Posledično je tudi izbira igrifikacijskih rešitev pomembna, da lahko tovrstne cilje uspešno zasledujemo.

Najboljše gamification ideje za advent

Veliko večino igrificiranih rešitev lahko ustrezno prilagodimo adventnemu času, jih decembrsko obarvamo in lansiramo med ciljno publiko.

Toda določene vrste produktov v adventnem času delujejo bolje, so bolj učinkovite in predsvem ustvarjene z namenom, da obogatijo in popestrijo vašo zimsko komunikacijo.

Najboljše gamification ideje za advent so: 

  • Spletni adventni koledar
  • Generator decembrskih daril
  • Božični osebnostni kviz
  • Praznično kolo sreče

Adventni koledar

Gre za rešitev, ki verjetno najhitreje skoči v vaše misli, ko omenimo adventne oziroma decembrske kampanje. Seveda z razlogom.

Le kdo se ne spomni svojih otroških dni in čakanja prvega decembra, ko smo lahko odprli prvo okence koledarja? Še danes je ta navada in običaj pri otrocih sprejet z navdušenjem in velikimi priačkovanji.

Na srečo  je v letih, ko so naši udi zrasli, glave pa dozorele, precej napredovala tudi tehnologija. Danes namreč lahko tovrstno decembrsko doživetje ustvarimo:

? na razične vsebinske načine – adventni koledarji namreč vključujejo animacije, tranzicije, zvočne učinke in skrivna presenečenja. Vsebujejo labhko različne formate od fotografij, video vsebin, gifov, pa vse do dodatnih iger in skrivnih podstrani.

?? za različne ciljne publike – en koledar z več različnimi vsebinami za dosego različnih ciljnih publik ali, vsebinsko še bolj bogato, in za vsako ciljno publiko lasten adventni koledar s prilagojeno vsebino.

? v različnih časovnih obodobjih – adventni koledarji so lahko tedenski, dvo-tedenski, mesečni ali v povsem prilagojeni časovni dinamiki, ki ustreza vaši blagovni znami.

adventni koledar
Lani smo za blagovno znamko Favorina ustvarili 24 edinstvenih presenečenj v 24 decembrskih dnevih pred božičem. ŠTUDIJA PRIMERA

Med glavne prednosti, ki jih prinaša online adventni koledar, štejemo:

  • Redno vračanje uporabnikov na vašo spletno starn in k vaši znamki (dnevno, tedensko, dvo-tedensko …)
  • Široka paleta predstavljenih vsebin (koledar omogoča pestro paleto bogatih vsebin od video in gif vsebin, zvokov, povratnih animacij, dodatnih spletnih iger …)
  • Zabaven format z misterioznim učinkom (v uporabnikih prebujajo čustva, nostalgijo in prijetne občutke)
  • Močan Lead-generation učinek (so izredno učinkovita lead-generation rešitev. Lani smo s partnerjem dosegli skoraj 50 % prijav na naročnikove enovice!)
  • Velik nabor social media objav in vsebin (ker je adventni koledar vsebinsko zelo bogata spletna rešitev, vam sama priprava vsebin zanj, olajša pojavnost na družbenih omrežjih, saj je vsebine enostavno reciklirati oz prilagoditi

PREIZKUSI ADVENTNI KOLEDAR

Priporočilni kviz oz adventni generator daril

O priporočilnih kvizih smo do sedaj ustvarili že zares bogato knjižnico zapisov in dobrih praks. V Sloveniji gre še vedno za precej zapostavljeno tehnologijo, ki pa jo tuje spletne trgovine s pridom izkoriščajo in žanjejo vse sadove, ki jih ta omogoča.

 

Priporočilni kvizi so izredno učinkoviti za prikaz edinstvenih personaliziranih priporočil. Rezultate prikažejo glede na želje in odgovore uporabnikov. Uporabnike na premišljen način povabi k oddaji podatkov tik pred prikazom rezultatov kviza. Posledica so visoke stopnje prijav na enovice in možnost segmentiranega ponovnega nagovora (remarketing).

Služi kot pametni nakupovalni pomočnik, ki vpraša prava vprašanja in prikaže najboljše izdelke za uporabnika. Sploh, ko uporabnik v naglici išče najboljše predloge za adventno obdarovanje svojih najbližjih.

Med glavne prednosti, ki jih prinaša priporočilni kviz decembrskih daril, štejemo:

  • prikazovanje personaliziranih priporočil, ki imajo močnejši čustveni učinek in jih uporabniki upoštevajo bolj, saj priporočia izhajajo iz njihovih preferenc oziroma želja
  • svetovanje po vzoru fizičnih trgovim – tako kot obiskovalci v fizični trgovini pričakujejo pomoč in strokovnost osebja, mu to zagotovite v vaši spletni trgovini
  • poenostavi decembrsko iskanje izdelkov in nakupovanje – priporočilni kivz namreč služi kot prikupen in pameten nakupovalni pomočnik, ki vpraša prava vprašanja in prikaže najboljše izdelke za vsakega uporabnika
  • prikazuje tudi druge izdelke, ki jih uporabniki sicer morda ne bi niti našli
  • izredno učinkovitost v prodajnem procesu in ustvarjanju novih newsletter naročnikov in naročnic

PREIZKUSI PRIPOROČILNI KVIZ

Osebnostni kviz

Osebnostni kviz z decembrsko ali božično tematiko lahko učinkovite izkoristite v svoj prid in za svoje prodajne aktivnosti. Zabavna in interaktvina vsebina, ki omogoča učinkovito razvrščanje uporabnikov in njihovo poznavanje.

S premišljenim potekom vprašanj in lastnostni končnih osebnosti oz. likov (božiček, jelenček, škrat, …), lahko uporabnike razvrstite v sicer zabavne, a še kako relevantne vsebine.

Četudi se na prvi pogled zdi tovrstna razverdilna vsebina nepomembna, pa je lahko odličen vir pomembnih informacij o vaši ciljni skupini.

Uporabniki namreč izredno radi rešujejo(mo) kvize z naslovi “Kateri božični junak si v resnici?“, saj tovrstne vsebine poganja močna psihološka želja po pripadanju, potrditvi in potešitvi intrinzičnih . Sploh, če popularno kulturo  premišljeno uporabite  za pridobitev novih informacij o svojih uporabnikih.

Osebnostni kvizi so zabavna razvedrilna vsebina, ki jo bodo vaši sledilci delili naprej in se ob njej nasmejali.

Kakšne vrsta božična oseba si?
Kakšne vrsta božična oseba si? Image by pikisuperstar on Freepik

 

Kako lahko osebnostni kviz uporabite v decembrskem prodajnem lijaku? 

  1. Ustvarite zabaven kviz “Kdo je tvoj božični alter-ego? oziroma “Katermu božičnemu junaku si najbolj podben/a?”
  2. Še pred pisanjem vsebine vprašanj, določite kdo bodo glavni segmenti oz liki, ki jih po koncu kviza prikažete uporabniku/ci
  3. Po tem, ko določite like, jih opremite še s smiselnimi oznakami (takšnimi, ki jih boste sami jasno razumeli in na njih lahko vezali konkretne prodajne nagovore. Oznake niso vidne uporabnikom, a so izredno pomembne za to, da lahko uporabnike po zaključku kviza vsebinsko smiselno in relevantno ponovno nagovorite)
  4. Spišite vprašanja in premiljeno določite odgovore nanje. Ti so namreč glavni ključ za razvrščanje (in spoznavanje!) uporabnikov, ki bodo reševali kviz
  5. Pripravite še ustrezen nabor izdelkov za vsak segment in kviz pošljite med svoje uporabnike.

PREIZKUSI KVIZ

Praznično kolo sreče

V kolikor bi zadnje mesece leta radi svojim uporabnikom na zabaven način podelili dodatne ugodnosti ali pa z igrifikacijo povečali prodajo, potem je kolo sreče lahko odlična rešitev.

Je namreč izredno učinkovito orodje za ohranjanje stika z obiskovalci spletne trgovine. Ob prvem obisku nakup opravi le 1 % obiskovalcev! Še kako pomembno je, da med ostalimi 99 % obiskovalcev izluščite takšne, ki želijo ostati v stiku z vami in vašo ponudbo.

Sploh, če kolo sreče vsebinsko in grafično obogatimo z decembrsko estetiko in čarobnostjo. Uporabniki namreč cenijo izvirnost in unikatnost. Podarite jim radost in veselje, ki ju bodo nagradili z več prijavami na enovice.

Kolo sreče lahko decembra igra učinkovito vlogo v vašem prodajnem lijaku. Sloni na psihologiji iger in uporabnike učinkovito vključi.

Smile & Drive OMV spin wheel

 

Med glavne prednosti, ki jih prinaša praznično kolo sreče, štejemo:

    • visoka stopnja vključenosti uporabnikov, saj je angažma in trud za uporabnika minimalen, nagrada za sodelovanje pa velika
    • jasna, preprosta in prepoznavna mehanika
    • izredno močan tako Add-to-Cart kot Lead-gen učinek
  • možnost prilagoditve števila polj, % verjetnosti posameznega polja, omejitev števila vrtenj, vsebino na posameznih poljih, izgled in način prikaza na spletni strani, in še mnogo več

PREIZKUSI KOLO SREČE

 

V kolikor torej še iščete in zbirate ideje za letošnjo adventno kampanjo, vam utegnejo zgornje rešitve malo olajšati delo in raziskovanje.

Če pa med njimi ni takšne, ki bi jo želeli letos ponuditi svojim uporabnikom, se oglasite tukaj in pripravili vam bomo unikatno idejo za letošnjo adventno kampanjo, ki bo vključevala igrifikacijo.

    required
    Vpišite svoje ime
    Prosimo vpišite svoje podjetje
    Prosimo vpišite svoj email
    Vpišite sporočilo

    * Obvezna polja

     


    Sorodne objave