Citroën Turbo Kviz

Interaktivni kviz blagovne znamke Citroën, ki izobražuje o avtomobilizmu in varnosti, krepi zavedanje o znamki ter ustvarja podatke za nadaljne prodajne aktivnosti.

BRIEF & IZHODIŠČA

01

Zabaven kviz za široko ciljno publiko

Kreacija interaktivnega kviza, ki združuje elemente zabave in izobraževanja.

02

Prilagojena vsebina

Kviz je prilagojen različnim stopnjam znanja o avtomobilizmu, varnosti na cesti in zgodovini znamke Citroën.

03

Vključitev poslovne ankete

V kviz se mora vključiti anketa, ki bo pomagala pri boljšem poznavanju uporabnikov.

04

Možnost prijave na e-novice

Kviz mora vključevati možnost prijave na e-novice in prejemanja ekskluzivnih ponudb.

Izobraževanje o lastnostih

Poudarek na avto vsebini in varnost na cesti, s ciljem povečanja znanja o tej temi.

Povečanje zavedanja o blagovni znamki

Grajenje prepoznavnosti in pozitivne percepcije blagovne znamke Citroën med ciljnimi skupinami.

Vključitev poslovne ankete

V kviz smo vključili poslovno anketo, ki naročniku pomaga bolje razumeti potrošnike.

Vsebina kviza

Kviz je vključeval širok razpon vprašanj, od osnovnih do naprednejših, s poudarkom na varnosti in značilnostih vozil Citroën.

Kaj je nastalo?

Kviz o avtomobilizmu z vključeno anketo

Zabaven in poučen kviz, ki vključuje poslovno anketo in omogoča zbiranje podatkov potencialnih strank, s ciljem izboljšanja poslovnih odločitev in razumevanja potreb ciljne publike.

Kontaktirajte nas

Kvizi in oglasne igre so učinkovito orodje za izobraževanje uporabnikov in predstavitev lastnostni izdelkov oziroma blagovnih znamk. To dokazujejo rezultati in odzivi uporabnikov v več kot 50 kampanjah in 8 različnih industrijah.

Kampanja z blagovno znamko Citroën je bila zasnovana z namenom izobraževanja o avtomobilizmu in varnosti na cesti. Hkrati pa je ciljala na povečanje zavedanja o blagovni znamki in zbiranje podatkov o ciljni skupini za nadaljnje marketinške aktivnosti.

Citroen Turbo Avto Kviz

Osrednji del kampanje je bil interaktivni kviz, ki je uporabnikom na zabaven in poučen način predstavil različne lastnosti avtomobilizma ter zgodovine Citroëna.

Kviz je bil prilagojen različnim stopnjam znanja in je uporabnike nagovoril preko družbenih omrežij ter spletnih oglaševalskih platform. Ob zaključku kviza so uporabniki prejeli personalizirano sporočilo, ki je vsebovalo njihove rezultate in dodatne informacije o Citroënu, poleg tega pa so imeli možnost prijave na e-novice in prejemanja ekskluzivnih ponudb.

V sam kviz smo na nevsiljiv način vključili tudi anketo, ki je blagovni znamki omogočila pridobiti nekaj pomembnih informacij, ki jih bodo uporabili za nadaljne pogovore z obstoječimi in potencialnimi novimi kupci.

Citroen Turbo Avto Kviz

Ta strategija je prispevala k ustvarjanju angažiranosti in interakcije z uporabniki ter izboljšala prepoznavnost in pozitivno percepcijo blagovne znamke Citroën.

Kviz je vključeval širok razpon vprašanj, od osnovnih do bolj zapletenih, s poudarkom na zabavni in hkrati poučni vsebini o znamki in avtomobilizmu.

Citroen Turbo Avto Kviz

Po končanem kvizu so uporabniki prejeli prilagojeno sporočilo, ki je vsebovalo rezultate in dodatne informacije o znamki Citroën.

 

 

Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?

Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝

Kontaktiraj nas