Pokaži znanje, postani #mojBosch genij

V 2022 ediciji kampanje #mojbosch smo uporabnike popeljali v svet znanja, kjer so lahko v zabavnem kvizu našli odgovore za bolj zeleno prihodnost in tako postali #mojBosch geniji.

BRIEF & IZHODIŠČA

01

Odgovornost za prihodnost

Uporabnike izobraziti o pomenu lokalne in samo pridelane hrane, problemu zavržene hrane in učinkoviti priprave lastne hrane.

02

Celoletna aktivnost

Letošnja edicija kampanje naj poteka celo leto v treh obdobjih, s tremi trgovskimi partnerji: Merkur, Mimovrste in Harvey Norman.

03

Izobraževanje s kvizi

V vsakem obdobju naj uporabniki tekmujejo v dokazovanju znanja o posamezni tematiki in se na zabaven način naučijo kaj novega.

04

Prodajna narava kampanje

Na koncu kviza uporabnikom predstavimo še izdelke, s katerimi bodo tudi sami poskrbeli za bolj varčno in okolju prijazno življenje.

Kviz je začelo 70,3 % uporabnikov na strani

Kviz je končalo 64,3 % uporabnikov

Prijava v nagradni kviz: 49,7 % uporabnikov

Na e-novice se je prijavilo 33,3 % uporabnikov

Kaj je nastalo?

9-mesečna kampanja s tremi kvizi o zeleni prihodnosti

Kampnja #mojBosch genij je interaktivna izobraževalna kampanja s tremi zabavnimi kvizi znanja, zanimivimi informacijami o okolju in izbranimi okolju prijaznimi izdelki. Uporabniki so spoznali tudi različne tehnologije, ki pomagajo zavreči manj hrane in aparate, ki porabijo manj energije.

Kontaktirajte nas

Kampanja #mojBosch genij

Oglaševalska akcija #mojBosch je dobila zeleno luč že četrto leto. Tokrat z namenom, da osveti pomen zelene prihodnosti. Kampanja je na vstopni strani odgovorila na ključno vprašanje kampanje “Kateri je pravi odgovor za zeleno prihodnost?”, ki je ZNANJE. S tem je uporabnika povabila v igranje zabavnih kvizov. Vsak kviz je imel svojo izobraževalno tematiko.

#mojBosch kampanja

Uporabniki so se preizkusili v znanju o trajnostnem načinu življenja v kuhinji in spoznali kako lahko pripomorejo k bolj zeleni prihodnosti našega planeta. Prav tako smo jih želeli izobraževati o čim bolj učinkoviti porabi hrane in odpadkov v kuhinji.

Kampanja je spodbujala tudi k odgovornim nakupom izdelkov Bosch, s katerimi lahko pozitivno vplivamo na naš planet.

#mojBosch_zelena prihodnost

Tri obdobja, trije kvizi

Kampanja – letos poimenovana #mojBosch genij ?, se je prvič predstavila v luči treh zabavno-izobraževalnih kvizov. Uporabnike so na spletni strani pričakala tudi dejstva o našem planetu, ki so spodbujala k aktivnemu razmišljanju o bolj trajnostnem življenju.

#mojBosch kvizi

V prvem obdobju kampanje so se uporabniki preko kviza soočili s pomenom lokalne in samopridelane hrane, v drugem je bil izpostavljen problem zavržene hrane in kako lahko ohranjamo njeno svežino, da se ne pokvari, v tretjem obdobju pa je uporabnik lahko spoznal učinkovitost lastno pripravljene hrane.

Na koncu vsakega vsebinskega kviza je sodelujoče glede na njihovo znanje pričakal naziv v obliki vrtnega orodja, kuhinjske opreme ali hrane, pridobili pa so lahko tudi kodo za 10-odstotni popust na izpostavljene zelene izdelke.

Vsako obdobje je imelo svojega trgovskega partnerja, zato smo v vsak kviz vključili tudi dva vprašanja vezana na Merkur, Mimovrste ali Harvey Norman.

#mojBosch

Prvo obdobje – Kako dober poznavalec kuharskih trikov si?

V tem obdobju, ki ga je Bosch delil z Merkurjem, so uporabniki po končanem kvizu lahko postali:

  • Pametna lopata (vsi, ki so pokazali skoraj brezhibno znanje),
  • prebrisana kosa,
  • vztrajni kramp,
  • tiha žaga (tisti z najmanj znanja).

#mojBosch Merkur

Drugo obdobje – Kako dobro se znajdeš v kuhinji?

V tem obdobju, ki ga je Bosch delil z Mimovrste, so uporabniki po končanem kvizu lahko postali:

  • Brihtna buča (vsi, ki so pokazali skoraj brezhibno znanje),
  • sočna solata,
  • pogumni špaget,
  • zeleno jabolko (tisti z najmanj znanja).

#mojBosch Mimovrste

Tretje obdobje – Kako varčen kuhar si v resnici?

V tem obdobju, ki ga je Bosch delil s Harvey Norman, so uporabniki po končanem kvizu lahko postali:

  • Najokusnejši hladilnik (vsi, ki so pokazali skoraj brezhibno znanje),
  • pokončna steklenička,
  • varčna posoda,
  • prazna vrečka (tisti z najmanj znanja).

#mojBosch Harvey Norman

Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?

Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝

Kontaktiraj nas