Online escape room: Lov na #mojBosch aparat

Tretja edicija kampanje #mojBosch se je vrnila z online sobo pobega, ki je uporabnikom predstavila izdelke Bosch.

BRIEF & IZHODIŠČA

01

Izobraževanje kupcev o Bosch izdelkih in pomenu lepega dizajna

Pri malih in velikih gospodinjskih aparatih ni več pomembna le njihova uporabnost, temveč tudi dizajn, zato bi ga želeli izpostaviti.

02

Devet mesečna aktivacija s tremi retail partnerji in influencerko

Aktivacija v treh obdobjih - vsako v sodelovanju z eno spletno trgovino retail partnerja - Merkur, Big Bang in Mimovrste ter Urško Oman.

03

Vključenost, interakcija in igranje z blagovno znamko Bosch

Uporabnik naj se med spoznavanjem nove plati Boschevih aparatov zabava in sodeluje v interaktivnih objavah na družbenih omrežjih.

04

Dvig prepoznavnosti in pridobitev bodočih kupcev

S pomočjo igrivih in poučnih objav na družbenih omrežjih Bosch Home, retail partnerjev in influencerke bi povečali število online sledilcev, odigranih iger in bodočih kupcev.

130.983 ogledov spletne strani

12.269 uporabnikov na spletni strani

V igri je svoj mail oddalo 84 % vseh uporabnikov, ki so igro začeli

4:25 povprečen čas na spletni strani

Kaj je nastalo?

Spletna escape room igra Lov na #mojBosch aparat.

Lov na #mojBosch aparat je online igra pobega, ki je uporabnike popeljala v kuhinjo, kjer so morali odkleniti skrivnost in poiskati skrivni Bosch aparat. Vsi, ki so pokazali svoje veščine in igro odigrali do konca, so se potegovali za lepe Bosch nagrade.

Kontaktirajte nas

Če sta prva in druga edicija #mojBosch kampanje odkrivali okusne jedi vseh sodelujočih, je tretja odprla vrata lepim kuhinjam. Kuhinja namreč ni le prostor v katerem kuhamo, temveč nepogrešljiv, z okusom opremljen prostor našega doma. Z nasveti in triki, kako to doseči, je uporabnikom pomagala gurujka domačega decorja, #mojBosch carica Urška Oman.

Kampanja je potekala v treh obdobjih. Vsako obdobje je imelo svojega retail partnerja in svojo spletno kuhinjo, v kateri so morali uporabniki preko različnih nalog odkriti skriti Bosch aparat, ki je bil hkrati tudi glavna nagrada (Bosch hladilnik ali pečica). Le ta se je skrival v spletni trgovini enega izmed sodelujočih kampanjskih partnerjev – Merkur, Big Bang in Mimovrste. Uporabniki so do spletne trgovine in aparata lahko prišli le, če so zbrali zadostno količino točk v prvih štirih igrah online igre pobega in oddali svoj email:

Slider (kolikšna temperatura je potrebna za peko določene hrane)

Drag and drop (dodajanje sestavin v mali gospodinjski aparat MUM5 ali multipraktik MultiTalent8)

Where’s Waldo? (čim hitreje poiskati vse Bosch aparate v kuhinji)

Kviz (pet vprašanj vezanih na Bosch, kuho in peko)

online escape room #mojBosch

Za večjo vključenost uporabnikov so poskrbele tudi igrive objave na spletnih kanalih Boscha, retailerjev in influencerke Urške, ki so jih nagovarjale k igri in prebiranju zanimivih zapisov o malih in velikih gospodinjskih aparatih ter estetiki v kuhinji.

#mojBosch kampanja

Rezultati kampanje

V devetih mesecih je spletno stran Lov na #mojBosch aparat obiskalo kar 12.269 uporabnikov. Od tega jih je 4647 začelo z igro in 3239 končalo.

Igra je bila sestavljena iz petih iger. Štiri so lahko odigrali prav vsi, v finalno, peto igro pa so lahko vstopili le tisti, ki so oddali svoj mail (opt-in). Od vseh, ki so igro začeli, je svoj email oddalo kar 84 % uporabnikov.

 

Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?

Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝

Kontaktiraj nas