
Oglasna igra (advergame) Škratkova dežela
Za podjetje Lidl Slovenija smo ustvarili unikatno oglasno igro Škratkova dežela z namenom promocije božičnih igrač.
BRIEF & IZHODIŠČA
Promocija božičnih igrač
Kako na zabaven način otrokom in njihovim staršem predstaviti nabor božičnih igrač?
Večja vključenost uporabnikov
Preko igre bi uporabniki preživeli več časa z blagovno znamko.
Večja prepoznavnost blagovne znamke
Uporabniki bi Lidl spoznali v zabavni luči in si jih bolje zapomnili.
Pridobitev novih kupcev
S pomočjo igre bi se uporabniki prostovoljno prijavili na e-novice in se spremenili v morebitne kupce.
Več kot 17.000 odigranih iger
Skoraj 2.000 delitev igre na Facebook
Povprečni čas igranja več kot 14 minut
65 % uporabnikov se je prijavilo tudi na enovice
Kaj je nastalo?
Prikupna oglasna igra pobiranja igrač za otroke.
Škratkova dežela je spretnostna igra, ki sloni na priljubljeni mehaniki space invaders, kjer mora uporabnik z igralnim elementom (škratkom s košaro) pobrati kar se da veliko število igrač in si zagotoviti najvišje mesto na lestvici Top škratkov Pomagavčkov.
Kontaktirajte nasZakaj ustvariti oglasno igro (advergame)?
Ker je sodoben spletni uporabnik vsakodnevno izpostavljen izpostavljen od 6.000 do 10.000 oglasnim sporočilom, podjetja vseskozi iščejo načine, kako svoje ciljne publike nagovoriti na bolj prijeten in zabaven način. S strani digital ekipe Lidl Slovenija smo zato dobili zabaven izziv. Uporabnikom skozi igro oz. advergame predstaviti širino, nabor in raznovrstnost igrač, ki jih novembra in decembra ponujajo v svojih trgovinah.
Advergame rešitev
Rodila se je zabavna igra (advergame) za otroke in njihove starše z imenom Škratkova dežela. Njen cilj je bil pobrati kar se da veliko igrač ter s tem najvišji seštevek točk. Ob enem pa paziti, da te s kepami ne zadane škratek Nagajivček. Tri zadete kepe in igre konec.
Po uspešno zaključenih igrah je uporabnik prejel še povabilo k sodelovanju v nagradni igri s povzetkom časa, ki ga je porabil za igranje celotne online escape room igre.
Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?
Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝
Kontaktiraj nas