Oglasna igra (advergame) Škratkova dežela

Za podjetje Lidl Slovenija smo ustvarili unikatno oglasno igro Škratkova dežela z namenom promocije božičnih igrač.

BRIEF & IZHODIŠČA

01

Promocija božičnih igrač

Kako na zabaven način otrokom in njihovim staršem predstaviti nabor božičnih igrač?

02

Večja vključenost uporabnikov

Preko igre bi uporabniki preživeli več časa z blagovno znamko.

03

Večja prepoznavnost blagovne znamke

Uporabniki bi Lidl spoznali v zabavni luči in si jih bolje zapomnili.

04

Pridobitev novih kupcev

S pomočjo igre bi se uporabniki prostovoljno prijavili na e-novice in se spremenili v morebitne kupce.

Več kot 17.000 odigranih iger

Skoraj 2.000 delitev igre na Facebook

Povprečni čas igranja več kot 14 minut

65 % uporabnikov se je prijavilo tudi na enovice

Kaj je nastalo?

Prikupna oglasna igra pobiranja igrač za otroke.

Škratkova dežela je spretnostna igra, ki sloni na priljubljeni mehaniki space invaders, kjer mora uporabnik z igralnim elementom (škratkom s košaro) pobrati kar se da veliko število igrač in si zagotoviti najvišje mesto na lestvici Top škratkov Pomagavčkov.

Kontaktirajte nas

Ker je sodoben spletni uporabnik vsakodnevno izpostavljen izpostavljen od 6.000 do 10.000 oglasnim sporočilom, podjetja vseskozi iščejo načine, kako svoje ciljne publike nagovoriti na bolj prijeten in zabaven način.

S strani digital ekipe Lidl Slovenija smo dobili zabaven izziv, da uporabnikom skozi igro predstavimo širino, nabor in raznovrstnost igrač, ki jih novembra in decembra ponujajo v svojih trgovinah.

oglasna igra Škratkova dežela

Rešitev

Rodila se je zabavna igra za otroke in njihove starše z imenom Škratkova dežela, katere cilj je bil pobrati kar se da veliko igrač ter s tem najvišji seštevek točk, ob enem pa paziti, da te s kepami ne zadane škratek Nagajivček. Tri zadete kepe in igre konec.

Po uspešno zaključenih igrah je uporabnik prejel še povabilo k sodelovanju v nagradni igri s povzetkom časa, ki ga je porabil za igranje celotne online escape room igre.

Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?

Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝

Kontaktiraj nas