
Lidlov čarobni svet: Čarobni preizkusi
Lidl Slovenija je razveselil s čarobno oglasno igro ter z njo promoviral svoje izdelke iz zbirke Wizarding World – zbirateljski album z namizno igro Čarobne figurice.
BRIEF & IZHODIŠČA
Interaktivna promocija izdelkov Wizarding World
Fizični zbirateljski album z namizno igro ter čarobne skodelice, bi nagradili še z digitalno aktivacijo.
Večja vključenost uporabnikov
Čarobna glasba, animacije in zabavne mehanike bi povečale vključenost online uporabnikov.
Ciljna skupina: Ljubitelji sveta Wizarding World
Zabavni izzivi naj bodo primerni za otroke in vse ljubitelje filmov Harry Potter in Magične živali.
Časovno omejene igre za večji izziv
Kljub enostavnejšim mehanikam, bi s pritiskom časa, uporabniku otežili igranje posameznih iger.
Igro je začelo 14,618 uporabnikov
Vse tri igre je odigralo 86 % uporabnikov
V igro se je prijavilo 92 % vseh, ki so igro začeli
Povprečen čas na strani: 3 minute in 20 sekund
Kaj je nastalo?
Oglasna igra Čarobni preizkusi
Čarobni preizkusi je zabavna digitalna igra za vse, ki živijo za čarovnijo. Uporabnike je ob vstopu vanjo sprejel Klobuk Izbiruh in jim odprl vrata v tri preizkušnje s čarobnimi figuricami in nepozabnimi predmeti iz Lidlove namizne igre Čarobne figurice. Po vseh odigranih igrah je bila vragolija opravljena in uporabniki so se uvrstili na seznam čarovnikov in čarovnic in tako sodelovali v žrebu za čarobne nagrade.
Kontaktirajte nasNedavno je na svetovna filmska platna prišel nov del filma Magične živali: Dumbledorjeve skrivnosti. Lidl Slovenija pa je v avgustu svoje kupce razveselil s programom zvestobe, ki je navduševal s prikupnimi čarobnimi figuricami sveta Wizarding World, zbirateljskim albumom z namizno igro ter unikatnimi skodelicami s posebnim učinkom.
Temi primerno so, skupaj z našo ekipo, na svoji spletni strani ustvarili čarobno oglasno igro, s katero so vsem ljubiteljem sveta Wizarding World poleg izdelkov ponudili še zabaven izziv.
Najprej smo se sicer usmerili v izdelovanje online sobe pobega, ki bi skozi skrivnostno zgodbo uporabnike vodila čez različne sobe čarovniške šole Bradavičarke, vendar smo zaradi pravic, ki jih ima Warner Bros nad Harry Potter franšizo, to idejo morali opustiti. Glavna zahteva je bila uporaba specifičnih materialov in likov iz sveta Wizarding World, ki so jih imeli v ponudbi pri Lidl Slovenija. Prav tako je bilo potrebno uporabiti le specifične in enostavnejše tipe mehanik, kot so igra spomina, sestavljanka ali kviz.
In tako je nastala igriva dogodivščina Čarobni preizkusi.
Čarobna glasba, lebdeči predmeti in Klobuk Izbiruh so pričakali uporabnike, ki so bili v igri postavljeni pred tri čarobne preizkuse:
- Skrivnostne razlike, kjer so morali poiskati razlike med figuricami in predmeti iz namizne igre Čarobne figurice,
- Začaran spomin, kjer je bilo potrebno poiskati ustrezne pare,
- Čarobni magneti, kjer so povezali čarobne junake s predmeti ali simboli domov v katere spadajo.
Med igranjem je bil največji sovražnik Tisti, Ki Ga Za Razliko Od Tistega Drugega, Lahko Imenujemo: čas. Ta je uporabnike preganjal in ob napačni rešitvi celo kaznoval. Ravno ta element pa je v njih vzbudil večje navdušenje in željo, da bi ga premagali in igro rešili do konca.
Rezultati kampanje
Oglasno igro je odigralo 14,618 uporabnikov, končalo pa 12,697 (86 %). V nagradno igro pa se je prijavilo kar 13,497 uporabnikov. Ker smo imeli v tej igri opt-in obrazec že na začetku (in na koncu), je to pomenilo, da se je v igro prijavilo več uporabnikov, kot jo je končalo.
- Od vseh, ki so začeli z igranjem, se je v igro prijavilo 92 % uporabnikov.
- Od vseh, ki so odigrali vse tri igre do konca, pa je opt-in rate 107 %.
Od vseh, ki so se prijavili v nagradno igro, pa se jih je 25 % prijavilo tudi na e-novice.
Nagrade
Na koncu kampanje je bilo izžrebanih 10 srečnih nagrajencev, ki so si priigrali:
- Zbirko Harry Potter knjig v trdi vezavi,
- set Harry Potter lego kock Bradavičarka: Dvorana Skrivnosti,
- set Harry Potter lego kock Zvonik na Bradavičarki,
- – 10. Harry Potter posteljnino in Lidl vrednostno kartico.
Z Lidl Slovenija se že veselimo novih čarobnih izzivov v prihodnosti, do takrat pa … vragolija opravljena ?
Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?
Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝
Kontaktiraj nas