🎉 NOVO! Priporočilni kviz za spletne trgovine 🛍 Več info

NOVO: Serija zapisov “Kako bi igrificirali …”

⁉️ Kaj je “Kako bi igrificirali …”?

Serija zapisov “Kako bi igrificirali …” je izmišljena vsebina podjetja in ekipe Escapebox. Gre za blog zapise z eno idejo igrifikacije, ki bi eni konkretni blagovni znamki pokazala na kak način se lahko v svojo vsebinsko ponudbo doda zabavno igralno mehaniko. Namenjeni so internemu brušenju veščin, viharjenju možganov in izpopolnjevanju metodologije razvoja igrificiranih rešitev 7flags Method.

“Zavedamo se, da za marsikatero blagovno znamko ne moremo in ne poznamo vseh poslovnih detajlov in aktualnih aktivnosti.” Glede na podatke, ki so dostopni na spletu pripravimo kratko izhodišče. Na njem zgradimo idejo vsebine in jo objavimo v precej surovi obliki. Gre za primer igrificirane rešitve, ki bi lahko imela določene učinke za konkretno blagovno znamko.

Za vsak zapis si cela ekipa vzame čas in se potrudi, da bi bile ideje sveže, zabavne, pa tudi dejansko izvedljive. Verjamemo in si iskreno želimo, da bi katera izmed njih dobila priložnost, ugledala luč sveta in preizkusila delovanje tudi na dejanskih uporabnikih. Če bo kakšna ideja neverjetno, shookingly, noro dobra, pa ni izključeno tudi, da jo v življenje spravimo sami.

Tako kot nihče, tudi mi nismo imuni na občasne slabe poskuse in brce v temo. Ampak prepričani smo, da je pot do najboljših idej tlakovana (tudi) s slabimi poskusi, napakami, nujno refleksijo in re-evalvacijo preteklih konceptov.

✍️ Kako poteka priprava vsebine?

V vsakem zapisu “Kako bi igrificirali …” bomo z ekipo poljubno izbrali eno podjetje, blagovno znamko, storitev, turistično destinacijo … Namenili mu/ji bomo nekaj ur našega časa in poskušali najti način, kako bi lahko z igrifikacijo ustvarili dodano vrednost. Za svoje uporabnike, stranke, obiskovalce, zaposlene, …

? Vsak zapis (ali večina njih) je opremljen z vsebinskimi sklopi:

  • predstavitev podjetja, blagovne znamke, destinacije, ki smo jo vzeli za primer,
  • hiter pregled in oris obstoječega stanja in aktivnosti, ki jih opazimo,
  • določitev problema in cilja, ki bi ga igrifikacija rešila,
  • predstavitev ideje in mehanike,
  • ocena in opis učinkov, ki bi jih rešitev ustvarila.

Zapise bomo objavljali na Gamification blogu v kategoriji IGRIFIKACIJA in PRAKSA ter jih delili na naših družbenih omeržjih Linkedin in Facebook.

Frekvenco objav si bomo dovolili pustiti sprotnemu navdihu.

❌ Odstranitev objave

Če podjetje, blagovna znamka ali destinacija ne želi biti vkjučena ali želi odstranitev objave, vas prosimo, če nam pišete na info@escapebox.si.


Sorodne objave