Kako s kvizi do ve─Ź strank v spletni trgovini z otro┼íkimi izdelki?

V spodnjem zapisu smo analizirali ali lahko s kvizi v spletni trgovini z otro┼íkimi izdelki pridobite ve─Ź strank. Na kak┼íen na─Źin se tega lotevajo drugi? Zakaj ljudje na splo┼íno radi igramo kvize iz kako so tovrstno poznavanje izkoristile spletne trgovine z otro┼íkimi izdelki.

Na kak┼íen na─Źin lahko s kvizi v spletni trgovini z otro┼íkimi izdelki pridobite ve─Ź strank in kak┼íne so dobre prakse v tujini? Marketing kvizi so v zadnjem obdobju produkt po katerem je pri nas najve─Ź povpra┼íevanja. Posledi─Źno ustvarjamo ogromno vsebin, ki razlagajo zakaj je temu tako. Nina je tako pisala o segemtancijsih kvizih, ki so izjemno uporabni za poznavanje uporabnikov in bolj osebno komunikacijo. Bla┼ż pa je razdelal kviz prodajni lijak ter pripravil poglobljen zapis o prodajnih kvizih v spletnih trgovinah.

kviz prodajni lijak: proces (Escapebox)

─îez nekaj let bo ve─Źina otro┼íkih spletnih trgovin ve─Źkrat z obiskovalci komunicirala tudi prek kviza

┼átevilo otro┼íkih spletnih trgovin se iz dneva v dan pove─Źuje. Glede na napovedi, pa se bo ┼ítevilo ┼íe pove─Źevalo. Po podatkih knowledge searching intelligent naj bi se od leta 2019 pa do 2021 skupna poraba v spletnih trgovinah z otro┼íkimi izdelki ve─Ź kot podvojila. Konkurence je torej vedno ve─Ź. Oglasni kanali ostajajo v glavnini enaki ali podobni ┼że nekaj let, cene pa se, ravno zaradi vi┼íje konkuren─Źnosti, dra┼żijo in zni┼żujejo u─Źinkovitost.

Kvizi so lahko tako odli─Źno orodje za vi┼íjo vklju─Źenost in preverjanje nakupnega interesa spletnih uporabnikov. Na eni strani so lahko odli─Źen na─Źin za nagovor ve─Źjega ┼ítevila uporabnikov v zgornjem delu prodajnega lijaka (in tudi cenej┼íi). Tu v po┼ítev pridejo predvsem izobra┼żevalni kvizi znanja in zabavni segmentacijski kvizi. Na drugi strani, pa so prodajni kvizi odli─Źen online spletni asistent za prodajo. Z njimi uporabnke na bolj vklju─Źen in predsem bolj enostaven na─Źin popeljemo do ustreznih izdelkov glede na potrebe.

Dve vrsti kvizov

  • PRODAJNI KVIZI – olaj┼íajo izbiro obiskovalca na spletni strani. V tem primeru kviz prevzame vlogo prodajalca, ki uporabniku na nevsiljiv na─Źin svetuje kateri je popoln izdelek za njegove potrebe.
  • IZOBRA┼ŻEVALNI IN SEGMENTACIJSKI – v prvi vrsti so odli─Źen (in ugoden) Lead-gen pripomo─Źek, ki pa vam lahko tudi precej pove o nakupnih namerah in segmentnih zna─Źilnosti uporabnikov.

Prodajni kviz – podalj┼íek fizi─Źnega prodajalca v spletni trgovini

Obi─Źajno se zgodi, da imajo spletne trgovine z otro┼íkimi pripomo─Źki in dodatki v naboru precej izdelkov. Na drugi strani obiskovalec spletne strani ne ve kaj to─Źno kateri je ustrezen izdelek zanj. ─îe bi mu nekdo pomagal pri izbor, glede na njegove potrebe in zahteve, bi obiskovalec bil manj zmeden in bi se la┼żje odlo─Źil za zaklju─Źek nakupa.

kvizi v trgovini z otroškimi zdelki

Ve─Ź izbire v trgovini pomeni vi┼íjo stopnjo pozornosti uporabnikov, a signifikatno ni┼żjo prodajo!

VIR: https://faculty.washington.edu/jdb/345/345%20Articles/Iyengar%20%26%20Lepper%20(2000).pdf

V fizi─Źni trgovini dilemo s preve─Ź izdelki ve─Źinoma re┼íi prodajalec. Le ta nas vpra┼ía o na┼íih ┼żeljah, nato pa nam s svojim znanjem, glede na na┼íe potrebe in specifike priporo─Źa nam najbolj ustrezen izdelek.

V primeru, da zadevo postavimo v okolje spletne trgovine in uporabnik na katerikoli fazi nakupa ne ve to─Źno kaj izbrati se nemalokrat zgodi, da spletno mesto kar zapusti. Do neke mere lahko tovrstno obilico izbire re┼íijo kakovostni filtri, ki pa so manj osebni in od uporabnika zahtevajo aktivno iskanje in prebiranje po skupinah filter parametrov.

Prodajni kviz lahko v tem primeru elegatno prevzame vlogo prodajalca, ki uporabniku svetuje glede na njegove ┼żelje ali potrebe. Ker je vse skupaj zapeljano skozi prilagojen dizajn, prijetno uporabni┼íko izku┼ínjo in hitro delovanje, prodajni kvizi dokazujejo, da se obnesejo bolje, kot klasi─Źni filtri.

Prodajni kvizi so tako kakovostno orodje za zadnji korak prodajnega nakupa, ko ┼żelimo obiskovalcu trgovine priporo─Źiti najbolj ustrezen izdelek glede na parametre, ki jih izbere. Rezultati kviza obi─Źajno ponudijo 1 – 3 do najve─Ź 5 izdelkov, ki najbolj ustrezajo uporabnikovim ┼żeljam. In ─Źe vemo, da manj┼ía izbira na zadnjem koraku nakupa predstavlja vi┼íjo konverzijsko stopnjo, so kvizi nekaj, ─Źesar bi se morala poslu┼żiti vsaka spletna trgovina v otro┼íkimi izdelki, ki resni─Źno ┼żeli optimizirati konverzijsko stopnjo.

kvizi v trgovini z otroškimi zdelki

Izobra┼żevalni in segmentacijski kvizi v spletni trgovini z otro┼íkimi izdelki

Kvizi znanja in segmentacijski kvizi pa so uporaben in┼ítrument za zajem ve─Źjega ┼ítevila uporabnikov, ki ┼íe niso v celoti pri─Źeli nakupnega procesa. S simpati─Źnim naslovom pridobijo pozornost na┼íe ciljne skupine, ki po uspe┼íno re┼íenm kvizu pusti svoj email naslov. Kasneje jih lahko ciljano nagovarjamo z mailingi, segmentnimi remarketing listami ali pa okrog teh list zgradimo loookalike obi─Źnstvo, ki ga nagovorimo z vsebino prilagojeno za nalsednjo fazo prodajnega lijaka. Kot bomo videli v primerih spodaj, lahko obiskovalcem med vpra┼íanji ponudimo ┼íe kak┼íno ugodnost ali naredimo anketo.

Primeri iz prakse

Oglejmo si nekaj odli─Źnih primerov blagovnih znamk in izdelkov, ki s kvizi aktivno in u─Źinkovito komunicirajo s svojimi uporabniki, jih zato tudi bolje poznajo in jim, najpomembneje, zagotavljajo prijetno nakupovalno izku┼ínjo.

Bucklemecoats.com – kviz za iskanje popolnega obla─Źila za najmlaj┼íe (prodajni kviz)

Bucklemecoats je spletna trgovina, ki se je, kot razberemo po imenu, specializirala za otro┼íke pla┼í─Źe (seveda prodajajo tudi druge izdelke). Kviz na spletni strani pa uporabniku pomaga najti pravi pla┼í─Ź za aktualno sezono.

kvizi v trgovini z otroškimi zdelki - prikaz izdelkov

Zanimivo je, da so med kviz vpra┼íanja dodali tudi CTA za vpis maila za popust. Na ta na─Źin so si povi┼íali konverzije vpisanih mailov.

kvizi v trgovini z otroškimi zdelki

Ob zaklju─Źku dobimo popoln pla┼í─Ź za na┼íega kralja ali princesko. Po kliku na izbiro barve pa nas gump pelje v spletno trgovino s produktom.

Na ta na─Źin smo obiskovalcu ekstremno olaj┼íali nakupni proces. V primeru, da pride direktno na stran s to bundo (brez izpolnjenega kviza) se bo tik pred nakupom po vsej verjetnosti ustavil.

kvizi v trgovini z otroškimi zdelki

Whislisted – kateri vozi─Źek najbolj priti─Źe tvojemu ┼żivljenjskemu slogu?

Wishlisted je vsebinski portal, ki obiskovalcem pomaga pri izbiri otro┼íkega vozi─Źka. Kviz obiskovalce strani nagovori z enostavnim vpra┼íanjem “Kateri vozi─Źek se najbolje poda tvojemu ┼żivljenjskemu slogu?”, po hitrem poteku devetih vpra┼íanj, kjer so odgovori podani s sliko in kratkim, a jasnim opisom, ponudi en izdelek, ki se najbolje poda uporabniku, glede na izbrane odgovore. Odgovori kviza ponudijo zares pester nabor informacij za lastnike spletnih trgovin – od ┼ítevila otrok, cenovnega razona, na─Źina uporabe, dodatkov in podobno – s ─Źimer lahko potencialne kupce ponovno nagovorijo na zares relevanten na─Źin.

kvizi v trgovini z otroškimi zdelki

Kratek in preprost kviz, kjer obiskovalec odgovarja zgolj s slikami pa mu na koncu sporo─Źi katera vrsta vozi─Źka je najbolj primerena zanj. Kviz od uporabnika ne zahteva email naslova, ker je glavni cilj klik na izdelek.

kvizi v trgovini z otroškimi zdelki

Uporabnik na koncu kviz aizve kateri je idealen vozi─Źek za njegove potrebe ter ga povabi na pristajalno spletno stran, kjer je opis najbolj┼íih otro┼íkih vozi─Źkov leta 2020. Med njimi seveda lahko najdemo tudi vrsto vozi─Źka, ki je glede na odgovore najbolj primeren za obiskovalca spletne strani.

Pampers.com – kviz preverjanja znanja in nabiranja email kontaktov (kviz znanja)

Pampers ima na svoji strani ve─Ź kot 10 kvizov z razli─Źnimi tematikami. End od njih je tudi kviz znanja, kako dobro obiskoavalci poznajo dejstva ali mite o star┼íevstvu.

kvizi v trgovini z otroškimi zdelki

Da uporabnik lahko vidi svoj rezultat mora vpisati svoje podatke. Na ta na─Źin Pampers zbira emaile s katerimi nagovarja potencialne kupce. Po na┼íih izku┼ínjah se je najbolje izkazalo, ─Źe registracija za pregled rezultatov ni potrebna.

kvizi v trgovini z otroškimi zdelki

Preizkusi segmetnacijski kviz, ki smo ga ustvarili za blagovno znamko Braun ve─Ź informacij in nas kontaktiraj za ┼íe ve─Ź informacij in ┼ítudij primerov iz prakse.


Sorodne objave