🎉 NOVO! Priporočilni kviz za spletne trgovine 🛍 Več info

5 Black Friday iger, ki jih sigurno ne poznaš! + KVIZ ?

Za mnoge blagovne znamke je pritegniti pozornost potrošnikov zahtevna naloga, še toliko težje pa je to storiti na Black Friday, ko imajo na tisoče konkurenčnih ponudb. Zato iskanje načinov, kako izstopati med množico, pogosto zahteva ustvarjalno razmišljanje.

Kaj je tisto kar hitro pritegne pogled uporabnikov? Nekaj zabavnega, interaktivnega, drugačnega. Mini igre z blagovno znamko so se izkazale za zelo učinkovita marketinška orodja, ki ne le ustvarjajo vključenosti, ampak tudi privabljajo in obdržijo uporabnike.

Black Friday zgodovina

Preden začnemo s primeri igrifikacije, pa na hitro spoznajmo še izvor tega dne.

24. septembra 1869 se je izraz »Black Friday« pojavil prvič, ampak sprva ni imel veliko opraviti s poslovnim uspehom. James Fisk in Jay Gould sta namreč poskušala prelisičiti trg zlata na newyorški borzi in si ga nakopičiti toliko, da bi postala večinska deležnika na trgu. Vendar se je vlada vmešala in trg preplavila z zlatom, zaradi česar so cene padle in številni vlagatelji so izgubili svoje bogastvo.

Novembra 1951 se je izraz »Black Friday« pojavil zaradi nenavadno visoke stopnje odsotnosti z dela dan po ameriškem zahvalnem dnevu.

Izraz »Black Friday« kot ga poznamo danes pa je nastal v Filadelfiji v poznih 1950-ih in zgodnjih 1960-ih. Tokrat med policijo, vozniki avtobusov in trgovci, ki so se morali spoprijeti z gnečo, prometnimi zastoji in nesramnim vedenjem. Trgovci niso bili veseli, da so bili povezani s prometom in smogom. Leta 1961 so zato poskušali preimenovati dan v »Black Friday«, a brez uspeha.

Zdaj pa še nekaj konkretnih primerov igrifikacije, ki so blagovnim znamkam pomagali povečati prodajo v tem, s popusti preplavljenim, obdobju.

Ustvarite radovednost s skrivnostnimi prihranki

1. Scratch kartice
VIR (Forever 21)

Blagovna znamka Forever 21 je s Scratch karticami ustvarila odličen element presenečenja in zabave, saj jih mora uporabnik ”spraskati”, da pride do skrivnostnega prihranka, ki ga bo lahko izkoristil na Black Friday. Vpadljivo besedilo in zlata barva pritegneta njegovo pozornost in vzbudita željo po sodelovanju. Popust pod vsako kartico je drugačen, zato uporabniku predstavlja izziv.

Osrečite svoje uporabnike

2. Srečelov
VIR (Romwe)

Romwe ponuja nagrade za srečelov v obliki točk, popustov in darilnih kartic, da uporabnike spodbudi k večjemu nakupu. Uporabniki imajo po registraciji možnost sodelovati v igri vsak dan enkrat. Lahko pa si priložnost sodelovanja povečajo, če po določeni strani brskajo vsaj 15 sekund, delijo povezavo do igre s svojimi prijatelji, ki nanjo tudi kliknejo ali pa zamenjajo 50 točk za ponovno priložnost igranja. Pri oddaji naročila za nakup pa lahko zamenjajo 100 točk za 1 dolar.

Srečelov je lahko tudi odličen način, da pridobite povratne informacije vaših uporabnikov – v zameno za točke ali dobroimetje pridobite razloge, zakaj so opustili košarico, ali kakršne koli predloge za postopek zaključka nakupa.

3. Kolo sreče
VIR (TravelUp)

Preizkusi kolo sreče

Še en interaktiven način s katerim lahko osrečite svoje uporabnike je kolo sreče. Delite igro na svojih kanalih družbenih medijev, da pridobite nove sledilce, ali jo vdelajte na svoje spletno mesto, da obiskovalce spremenite v potencialne stranke. Z njim pokažete vzdušje vaše blagovne znamke in spodbudite stranke, da se vrnejo po izkušnjo, tudi če ne ponujate popustov.

Dodajte še malo časovne omejitve, ki v uporabnikih ustvari vznemirjenje in pozornost, da bodo bolj nagnjeni k interakciji z vašo blagovno znamko.

TravelUp je svoje kolo sreče odprl 11 dni pred začetkom črnega petka in ga zaprl na kibernetični ponedeljek. Uporabniki so z oddajo svojih podatkov lahko zavrteli kolo in dobili kode s popusti, ki so jih nato unovčili v tem obdobju.

4. Cash dash
VIR (Boohoo)

Pri Boohoo so v svoji aplikaciji ustvarili igro, Instagram filter s skrivnostno nagrado in promocijo nagradne igre, s čimer so kupcem omogočili različne načine igranja, tako da so lahko izbrali, kaj jim je najlažje in najbolj zabavno.

5. Multi game
VIR

Multi game je Black Friday promocija z več igrami. Ustvarite lahko odštevanje do črnega petka, ki bo spodbudilo navdušenje z dnevnimi darili (giveaways) ali pa promocijo od konca tedna za črni petek, vse do kibernetičnega ponedeljka. Na tak način boste povečali vsakodnevno udeležbo, ohranjali stare in pritegnili nove uporabnike, povečali prepoznavnost svoje blagovne znamke in privabili promet z distribucijo bonov in kod za popust.

Na koncu vsakega dneva lahko izžrebate nagrajenca med vsemi udeleženci, ki so na ta dan sodelovali v vaši promociji Black Friday, ali nagradite najboljšega igralca na lestvici. Ustvarite lahko celo dodatno, končno nagradno igro za vse uporabnike, ki so sodelovali v kateri koli igri.

Last minute ponudbaBlack Friday kviz

Bi želeli presenetiti svoje uporabnike z nekoliko drugačno interaktivno izkušnjo na prihajajoči Black Friday? Z ekipo Escapebox smo že pripravlili zabaven kviz v katerem bodo vaši uporabniki spoznali najbolj zanimiva dejstva tega kaotičnega dne, hkrati pa preživeli več časa z vašo blagovno znamko.

Za lažjo odločitev smo na vprašanje zakaj je uporaba kvizov odličen način za vključitev vaših uporabnikov, odgovorili v teh zapisih o segmentacijskih in prodajnih kvizih.

 

V primeru, da razmišljate na daljši rok in bi želeli kaj podobnega vpeljati v vašo božično kampanjo, vam prav tako z veseljem priskočimo na pomoč.


Sorodne objave