🎉 NOVO! Priporočilni kviz za spletne trgovine 🛍 Več info

Kako s kvizi do več strank v spletni trgovini z otroškimi izdelki?

V spodnjem zapisu smo analizirali ali lahko s kvizi v spletni trgovini z otroškimi izdelki pridobite več strank. Na kakšen način se tega lotevajo drugi? Zakaj ljudje na splošno radi igramo kvize iz kako so tovrstno poznavanje izkoristile spletne trgovine z otroškimi izdelki.

Na kakšen način lahko s kvizi v spletni trgovini z otroškimi izdelki pridobite več strank in kakšne so dobre prakse v tujini? Marketing kvizi so v zadnjem obdobju produkt po katerem je pri nas največ povpraševanja. Posledično ustvarjamo ogromno vsebin, ki razlagajo zakaj je temu tako. Nina je tako pisala o segemtancijsih kvizih, ki so izjemno uporabni za poznavanje uporabnikov in bolj osebno komunikacijo. Blaž pa je razdelal kviz prodajni lijak ter pripravil poglobljen zapis o prodajnih kvizih v spletnih trgovinah.

kviz prodajni lijak: proces (Escapebox)

Čez nekaj let bo večina otroških spletnih trgovin večkrat z obiskovalci komunicirala tudi prek kviza

Število otroških spletnih trgovin se iz dneva v dan povečuje. Glede na napovedi, pa se bo število še povečevalo. Po podatkih knowledge searching intelligent naj bi se od leta 2019 pa do 2021 skupna poraba v spletnih trgovinah z otroškimi izdelki več kot podvojila. Konkurence je torej vedno več. Oglasni kanali ostajajo v glavnini enaki ali podobni že nekaj let, cene pa se, ravno zaradi višje konkurenčnosti, dražijo in znižujejo učinkovitost.

Kvizi so lahko tako odlično orodje za višjo vključenost in preverjanje nakupnega interesa spletnih uporabnikov. Na eni strani so lahko odličen način za nagovor večjega števila uporabnikov v zgornjem delu prodajnega lijaka (in tudi cenejši). Tu v poštev pridejo predvsem izobraževalni kvizi znanja in zabavni segmentacijski kvizi. Na drugi strani, pa so prodajni kvizi odličen online spletni asistent za prodajo. Z njimi uporabnke na bolj vključen in predsem bolj enostaven način popeljemo do ustreznih izdelkov glede na potrebe.

Dve vrsti kvizov

  • PRODAJNI KVIZI – olajšajo izbiro obiskovalca na spletni strani. V tem primeru kviz prevzame vlogo prodajalca, ki uporabniku na nevsiljiv način svetuje kateri je popoln izdelek za njegove potrebe.
  • IZOBRAŽEVALNI IN SEGMENTACIJSKI – v prvi vrsti so odličen (in ugoden) Lead-gen pripomoček, ki pa vam lahko tudi precej pove o nakupnih namerah in segmentnih značilnosti uporabnikov.

Prodajni kviz – podaljšek fizičnega prodajalca v spletni trgovini

Običajno se zgodi, da imajo spletne trgovine z otroškimi pripomočki in dodatki v naboru precej izdelkov. Na drugi strani obiskovalec spletne strani ne ve kaj točno kateri je ustrezen izdelek zanj. Če bi mu nekdo pomagal pri izbor, glede na njegove potrebe in zahteve, bi obiskovalec bil manj zmeden in bi se lažje odločil za zaključek nakupa.

kvizi v trgovini z otroškimi zdelki

Več izbire v trgovini pomeni višjo stopnjo pozornosti uporabnikov, a signifikatno nižjo prodajo!

VIR: https://faculty.washington.edu/jdb/345/345%20Articles/Iyengar%20%26%20Lepper%20(2000).pdf

V fizični trgovini dilemo s preveč izdelki večinoma reši prodajalec. Le ta nas vpraša o naših željah, nato pa nam s svojim znanjem, glede na naše potrebe in specifike priporoča nam najbolj ustrezen izdelek.

V primeru, da zadevo postavimo v okolje spletne trgovine in uporabnik na katerikoli fazi nakupa ne ve točno kaj izbrati se nemalokrat zgodi, da spletno mesto kar zapusti. Do neke mere lahko tovrstno obilico izbire rešijo kakovostni filtri, ki pa so manj osebni in od uporabnika zahtevajo aktivno iskanje in prebiranje po skupinah filter parametrov.

Prodajni kviz lahko v tem primeru elegatno prevzame vlogo prodajalca, ki uporabniku svetuje glede na njegove želje ali potrebe. Ker je vse skupaj zapeljano skozi prilagojen dizajn, prijetno uporabniško izkušnjo in hitro delovanje, prodajni kvizi dokazujejo, da se obnesejo bolje, kot klasični filtri.

Prodajni kvizi so tako kakovostno orodje za zadnji korak prodajnega nakupa, ko želimo obiskovalcu trgovine priporočiti najbolj ustrezen izdelek glede na parametre, ki jih izbere. Rezultati kviza običajno ponudijo 1 – 3 do največ 5 izdelkov, ki najbolj ustrezajo uporabnikovim željam. In če vemo, da manjša izbira na zadnjem koraku nakupa predstavlja višjo konverzijsko stopnjo, so kvizi nekaj, česar bi se morala poslužiti vsaka spletna trgovina v otroškimi izdelki, ki resnično želi optimizirati konverzijsko stopnjo.

kvizi v trgovini z otroškimi zdelki

Izobraževalni in segmentacijski kvizi v spletni trgovini z otroškimi izdelki

Kvizi znanja in segmentacijski kvizi pa so uporaben inštrument za zajem večjega števila uporabnikov, ki še niso v celoti pričeli nakupnega procesa. S simpatičnim naslovom pridobijo pozornost naše ciljne skupine, ki po uspešno rešenm kvizu pusti svoj email naslov. Kasneje jih lahko ciljano nagovarjamo z mailingi, segmentnimi remarketing listami ali pa okrog teh list zgradimo loookalike običnstvo, ki ga nagovorimo z vsebino prilagojeno za nalsednjo fazo prodajnega lijaka. Kot bomo videli v primerih spodaj, lahko obiskovalcem med vprašanji ponudimo še kakšno ugodnost ali naredimo anketo.

Primeri iz prakse

Oglejmo si nekaj odličnih primerov blagovnih znamk in izdelkov, ki s kvizi aktivno in učinkovito komunicirajo s svojimi uporabniki, jih zato tudi bolje poznajo in jim, najpomembneje, zagotavljajo prijetno nakupovalno izkušnjo.

Bucklemecoats.com – kviz za iskanje popolnega oblačila za najmlajše (prodajni kviz)

Bucklemecoats je spletna trgovina, ki se je, kot razberemo po imenu, specializirala za otroške plašče (seveda prodajajo tudi druge izdelke). Kviz na spletni strani pa uporabniku pomaga najti pravi plašč za aktualno sezono.

kvizi v trgovini z otroškimi zdelki - prikaz izdelkov

Zanimivo je, da so med kviz vprašanja dodali tudi CTA za vpis maila za popust. Na ta način so si povišali konverzije vpisanih mailov.

kvizi v trgovini z otroškimi zdelki

Ob zaključku dobimo popoln plašč za našega kralja ali princesko. Po kliku na izbiro barve pa nas gump pelje v spletno trgovino s produktom.

Na ta način smo obiskovalcu ekstremno olajšali nakupni proces. V primeru, da pride direktno na stran s to bundo (brez izpolnjenega kviza) se bo tik pred nakupom po vsej verjetnosti ustavil.

kvizi v trgovini z otroškimi zdelki

Whislisted – kateri voziček najbolj pritiče tvojemu življenjskemu slogu?

Wishlisted je vsebinski portal, ki obiskovalcem pomaga pri izbiri otroškega vozička. Kviz obiskovalce strani nagovori z enostavnim vprašanjem “Kateri voziček se najbolje poda tvojemu življenjskemu slogu?”, po hitrem poteku devetih vprašanj, kjer so odgovori podani s sliko in kratkim, a jasnim opisom, ponudi en izdelek, ki se najbolje poda uporabniku, glede na izbrane odgovore. Odgovori kviza ponudijo zares pester nabor informacij za lastnike spletnih trgovin – od števila otrok, cenovnega razona, načina uporabe, dodatkov in podobno – s čimer lahko potencialne kupce ponovno nagovorijo na zares relevanten način.

kvizi v trgovini z otroškimi zdelki

Kratek in preprost kviz, kjer obiskovalec odgovarja zgolj s slikami pa mu na koncu sporoči katera vrsta vozička je najbolj primerena zanj. Kviz od uporabnika ne zahteva email naslova, ker je glavni cilj klik na izdelek.

kvizi v trgovini z otroškimi zdelki

Uporabnik na koncu kviz aizve kateri je idealen voziček za njegove potrebe ter ga povabi na pristajalno spletno stran, kjer je opis najboljših otroških vozičkov leta 2020. Med njimi seveda lahko najdemo tudi vrsto vozička, ki je glede na odgovore najbolj primeren za obiskovalca spletne strani.

Pampers.com – kviz preverjanja znanja in nabiranja email kontaktov (kviz znanja)

Pampers ima na svoji strani več kot 10 kvizov z različnimi tematikami. End od njih je tudi kviz znanja, kako dobro obiskoavalci poznajo dejstva ali mite o starševstvu.

kvizi v trgovini z otroškimi zdelki

Da uporabnik lahko vidi svoj rezultat mora vpisati svoje podatke. Na ta način Pampers zbira emaile s katerimi nagovarja potencialne kupce. Po naših izkušnjah se je najbolje izkazalo, če registracija za pregled rezultatov ni potrebna.

kvizi v trgovini z otroškimi zdelki

Preizkusi segmetnacijski kviz, ki smo ga ustvarili za blagovno znamko Braun več informacij in nas kontaktiraj za še več informacij in študij primerov iz prakse.


Sorodne objave