🎉 NOVO! Priporočilni kviz za spletne trgovine 🛍 Več info

Kako bi igrificirali … ponudnika dostave hrane

Disclaimer: Serija zapisov “Kako bi igrificirali …” je izmišljena vsebina ekipe Escapebox. Gre za blog zapise z vsebinsko idejo igrifikacije in pričakovanimi učinki (za konkretno blagovno znamko). Namenjeni so internemu brušenju veščin, viharjenju možganov in izpopolnjevanju metodologije razvoja igrificiranih rešitev 7flags Method.

Več o namenu serije smo zapisali v tem zapisu. Če je to tvoj prvi stik z zapisom, predlagamo, da začneš pri omenjenem zapisu.

V prvem zapisu Kako bi igrificirali … smo se osredotočili na ponudnike dostave hrane.

Vsi smo – eni bolj, drugi manj – verjetno redni porabniki storitev, ki jih v Sloveniji ponujata ponudnika dostave hrane Wolt in Glovo, v tujini pa še mnogi drugi kot so Uber Eats, Deliveroo, FoodPanda, itd.

In kako le ne? Aplikacije za dostavo hrane v večini primerov sodijo v sam vrh po kakovostni uporabniški izkušnji, mikro interakcijah ter sproščeni in navihani komunikaciji.

Poleg Uberja, lahko aplikacijam za naročanje hrane pripišemo veliko zaslug za spremembo navad uporabnikov. Ti namreč danes (oz zadnjih nekaj let) v aplikacijah, kjer čas igra pomembno vlogo, pričakujejo funkcije kot so:

  • real-time tracking pošiljke/osebe,
  • možnosti prednaročnja,
  • zbiranje točk,
  • monetiziran program priporočil,
  • mehke tranzicije, mikro animacije in še bi lahko našteval.

Kako bi igrificirali aplikacije ponudnikov dostave hrane?

Na idejo za igrificirano rešitev za ponudnike dostave hrane smo dobesedno prišli po naključju. V pisarni namreč večkrat skupaj naročimo hrano. Nina bi običajno burger, Marko azijsko, Andrej ne more brez juh in čorb, Patricija živi od solatk, Maruši in Blažu je večino časa vseeno.

Po nekaj zabavnih naročanjih, ki so se razvlelka in sprevgla v vsesplošno zbijanje šal, smo prišli na idejo!

Kaj pa če žrebamo?! 

Kolo sreče. Vsak dobi eno polje na kolesu. Nanj napiše kar želi. Zavrtimo in vidimo. Pošteno in pravično.

Vsak je na listek napisal najbljušo kategorijo/vrsto hrane, listke smo zmečkali, vrgli v kozarec in žrebali. Enkrat se je sreča nasmehnila Nini, drugič Maruši, tretjič Andreju …

Kar naenkrat je nekaj minutno debatiranje in prepričevanje zakaj ja oziroma ne, postalo zabavno doživetje, vsi pa smo se strinjali, da ima kolo eno zlato pravilo.

Kar pade, pade. Pa smo ga naredili. Da ne bo treba več iskati listkov. In da mogoče izbiro olajša še komu.

Torej, zanimiv način, kako bi uporabnikom olajšali naročanje, iz procesa naročanja pa naredili še zabaven skupinski trenutek v pisarni, je zabavno kolo sreče z glavnimi kategorijami hrane, ki jih ponujajo vsi ponudniki dostave hrane.

Mehanika: kolo sreče
Možne nadgranje mehanike: opcija zgolj 1x igranja na dan (po vzoru Wordle), možnost samostojnega dodajanja kategorij / restavracij
Ime igre: Danesjemo.si
Opis igre: Ni ideje za kosilo? Zavrti kolo in si olajšaj izbiro. Naroči hrano s sodelavci, prijatelji ali družino in odkrij novo najljubšo restavracijo. 
Vsebina igre: Vsak del kolesa je kategorija hrane. Enako kot v aplikaciji
Potek uporabnika: Prihod na stran –> klik na CTA –> prikaz rezultata –> potrditev / ponovno igranje –> prehod na nabor ponudbnikov –> naročilo
Primer igre: Zavrti kolo Danesjemo.si

kolosrece_danesjemo

 

❤️ Učinki, ki jih lahko prinese takšna igrifikacija?

V prvi vrsti je zabavna. Reši pa tudi specifičen mikro problem. In že to je samo po sebi (včasih) dovolj. Uporabnika zabava in se malce poigra z njegovimi občutki in željami.

Na nevsljiv način omogoča dodaten stik uporabnikov z blagovno znamko.

Igrifikacija je lahko del krovne domene ali kot ločen spletni asset podjetja. Je brezplačen in namenjen hitrejši (in bolj zabavni) odločitvi kaj za kosilo več uporabnikov.

Glavni učinki, ki jih prinaša tovrstna igrifikacija:

  • Dodatna točka stika uporabnika z blagovno znamko, ki vodi do še boljše top of mind pozicije stranke,
  • omogoča direktno prodajo z igrificiranim načinom priporočil,
  • rešuje težavo tudi tistim, ki še niso uporabniki posameznih aplikacij ponudnikov dostave hrane,
  • je uporabna blog in social media vsebina,
  • skrajša čas od želje po naročilu do dejanskega naročila,
  • na ločeni domeni ali pod obstoječo domensko streho ustvarja custom audience za targetirano ponodno oglaševanje (remarketing).

Dodatne možnosti nadgradnje igrifikacije?

  • Registracija uporabnika, s katero prejme dodatne ugodnosti,
  • prijava na enovice podjetja, s čimer prejme dodatne ugodnosti,
  • skrivne mikro nagrade/ugodnosti, ki jih uporabniki prejmejo naključno in brez redne frekvence (kar povišuje nepredvidljivost in posledično zanimanje),
  • možnost urejanja oz. samodejnega vnosa kategorije hrane/restavracije s strani uporabnika (logiranega uporabnika),
  • razdelitev vsebine kolesa na glavne jedi in sladice (uporabnik pred vrtenjem izbere vrsto vsebine).

Preizkusi Danesjemo.si kolo za kosilo</a ></span >


Sorodne objave