Zakaj in kako oglasne igre pomagajo pri vklju─Źenosti uporabnikov pri ogla┼íevanju

Oglasne igre v ogla┼íevanju s svojo formo, zabavno noto in prijaznim, neinvazivnim formatom pripomorejo k bolj kakovostnem in predvsem vklju─Źitvenem komuniciranju s ciljnimi publikami.

Se kdaj spra┼íujete, ali va┼íe tr┼żno komuniciranje moti potro┼ínike? ─îe uporabljate digitalno ogla┼íevanje in tradicionalne marketin┼íke prakse, potem bi se morali zamisliti. Kar 27 % internetnih uporabnikov v letu 2020 ┼że uporablja Adblock in druge tovrstne sisteme za prepre─Źevanje prikaza oglasov. Le Adblock Plus ima ve─Ź kot 300 milijonov uporabnikov, ki si v ve─Źini aplikacijo nalo┼żijo zaradi mote─Źih in vsiljiv ogla┼íevalskih praks..

Ne samo, da gre pri nekreativnem ogla┼íevanju za izgubo sredstev, temve─Ź z vsiljivimi oglasi gradite nezadovoljstvo uporabnikov do va┼íe blagovne znamke. 

Image result for online ads clutter
Kje oziroma kaj je vsebina?

Uporabniki od blagovnih znamk zahtevajo vedno ve─Ź, saj so izpostavljeni vedno ┼íir┼íi komunikaciji. Povpre─Źen uporabnik je dnevno izpostavljen od 6.000 do 10.000 oglasnim sporo─Źilom! Rezultat stalne izpostavitve je izjemno konkuren─Źen prostor digitalnega marketinga z nenehnim zmanj┼íevanjem donosnosti (ROI), kjer ni zmagovalcev.

Zakaj torej ─Źas in finance posve─Źati digitalnim oglasom, ki jim va┼ía ciljna skupina posveti manj kot sekundo svoje pozornosti?

─îas je, da v svoje komuniciranje vpeljete igrifikacijo. Spremenite blagovno znamko v igro, uporabnike v igralce in poskrbite za ve─Źjo prepoznavnost in v┼íe─Źnost.

Online escape room igra: Pobeg v prazni─Źno Nem─Źijo
Online escape room igra: Pobeg v prazni─Źno Nem─Źijo

Oglasne igre obstjajo tudi v fizi─Źnem svetu, ne zgolj digitalno

Ste ob besedi igrifikacija pomislili na igranje video igric? No, igrifikacija je ve─Ź kot le igra. Namen igrifikacije je uporabnika motivirati, mu dodeliti pomembno vlogo, navdu┼íiti in navdihniti z zgodbo, da ga bo ┼żelja po dosegi cilja gnala dalje. Do novih informacij, spoznanj in znanj.

Igrifikacija ne zajema le digitalnega sveta. K njej ┼ítejemo tudi razne sobe pobega, love na zaklad, re┼íevanje interaktivnih kvizov, pou─Źne igre, ÔÇŽ skratka razne akcije, ki motivirajo in zabavajo.

oglasna igra ┼ákratkova de┼żela
Oglasna igra ┼ákratkova de┼żela

─îe mislite, da je igrifikacija le za ÔÇťhude gamerjeÔÇŁ se motite. Igre so namenjene vsem starostnim skupinam in kar 46 % vseh, ki igrajo, so ┼żenske. Povpre─Źen igralec pa je star okoli 35 let in ima vi┼íjo izobrazbo. 

Torej lahko trdimo, da so va┼íi dru┼żinski ─Źlani, zaposleni in stranke v veliki meri igralci ┼ítevilnih iger.

Igrifikacija povezuje uporabnike z vašo blagovno znamko

Obstaja razlog, zakaj veliko igralcev mobilnih iger na teden za njih porabi ve─Ź kot 5 ur – ker so zabavne!

Dobra mobilna igra svoje igralce zabava. Odli─Źna igrifikacija blagovne znamke, pa svoje igralce ne le zabava, temve─Ź deluje tudi kot mo─Źan medij za komunikacijo va┼íih vrednot, poslanstva in karakterja podjetja. Rezultati leta 2019 so pokazali, da igrifikacija pri uporabnikih skozi igro vzbudi ─Źustveno navezanost na blagovno znamko. Tako igrifikacija spreminja uporabni┼íko izku┼ínjo in ima mo─Źan vpliv na dojemanje blagovne znamke.

Interaktivni kviz znanja z real time scroingom
Interaktivni kviz znanja z real time scroingom

Igre spodbujajo dolgoro─Źno vpletenost in zvestobo uporabnikov. Ne glede na to, kako dobra je va┼ía promocija, ta nikoli ne bo preka┼íala mnenj prijateljev in drugih porabnikov o va┼íi blagovni znamki. 

Potro┼íniki imajo kar 90 % ve─Źjo verjetnost kupiti va┼ío blagovno znamko, ─Źe jim jo bo priporo─Źal prijatelj. Vsi radi tekmujemo v igranju. Mo┼żnost skupinskega igranja in deljenja uspehov, ki jih uporabniki dose┼żejo ob igranju va┼íe blagovne znamke, pove─Źa pozitivno mnenje in izpostavljenost va┼íega podjetja.

─îe se trudite s privabljanjem uporabnikov k uporabi va┼íe nove aplikacije, programa ali izdelka, premislite o na─Źinih vpeljevanja igrifikacije. 

┼Że veste pri kateri blagovni znamki bi ┼żeleli preizkusiti igrifikacijo, vendar ne veste kako?  ─îe ┼żelite izvedeti ┼íe ve─Ź o igrifikaciji in ali je ta primerna za va┼íe podjetje, si ┼íe danes rezervirajte brezpla─Źen posvet!

Kaj so oglasne igre in kako pomagajo pri bolj kakovostnem oglaševanju?

Priljubljena oblika igrifikacije, ki se je poslu┼żuje vedno ve─Źje ┼ítevilo blagovnih znamk, so oglasne igre.┬á

Oglasne igre, angle┼íko ÔÇťadvergamesÔÇŁ v ogla┼ívenaju so eno izmed orodij tr┼żnega komuniciranja. Lahko bi jih ozna─Źili za nekak┼íen hibrid med obliko prosto─Źasne dejavnosti in inovativnim na─Źinom komuniciranja klju─Źnih sporo─Źil blagovne znamke. 

stopenjski kviz neverjetne ┼żivali
Stopenjski kviz znanja Neverjetne ┼żivali

Oglasne igre seveda vklju─Źujejo vsebino in informacije blagovne znamke oziroma izdelka. Slu┼żijo predvsem prepoznavnosti znamke, njeni promociji, pa tudi pove─Źanju prodaje, izobra┼żevanju in informiranju. Razvile so se predvsem kot odgovor na nizko stopnjo klikov na obi─Źajne spletne oglase, ki jih uporabnik zaradi prenasi─Źenosti pogosto prepozna kot vsiljive. 

┼áe ve─Ź o oglasnih igrah si lahko prebere┼í v Lucijinem zapisu o oglasnih igrah.

Kako oglasne igre pomagajo pri oglaševanju?

Igrifikacija zajema uporabe tehnik, elementov in dinamike iger za pove─Źanje motivacije in krepitev vedenja za doseganje dolo─Źenega cilja. Tovrstne tehnike lahko ljudi spodbudijo, da u┼żivajo v nalogah, ki bi se jim druga─Źe zdele dolgo─Źasne ali neprijetne, kot je na primer branje oglasne vsebine.

Oglasne igre pa so ena izmed tehnik vpeljave tr┼żnega ogla┼íevanja v igro.Cilj oglasnih iger je, da uporabniki skozi igro neposredno u┼żivajo sporo─Źila na┼íe blagovne znamke in krepijo lojalnost. 

Oglasne igre po analizah, ki smo jih opravili po vsaki aktivaciji, pripomorejo k:

  • vi┼íji vklju─Źenosti uporabnikov,
  • bolj┼íih konverzijskih stopnjah (tudi do 75 % prijav na e-novice),
  • ve─Ź delitvah (Word of mouth) na dru┼żbenih omre┼żjih,
  • vi┼íjem zadovoljstvu uporabnikov,
  • dalj┼íem ─Źasu, ki ga uporabniki pre┼żivijo na spletni strani,
  • bolj┼íemu odstotku vra─Źanja uporabnikov nazaj na spletno stran,
  • bolj┼íi podobi blagovne znamke.
Interaktivni kviz znanja

Primeri igrificiranih rešitev in oglasnih iger

Kot smo našteli, obstajajo razne oblike igrifikacije. Za vas smo izbrali primere igrifikacije blagovnih znamk in oglasnih iger, ki smo jih za naše stranke izvedli v preteklih mesecih.

┼ákratkova de┼żela

Oglasna igra ┼ákratkova de┼żela sloni na priljubljeni mehaniki space invaders, kjer mora uporabnik z igralnim elementom (┼íkratkom s ko┼íaro) pobrati kar se da veliko ┼ítevilo igra─Ź in si zagotoviti najvi┼íje mesto na lestvici Top ┼íkratkov Pomagav─Źkov. 

Cilj igre je bil pobrati kar se da veliko igra─Ź ter s tem najvi┼íji se┼ítevek to─Źk, ob enem pa paziti, da te s kepami ne zaden ┼íkratek Nagajiv─Źek. Tri zadete kepe in igre konec.  Podjetje Lidl Slovenija pa je z zabavno aktivacijo na nevsiljiv na─Źin predstavilo ┼íiroko ponudbo igra─Ź, ki se vsakega novembra znajdejo na njihovih policah.

U─Źinke in proces razvoja igre si lahko ogledate v ┼ítudiji primera.

Oglasna igra ┼ákratkova de┼żela
Oglasna igra ┼ákratkova de┼żela

Interaktivni kviz Braun ─Źasovni stroj

Ob 100. obletnici blagovne znamke Braun smo ustvarili unikatno do┼żivetje potovanja v ─Źasu Braun kviz ─Źasovni stroj. Oglejte si nekaj najbolj zanimivih izvle─Źkov kampanje.

braun kviz ─Źasovni stroj
Braun kviz ─Źasovni stroj

Igra je vsako obdobje zadnjega stoletja predstavila preko glasbe, ┼íporta, filma, znanih osebnosti ÔÇŽ in seveda Braunovih izdelkov. Uporabniki so z vsakim pravilnim odgovorom razkrili del─Źek skritega gesla, s katerim so nato lahko pribori uporabno nagrado.

Študijo primera najdeš tule.

Braun – popup soba pobega

S podjetjem Big Bang in blagovno znamko Braun smo pripravili prav posebno kampanjo v nakupovalnem sredi┼í─Źu Citypark. Postavili smo prvo pop-up sobo pobega in izzvali obiskovalce, da brivcu Narobetu v 15 minutah najdejo izgubljeni zlati brivnik.

braun escapebox
Pop up Escape Room za blagovno znamko Braun.

Obiskovalci so z blagovno znamko sodelovali ve─Ź kot 15 minut! Prostovoljno. Brez mote─Źih elementov ali prekinitev. Kratka, 15 minutna igrifikacija blagovne znamke Braun je poskrbela, da bi kar 90 % obiskovalcev sobe pobega zaradi tovrstne kampanje ob nakupu raje izbralo blagovno znamko Braun!

Kdaj ste nazadnje zabele┼żili tak┼íno navdu┼íenje nad va┼ío kampanjo?

Grad Kostel – Skrivna Bratov┼í─Źina

Grad Kostel s pripadajo─Źim trgom predstavlja drugi najve─Źji grajski kompleks v Sloveniji.  A ┼íe vedno je, tudi zaradi svoje lege, turisti─Źno prikraj┼ían za marsikatero aktivnost, ki bi obiskovalce na gradu zadr┼żala dlje.

Da bi o┼żiveli grad Kostel, smo za njegove obiskovalce pripravili pustolovsko dogodiv┼í─Źino, ki temelji na resni─Źnih zgodovinskih dejstvih gradu Kostel in je zabavna za vse generacije

Castle Escape - Grad Kostel
Izobra┼żevalna igra pobega na gradu Kostel.

Skrivna Bratov┼í─Źina zajema 10 iger s katerimi morajo obiskovalci sestaviti 5 klju─Źnih grajskih simbolov in jih na koncu uporabili v zadnji ÔÇô zaklju─Źni ÔÇô igri: Inavguracijski sobani! Vseh 11 iger se pri─Źne z zgodovinsko premiso, ki igralce popelje skozi zgodovino gradu in tako poskrbijo, za dalj┼íe zadr┼żevanje na grajskem objektu, zabavno spoznavanje njegove zgodovine in najpomembenje – vtis obiska gradu v izjemno pozitivnem spominu

─îe si ┼żelite pustolovsko obarvano popoldne, vam obisk toplo priporo─Źamo!

Lidl – Neverjetne ┼żivali

Zbiranje sli─Źic ob obisku trgovine ni ni─Ź novega. Dodan stopenjski kviz za preverjanje znanja, ki ga otroci osvojijo z zbiranjem sli─Źic, pa je zadetek v polno!

stopenjski kviz neverjetne ┼żivali
Stopenjski kviz znanja Neverjetne ┼żivali

Stopenjski kviz Neverjetne ┼żivali je bil spletna nadgradnja fizi─Źne kampanje priznanega slovenskega trgovca. V kampanji, v kateri so otroci zbirali sli─Źice ┼żivali, so ┼żeleli iste uporabnike navdu┼íiti tudi z interaktivno in izobra┼żevalno spletno aktivnostjo

Odzivi uporabnikov na kviz so bili zelo dobri. Konverzijska stopnja odigranih kvizov glede na vse obiskovalce, ki so obiskali pristajalno spletno stran kviza, je bila kar 70 %. Od teh, ki so kviz re┼íili, pa se je 75 % uporabnikov prijavilo tudi na naro─Źnikove e-novice. Poleg tega, pa so uporabniki na spletni strani ustvarili kar 450.000 ogledov strani (pageviews) in v igranju igre pre┼żiveli ve─Ź kot 9 minut.

#mojBosch UGC kampanja

Kakovostna UGC (user generated content) kampanja ustvari nepozaben most med uporabniki in blagovno znamko. Drzna #mojbosch kampanja, je pod svojo streho povezala verjetno najve─Źje ┼ítevilo mikro vplivne┼żevem pri nas – kar 200. Vsak izmed vplivne┼żev je za dva meseca prejel naklju─Źen Bosch mali gospodinjski aparat in z njim ustvarjal brez kakr┼ínihkoli omejitev ali navodil. 

#mojbosch 2019

Od aprila 2019 do januarja 2020 smo na IG in FB omre┼żju tako zabele┼żili ve─Ź kot 5000 uporab ozna─Źevalca #mojbosch, ustvarili 34 mojbosch torkov na Big Bangovem instagram profilu, ki jih je ogledalo ve─Ź kot 40.000 uporabnikov, zabele┼żili nekaj manj kot 10.000 obiskov spletne strani in za dve decimalni enoti povi┼íali index prodaje Bosch malih gospodinjskih aparatov.

┼Że veste pri kateri blagovni znamki bi ┼żeleli preizkusiti igrifikacijo, vendar ne veste kako?  ─îe ┼żelite izvedeti ┼íe ve─Ź o igrifikaciji in ali je ta primerna za va┼íe podjetje, si ┼íe danes rezervirajte brezpla─Źen posvet!


Sorodne objave