Stopenjski kviz: Neverjetne živali

Kako najmlajše uporabnike, ki z navdušenjem zbirajo fizične sličice albuma, navdušiti še s spletno rešitvijo?

BRIEF & IZHODIŠČA

01

Spoznati živali sveta na zabaven način

Kako otrokom na zabaven način približati neverjetne živali sveta in utrditi njihovo znanje?

02

Navdušiti z interaktivno spletno aktivnostjo

Vse otroke, ki so zbirali sličice živali v fizičnem svetu, bi navdušili še z digitalno igro.

03

Spodbuditi nakup albuma

Preko zabavne spletne aktivnosti navdušiti vse tiste, ki albuma še niso poznali ali imeli.

04

Večja prepoznavnost blagovne znamke

Starši otrok bi Lidl spoznali v zabavni luči in si ga bolje zapomnili.

6.000 odigranih iger kviza

Povprečni čas na strani 9 minut

75 % prijav na naročnikove e-novice

Več kot 500 delitev na Facebook

Kaj je nastalo?

Zabaven stopenjski kviz za otroke.

Stopenjski kviz Neverjetne živali je spletna nadgradnja fizične kampanje blagovne znamke Lidl Slovenija. V kampanji, v kateri so otroci med petim in dvanajstih letom starosti zbirali sličice živali, so želeli iste uporabnike navdušiti tudi z interaktivno in izobraževalno spletno aktivnostjo.

Kontaktirajte nas

Načrtovanje in zasnova

Stopenjski kviz je bila spletna razširitev čudovite izobraževalne kampanje, skozi katero so otroci lahko spoznali kar 108 neverjetnih živali s celotnega sveta.

Na vsaki od 108 sličic je bila upodobljena žival s ključnimi lastnostmi in zanimivostjo, ki je zagotovo naredila vtis tudi na vse starše. Album je bil sestavljen iz devetih sklopov živali (od najglasnejših, najbolj bahavih, najbolj nevarnih, do najtrdoživejših in smrtonosnejših ter vseh ostalih vmes). Otroci in njihovi starši so lahko vstavne lističe kupovali ali pa so jih prejeli ob nakupu nad določeno vrednostjo.

Začeli smo iskati idejo, s katero bi otrokom te živali približati na še bolj zabaven način, obenen pa njihovo znanje o živalih še utrdili. Želeli smo ohraniti navihanost, razigranost in informativnost, kar so bili tudi osrednji atributi fizičnega albuma.

Zabaven kviz, kjer morajo uporabniki odkleniti devet stopenj, da si priigrajo možnost bogatih nagrad, se je zdel ustrezna rešitev. In, kot se je izkazalo na koncu, ne bi mogli imeti bolj prav.

Ključni razvojni poudarki

  • Razvoj custom mehanike, točkovanja in povratnih informacij kviza,
  • način napredovanja po stopnjah,
  • 3 skrivne igre znotraj kviza,
  • priprava vseh tekstov in grafične podobe kviza.

Sestava in delovanje stopenjskega kviza

Stopenski kviz smo razdelili na 9 dežel, s čimer smo ohranili osrednjo formo in vsebinsko zasnovo samega fizičnega albuma. Posamezno stopnjo je sestavljalo pet vprašanj. Za napredovanje v naslednjo, je bilo potrebno pravilno odgovori na več kot polovico.

Prve tri stopnje so bile odklenjene za vse uporabnike, za vstop v četrto pa so morali prve tri stopnje tudi uspešno rešiti.

Čeprav so vprašanja slonela na vsebini albuma, smo morali o zahtevnosti kviza pošteno razmisliti. Navsezadnje s pretežkim kvizom morebitne uporabnike tudi odvrneš. Če pa so vprašanja prelahka, se otroci iz njih ničesar ne naučijo.

Skrivne igre za popestritev

45 vprašanj kviza je – navkljub zabavnim animacijam, zvočnim učinkom in nagovorom med igranjem – pošten zalogaj za vsakega, še tako vedoželjnega mulca. Zato smo po četrti, šesti in osmi stopnji za igralce pripravili presenečenje. Igra spomina, povezovanje elementov (živali) in igra puzzle so uporabnike med igranjem kviza razvedrile, zabavale in na drugačen način preverjale njihovo znanje.

Rezultati in odzivi

Odzivi uporabnikov na kviz so bili zelo dobri. Celo malce nad pričakovanji. Tako našimi, kot od ekipe naročnika. Že v prvih dneh nas je frekvenca deljenja kviza na Facebooku naravnost navdušila.

V dobrem mesecu dni, kolikor je kviz potekal, je kviz na svoj facebook zid prilepilo več kot 500 unikatnih uporabnikov, kar je 10 % vseh uporabnikov, ki so rešili kviz.

Še boljše številke pa sta imeli dve glavni metriki, ki smo ju zastavili tudi kot ključna cilja za oceno uspešnosti. Število ter konverzijska stopnja odigranih kvizov (z dodatnim bonuskom prijave na newsletter) in čas preživet na strani.

Konverzijska stopnja odigranih kvizov glede na vse obiskovalce, ki so obiskali pristajalno spletno stran kviza, je bila kar 70 %. Od teh, ki so kviz rešili, pa se je 75 % uporabnikov prijavilo tudi na naročnikove e-novice.

Potrebno je tudi razumevanje, za kako nišen segment uporabnikov gre v primeru kviza za otroke, stare med pet in dvanajst let (seveda so kontakti njihovih staršev!). Tako zajeten segment uporabnikov je izredna strateška naložba v kakovostno in prilagojeno digitalno komuniciranje.

Poleg tega, pa so uporabniki na spletni strani ustvarili kar 450.000 ogledov strani (pageviews) in v igranju igre preživeli več kot 9 minut.

Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?

Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝

Kontaktiraj nas