Priporočilni kviz za izdelke Braun

Uporabnike blagovne znamke Braun smo presenetili s pametnim pomočnikom, ki delujo po mehaniki priporočilnega kviza in jim tako pomagali pri izbiri popolnega izdelka za osebno nego.

BRIEF & IZHODIŠČA

01

Pripraviti zabavno in prodajno aktivacijo

V prazničnem času bi želeli prodati večje število izdelkov Braun s pomočjo priporočilnega kviza.

02

Namesto navadnega filtra, priporočilni kviz

Priporočilni kviz naj uporabnikom na zabaven način svetuje, jim pomaga in poenostavi nakup.

03

Glavni fokus naj bo na brivnikih Braun

Braun ima številne izdelke za osebno neko, a v ospredju naj bodo brivniki, njihova kakovost in design.

04

Povečati vključenost uporabnikov

Želja, da so uporabniki vključeni dlje časa in tako povečajo čustveno navezanost z blagovno znamko.

Kviz je končalo 73 % uporabnikov

44 % uporabnikov je kviz odigralo na mobilni napravi

Uporabniki, ki so s kviza prešli na stran z izdelki: 32 %

Povprečen čas na strani: 3 minute in 46 sekund

Kaj je nastalo?

Priporočilni kviz: Odkrij svoj popoln izdelek za osebno nego

Braun priporočilni kviz je omogočil personaliziran prikaz izdelkov glede na odgovore uporabnika v kvizu. Uporabnikom je olajšal izbiro tako, da jim je predstavil možnosti, ki so bile najbližje njihovim odgovorom. V spletni trgovini je igral vlogo osebnega prodajalca, ki je kupce vodil od vstopne strani pa vse do nakupovalne košarice. Vse to je počel na zabaven način, kar je stranki omogočalo interakcijo z blagovno znamko in jo spodbujalo, da reši kviz in opravi nakup.

Kontaktirajte nas

Novembra 2022 smo že drugo leto zapored za uporabnike blagovne znamke Braun pripravili kviz znanja na temo Movembra, decembra pa smo jih presenetili še s priporočilnim oz. prodajnim kvizom, ki je uporabnikom pomagal pri izbiri popolnega izdelka glede na njihove želje in potrebe.

Vsebina tovrstnega kviza je primerna tako za ženske kot moške izdelke. Kviz je odprl zanimive informacije o uporabnikovih lastnostih, željah in preferencah. Te se lahko nadalje uporablja v drugih marketing komunikacijah.

Načrtovanje priporočilnega kviza

Cilj je bil, da uporabnikom izbiro Braun naprav omogočimo preko dvosmerne komunikacije. Na interaktiven način. V obliki spletnega prodajnega asistenta, ki s toplo in navihano komunikacijo uporabnika vodi do najboljšega izdelka glede na njegove/njene odločitve v kvizu.

Da pa smo lahko ustvarili ustrezno logiko poteka uporabnika in povezovanja odgovorov s pravimi lastnostmi naprav, smo najprej smo morali zbrati vse izdelke, ki jih je Braun želel predstaviti svojim uporabnikom in jih razdeliti v ustrezne skupine:

Moške izdelke smo razdelili na:

  • brivnike,
  • urejevalnike,
  • hibrifdne urejevalnike,
  • urejevalnike za brado,
  • strižnike za lase.

Braun_moski izdelki

Ženske pa na:

  • IP naprave,
  • epilatorje,
  • face&body.

braun_zenski izdelki

Nato pa smo za vsako skupino določili svoj potek in mu določili izvirno vsebino tako, da so uporabniki s svojim odgovori jasno prikazali svoje želje in potrebe.

Na koncu je uporabnik prejel najboljši izdelek glede na njegove/njene izbire.

Braun_potek kviza

Prvo vprašanje je bilo vezano na spol – uporabniki so morali izbrati ali želijo najti izdelek za moško ali žensko nego. Vsakemu spolu smo določili tudi svojo barvno paleto, vezano na najaktualnejši Braun brand book.

Zatem se je kviz osredotočil le še na izdelke, ki spadajo v določeno skupino in tako uporabnika pripeljal do enega samega izdelka, ki najbolj odgovarja vsem njegovim odgovorom.

Kviz Braun

Vsako vprašanje je vsebovalo tudi predstavitev eno izmed edinstvenih Braun tehnologij. Tako smo uporabnikom skozi celoten potek kviza prikazovali tudi zanimive izobraževalne informacije o blagovni znamki.

Na primer – kakšna je razlika med depilacijo, epilacijo in IPL – laserskim odstranjevanjem, zanimivosti o designu posameznih izdelkov, kaj je to tehnologija AutoSense, itd.

Braun kviz

Po koncu odgovorov je pametni pomočnik prikazal izdelek, ki se je najbolj ujemal z uporabnikovimi željami. Uporabniki so se srečali z različnim številom vprašanj. Od 2 do 8, glede na število informacij, ki smo jih potrebovali od uporabnika – branching logika.

Tretjina vseh, ki so začeli z reševanjem kviza je na koncu kliknilo tudi na gumb ”POGLEJ IZDELEK”, ki jih je peljal na Big Bang-ovo spletno stran, kjer so lahko pridobili še več informacij o izdelku in opravili nakup.

Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?

Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝

Kontaktiraj nas