Lidlova sestavljanka: DOBER LAJF

Za zaposlene v Lidlu smo ustvarili igro iz štirih sestavljank, da se spoznajo z njihovo novo well-being strategijo: DOBER LAJF (Ko se vse sestavi).

BRIEF & IZHODIŠČA

01

Predstavitev nove vizije

Ozavestiti zaposlene katere aktivnosti spadajo pod štiri stebre Lidlove nove well-being kampanje.

02

Izhodišče CGP kampanje

Ker je logotip kampanje puzzle štirih stebrov Dobrega lajfa, bi želeli, da tudi igra vključuje sestavljanko.

03

Povečati vključenost

Dober lajf je stretegija, ki naj bi v zaposlenih spodbudila koriščenje ugodnosti, udeležbo na aktivnostih.

04

Dvig zadovoljstva zaposlenih

Poleg štirih simboličnih nagrad, naj bo glavna nagrada vikend Welness paket za dve osebi.

Aktivacija za zaposlene podjetja Lidl Slovenija.

Čas igranja: dobre 4 minute

1260 do konca odigranih iger.

Kar 98 % od vseh, ki so začeli z igro, je končalo vse štiri sestavljanke.

Kaj je nastalo?

Sestavljanka: DOBER LAJF

Sestavi DOBER LAJF je igrificirana rešitev iz štirih sestavljank, ki predstavljajo štiri stebre (dobro počutje, dobra ekipa, dobri dodatki in dobra kariera) Lidlove nove strategije: Dober lajf. Uporabnike na zabaven naučin ozavesti o njeni vsebini in hkrati poveča njihovo vključenost.

Kontaktirajte nas

Ker Lidlova strategija DOBERLAJF nosi slogan Ko se vse sestavi, in vsebuje logotip v obliki sestavljanke, smo se skupaj z Lidlovo ekipo odločili, da za njihove zaposlene pripravimo igrificirano aktivacijo v obliki sestavljanke.

Lidl_dober_lajf

In ker je njihov logotip sestavljen iz štirih koščkov sestavljanke, ki predstavljajo vsak po en steber strategije Dobrega lajfa, smo za vsakega izmed njih pripravili eno sestavljanko, ki se ujema s temo stebra.

Doberlajf

Vsaka od njih pa je imela različno število koščkov, da smo s tem ustvarili raznolikost in večali težavnost posameznih sklopov. Po vsaki rešeni sestavljanki, je uporabnike pričakalo nekaj informacij stebra, katerega sliko so sestavili in tako spoznali vse štiri stebre Dobrega lajfa:

  • DOBRO POČUTJE (4 koščki): aktivnosti, ki pomagajo ohranjati in spodbujati fizično in mentalno zdravje
  • DOBRA EKIPA (9 koščkov): aktivnosti, ki krepijo skrbnost, povezujejo in skrbijo za lažje usklajevanje zasebnih in službenih obveznosti
  • DOBRI DODATKI (16 koščkov): ugodnosti, ki jih ponuja družbeno odgovoren delodajalec in podjetje
  • DOBRA KARIERA (25 koščkov): aktivnosti, ki omogočajo strokovni in osebni razvoj

Lidl_puzzle

Da smo lahko zadostili velikostim vseh naprav, tako desktopom kot mobilnim napravam, smo sestavljanke oblikovali v kvadrate. Najlažja sestavljanka je imela 4 koščke, ki je zaposlene spoznala z načinom igranja. Najtežja pa je imela 25 koščkov, ki se je na telefonu izkazala že za pravi izziv, saj je velikost ekrana bistveno manjša.

Igre so zaposleni preko mehanike drag&drop lahko igrali v poljubnem vrstnem redu. Vsi, ki so rešili posamezne sestavljanke, so na koncu sodelovali v žrebu za simbolične nagrade, tisti, ki pa so rešili vse štiri, so bili v žrebu za glavno nagrado.

 

Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?

Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝

Kontaktiraj nas