Lidl Plus kviz: Kakšen kupec si v resnici?

Blagovna znamka Lidl je lansirala novo aplikacijo – Lidl Plus. Z željo, da jo na zanimiv način predstavijo svojim kupcem smo ustvarili Lidl Plus izobraževalni kviz.

BRIEF & IZHODIŠČA

01

Izobraziti uporabnike o Lidl Plus aplikaciji

Preko zabavnega kviza seznanti uporabnike o vsebini, ugodnostih in uporabi Lidl Plus aplikacije.

02

Časovno omejen kviz z desetimi vprašanji

Kviz naj ima 6 vprašanj o Lidl Plus aplikaciji in 4 o splošnih zanimivostih nakupovanja.

03

Kviz, ki vodi do zabavnih rezultatov

Kviz naj uporabnike razvrsti v prikupne like, glede na njihovo prikazano znanje.

04

Po koncu kviza možnost prenosa aplikacije

Po rešenem kvizu naj obstaja povezava, ki vodi na Lidl spletno stran z možnostjo prenosa aplikacije.

21053 odigranih kvizov

81% engagement rate

55% finish rate

62% opt-in rate

Kaj je nastalo?

Izobraževalno-segmentacijski kviz o Lidl Plus aplikaciji.

Lidl Plus kviz: Kakšen kupec si v resnici? je kviz, ki je s pomočjo zabavnih likov in gifov, izobrazil uporabnike aplikacije Lidl Plus glede vseh ugodnosti, ki jih ponuja aplikacija. Hkrati pa je navduševal k uporabi tudi tiste, ki aplikacije še niso imeli. Med poučnimi vprašanji pa so se znašla tudi najbolj zanimiva dejstva o nakupovanju s kuponi.

Kontaktirajte nas

S prikupno kreativo nad vsebino kviza

Za Lidl Plus kviz smo ustvarili štiri zabavne like vezane na vsebino kviza – Lidl Pluske. Ti so kreirali celotno podobo kviza, na koncu pa ponazarjali znanje uporabnika. Najbolje seznanjeni z Lidl Plus aplikacijo so tako postali Preudarni lovci popustov, malo manj uspešni, a še vedno zagrizeni, so pridobili naziv Iznajdljivega nabiralca ugodnosti, sledili so Navihani jezdeci letakov, Nadobudni iskalci srečk pa aplikacije še niso dobro poznali. A so jo lahko ob dokončanem kvizu prenesli na svoje pametne telefone in jo tako dodobra spoznali.

Lidlplus

Učinki kampanje

Četudi se kviz o potrošniški aplikaciji morda ne sliši najbolj zanimiv za reševanje, pa lahko prikupen dizajn, dobra komunikacija in oglaševanje pritegnejo še tako nezainteresiranega uporabnika. In to so pokazali tudi rezultati Lidlovega kviza.

kviz lidl

Kot po pričakovanjih je večina uporabnikov (91%) kviz odigralo na mobilnih napravah.

V obdobju enega meseca je kar 21053 uporabnikov začelo z igranjem kviza in več kot polovica (55%) jih je kviz tudi končalo. Od vseh, ki so kviz odigrali do konca, se jih je kar 62% prijavilo (opt-in) v nagradno igro, 29% pa tudi na e-novice. Od vseh tistih, ki so se prijavili v nagrado igro, pa se jih je na e-novice prijavilo kar 48%. Vse te uporabnike bo Lidl lahko v nadaljevanju nagovarjal in izobraževal o Lidl Plus aplikaciji.

Lidl Plus aplikacija

Lidl pa je s pomočjo kviza pridobil tudi nove uporabnike aplikacije Lidl Plus. Čisto na koncu kviza jih je namreč pričakal tudi CTA gumb ”PRENESI APLIKACIJO” na katerega je kliknilo 1046 uporabnikov.

Lidl Plus

 

Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?

Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝

Kontaktiraj nas