
Lidlova vinoteka: Kakšen poznavalec vin si?
Lidl Slovenija skrbi za izobraževanje kupcev in interaktivno spoznavanje vin in vinske kulture. V novem kvizu, ki je dopolnil Lidlovo Vinoteko, so uporabnike izzvali v zabavnem preizkusu “Kakšen poznavalec vin si?”.
BRIEF & IZHODIŠČA
Interaktivno spoznavanje vin
Z zabavnim kvizom bi popeljali uporabnike Po poti dobrih vin in jih spoznali z vini, ki jih Lidl ponuja na svojih policah.
Izobraževanje kupcev
Kupce bi izobrazili o vinorodnih pokrajinah, gastronomiji, najboljših slovenskih in tujih vinih, ter jih seznanili z nasveti o njihovi uporabi.
Večja vključenost
Uporabniki preko zanimivega kviza preživijo več časa z blagovno znamko in z njo ustvarijo čustveno vez.
Preplet vizualov
Uporabili bi vizuale, ki so že prisotni na spletni strani Lidlova vinoteka in tako ustvarili povezano celoto s kvizom.
Več kot 11.000 odigranih kvizov
Uporabniki, ki so začeli s kvizom: 95 %
Uporabniki, ki so se prijavili v nagradno igro: 68 %
Čas na strani: 3 min 30 s
Kaj je nastalo?
Izobraževalni kviz o vinih in vinorodnih pokrajinah.
Kviz ''Kakšen poznavalec vin si?'' je kviz z 12 vprašanji, ki je uporabnike izobrazil o vinih na splošno, vinorodnih pokrajinah, nasvetih in gastronomiji, ki se prileže ob vinih, ter jih razvrstil v zabavne segmente.
Kontaktirajte nasLidlova vinoteka s kvizom o … vinih!
Tokrat smo uporabnike popeljali Po poti dobrih vin skozi Lidlovo vinoteko: Kakšen poznavalec vin si?, kjer so preizkusili svoje znanje o vinu na splošno, vinorodnih pokrajinah in gastronomiji, ki v kombinaciji z vinom povzročijo veselje naših brbončic.
Lidlova vinoteka in kviz sta imela skupno rdečo nit. Kviz smo namreč obogatili z ilustracijami, ki jih uporabniki poznajo že iz preteklih kampanj Vinoteke kot tudi tiskane brošure, ki je izšla letos poleti.
Po končanem kvizu je bil vsak uporabnik seznanjen s svojim (šaljivim) nazivom glede na število pravilnih odgovorov:
- vinski strokovnjak
- vinski gurman
- vinski navdušenec
- vinski radovednež
Poleg tega je bil povabljen k ogledu bogate ponudbe vin in vsebin, ki so jih pri Lidl Slovenija ustvarili na to temo.
11 srečnežev, ki so se preizkusili v kvizu, je bilo nagrajenih z lepimi Lidl nagradami.
Rezultati kampanje
Tudi ta kviz je požel odlične rezultate. Od vseh uporabnikov, ki so obiskali pristajalno stran, jih je kar 95 % sodelovalo v kvizu.
Odigranih je bilo več kot 11.000 kvizov.
V nagradni žreb se je prijavilo 68 % uporabnikov, 33 % pa se jih je prijavilo tudi na Lidlove e-novice. Na strani so v povprečju preživeli 3 minute in pol.
Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?
Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝
Kontaktiraj nas