Lidl kviz: Kakšen poznavalec vin si?

Lidl Slovenija skrbi za izobraževanje kupcev in interaktivno spoznavanje vin in vinske kulture. V novem kvizu, ki je dopolnil Lidlovo Vinoteko, so uporabnike izzvali v zabavnem preizkusu “Kakšen poznavalec vin si?”.

BRIEF & IZHODIŠČA

01

Interaktivno spoznavanje vin

Z zabavnim kvizom bi popeljali uporabnike Po poti dobrih vin in jih spoznali z vini, ki jih Lidl ponuja na svojih policah.

02

Izobraževanje kupcev

Kupce bi izobrazili o vinorodnih pokrajinah, gastronomiji, najboljših slovenskih in tujih vinih, ter jih seznanili z nasveti o njihovi uporabi.

03

Večja vključenost

Uporabniki preko zanimivega kviza preživijo več časa z blagovno znamko in z njo ustvarijo čustveno vez.

04

Preplet vizualov

Uporabili bi vizuale, ki so že prisotni na spletni strani Lidlova vinoteka in tako ustvarili povezano celoto s kvizom.

Več kot 11.000 odigranih kvizov

95 % engagement rate

68 % opt-in rate

Čas na strani: 3 min 30 s

Kaj je nastalo?

Izobraževalni kviz o vinih in vinorodnih pokrajinah.

Kviz ''Kakšen poznavalec vin si?'' je kviz z 12 vprašanji, ki je uporabnike izobrazil o vinih na splošno, vinorodnih pokrajinah, nasvetih in gastronomiji, ki se prileže ob vinih, ter jih razvrstil v zabavne segmente.

Kontaktirajte nas

Tokrat smo uporabnike popeljali Po poti dobrih vin skozi Lidlovo vinoteko: Kakšen poznavalec vin si?, kjer so preizkusili svoje znanje o vinu na splošno, vinorodnih pokrajinah in gastronomiji, ki v kombinaciji z vinom povzročijo veselje naših brbončic.

Kviz so bogatile ilustracije, ki jih uporabniki poznajo že iz preteklih kampanj Vinoteke kot tudi tiskane brošure, ki je izšla letos poleti.

Lidlova vinoteka kviz

Po končanem kvizu je bil vsak uporabnik seznanjen s svojim (šaljivim) nazivom glede na število pravilnih odgovorov:

  • vinski strokovnjak
  • vinski gurman
  • vinski navdušenec
  • vinski radovednež

Lidl kviz segmenti

Poleg tega je bil povabljen k ogledu bogate ponudbe vin in vsebin, ki so jih pri Lidl Slovenija ustvarili na to temo.

11 srečnežev, ki so se preizkusili v kvizu, je bilo nagrajenih z lepimi Lidl nagradami.

Kakšen poznavalec vin si

Rezultati kampanje

Tudi ta kviz je požel odlične rezultate. Od vseh uporabnikov, ki so obiskali pristajalno stran, jih je kar 95 % sodelovalo v kvizu.

Odigranih je bilo več kot 11.000 kvizov.

V nagradni žreb se je prijavilo 68 % uporabnikov, 33 % pa se jih je prijavilo tudi na Lidlove e-novice. Na strani so v povprečju preživeli 3 minute in pol.

Lidl kviz vino

Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?

Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝

Kontaktiraj nas