Lidlova vinoteka: Kakšen poznavalec vin si?

Lidl Slovenija skrbi za izobraževanje kupcev in interaktivno spoznavanje vin in vinske kulture. V novem kvizu, ki je dopolnil Lidlovo Vinoteko, so uporabnike izzvali v zabavnem preizkusu “Kakšen poznavalec vin si?”.

BRIEF & IZHODIŠČA

01

Interaktivno spoznavanje vin

Z zabavnim kvizom bi popeljali uporabnike Po poti dobrih vin in jih spoznali z vini, ki jih Lidl ponuja na svojih policah.

02

Izobraževanje kupcev

Kupce bi izobrazili o vinorodnih pokrajinah, gastronomiji, najboljših slovenskih in tujih vinih, ter jih seznanili z nasveti o njihovi uporabi.

03

Večja vključenost

Uporabniki preko zanimivega kviza preživijo več časa z blagovno znamko in z njo ustvarijo čustveno vez.

04

Preplet vizualov

Uporabili bi vizuale, ki so že prisotni na spletni strani Lidlova vinoteka in tako ustvarili povezano celoto s kvizom.

Več kot 11.000 odigranih kvizov

Uporabniki, ki so začeli s kvizom: 95 %

Uporabniki, ki so se prijavili v nagradno igro: 68 %

Čas na strani: 3 min 30 s

Kaj je nastalo?

Izobraževalni kviz o vinih in vinorodnih pokrajinah.

Kviz ''Kakšen poznavalec vin si?'' je kviz z 12 vprašanji, ki je uporabnike izobrazil o vinih na splošno, vinorodnih pokrajinah, nasvetih in gastronomiji, ki se prileže ob vinih, ter jih razvrstil v zabavne segmente.

Kontaktirajte nas

Lidlova vinoteka s kvizom o … vinih!

Tokrat smo uporabnike popeljali Po poti dobrih vin skozi Lidlovo vinoteko: Kakšen poznavalec vin si?, kjer so preizkusili svoje znanje o vinu na splošno, vinorodnih pokrajinah in gastronomiji, ki v kombinaciji z vinom povzročijo veselje naših brbončic.

Lidlova vinoteka in kviz sta imela skupno rdečo nit. Kviz smo namreč obogatili z ilustracijami, ki jih uporabniki poznajo že iz preteklih kampanj Vinoteke kot tudi tiskane brošure, ki je izšla letos poleti.

Lidlova vinoteka kviz

Po končanem kvizu je bil vsak uporabnik seznanjen s svojim (šaljivim) nazivom glede na število pravilnih odgovorov:

  • vinski strokovnjak
  • vinski gurman
  • vinski navdušenec
  • vinski radovednež

Lidl kviz segmenti

Poleg tega je bil povabljen k ogledu bogate ponudbe vin in vsebin, ki so jih pri Lidl Slovenija ustvarili na to temo.

11 srečnežev, ki so se preizkusili v kvizu, je bilo nagrajenih z lepimi Lidl nagradami.

Kakšen poznavalec vin si

Rezultati kampanje

Tudi ta kviz je požel odlične rezultate. Od vseh uporabnikov, ki so obiskali pristajalno stran, jih je kar 95 % sodelovalo v kvizu.

Odigranih je bilo več kot 11.000 kvizov.

V nagradni žreb se je prijavilo 68 % uporabnikov, 33 % pa se jih je prijavilo tudi na Lidlove e-novice. Na strani so v povprečju preživeli 3 minute in pol.

Lidl kviz vino

Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?

Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝

Kontaktiraj nas