Lidl HR digitalni izziv za 15 jubilej

Za Lidlov 15. rojstni dan smo ustvarili zabavno in igrivo doživetje za njihove zaposlene.

BRIEF & IZHODIŠČA

01

Tekmovalne igre

Ustvartiti zabavno, izzivalno in tekmovalno multi game aktivnost z lestvicami najboljših.

02

Zahvala zaposlenim

Več tedenska aktivacija, ki zaposlenim omogoča možnost osvojitve bogatih nagrad.

03

Vključitev zaposlenih v igro

Spodbuditi zdravo tekmovanje med sodelovci in zaposlene spoznavati z vrednostami podjetja.

04

Praznovanje 15. jubileja

Za večje pričakovanje letnega piknika, bo podelitev nagrad za tedenske izzive potekala na pikniku.

Skupaj so zaposleni odigrali 176.031 iger.

Skoraj 40% zaposlenih je odigralo vsaj eno od iger.

Povprečno je uporabnik odigral več kot 250 iger.

Povprečna stopnja zaključenih iger je več kot 85%.

Kaj je nastalo?

Oglasna igra: Lidl digitalni izziv

Lidl digitalni izziv je štiri tedne trajajoča aktivnost, ki je preko zabavnih in izzivalnih iger zaposlene vabila, da se pridružijo praznovanju rojstnega dne, ter da zaposlene spoznava z vrednostami in ugodnostmi podjetja. Z vsakim rešenim izzivom so se lahko zaposleni potegovali za bogate nagrade, ki so bile podeljene na pikniku za vse zaposlene.

Kontaktirajte nas

4 tedni – 4 zabavni izzivi

Štiri tedenski digitalni izziv se je začel s križanko Lidlovih vrednot. Zaposleni so morali poiskati 5 besed: poštenost, uspešnost, povezanost, dinamičnost in skrbnost. Igra je bila odigrana kar 45.972 krat.

Naslednji izziv je bila igra hitrih prstov – Zastave Lidlovih ugodnosti. Zaposleni so morali klikniti na 5 zastavic Lidl ugodnosti, preden jim je zmanjkalo časa in se izogniti zastavam slabih navad, ki so jim točke odvzele. Ta igra je bila odigrana 71.957 krat.

V tretjem tednu je bil na vrsti izobraževalni kviz na temo Lidlovega prizadevanja za Boljši svet s katerim želijo pozitivno vplivati na celotno družbo. To igro so lahko zaposleni odigrali le 1x.

V zadnjem tednu pa je sledila še igra spomina Promocija zdravja s katero so spodbujali dobre odnose in počutje na delovnem mestu. Spomin je odigralo 57.706 ljudi.

Učinki tovrstnih HR iger za višjo vključenost zaposlenih?

Zaradi več tedenske aktivacije so pri Lidlu zaznali porast uporabe njihove interne aplikacije. Njihove običajne aktivnosti za zaposlene namreč ne dosegajo tako visoke vključenosti.

V Lidl Slovenija je zaposlenih 1800 oseb, od tega jih je 694 odigralo vsaj eno igro, kar predstavlja skoraj 40 % vseh zaposlenih.

Lidl_digitalni_izziv_1

 

Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?

Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝

Kontaktiraj nas