Interaktivni kviz: Braun časovni stroj

Izumili smo časovni stroj, ki je predvsem milenijce popeljal vse do 20. let prejšnjega stoletja in jim v spremstvu pop kulture predstavil ikonične izdelke Braun.

BRIEF & IZHODIŠČA

01

Predstaviti zgodovino znamke Braun

Kako ob 100. obletnici znamke predstaviti zgodovino njenega revolucionarnega dizajna?

02

Interaktivno doživetje za uporabnike

Z igrificirano rešitvijo bi povečali čas in vključenost uporabnikov z blagovno znamko.

03

Predstavitev ikoničnih izdelkov

V zabaven popkulturni kviz vključiti 10 najbolj ioničnih izdelkov znamke Braun.

04

Dvig prepoznavnosti blagovne znamke

Dvigniti prepoznavnost znamke Braun z zabavno aktivacijo vezano na Braun in pop kulturo.

9.500 unikatnih uporabnikov

Več kot 3.700 odigranih iger

500 delitev igre na Facebook

Povprečni čas igranja več kot 4 minute

Kaj je nastalo?

Interaktivni kviz v obliki časovnega stroja.

Ob 100. obletnici blagovne znamke Braun je nastalo unikatno doživetje potovanja v času - Braun kviz časovni stroj. Igra je vsako obdobje zadnjega stoletja predstavila preko glasbe, športa, filma, znanih osebnosti ... in seveda Braun izdelkov. Uporabniki so z vsakim pravilnim odgovorom razkrili delček skritega gesla, s katerim so si nato lahko priborili uporabno nagrado.

Kontaktirajte nas

Braun časovni stroj: 10 desetletij = 10 časovnih kapsul

Braun časovni stroj je interaktivni kviz, ki uporabnika popelje na potovanje po stoletju delovanja blagovne znamke. Vsako desetletje je poglavje zase – zaznamuje ga popkultura danega časa. Potem, ko časovni popotnik ugane, v katerem desetletju se je znašel, sledi vprašanje, v katerem je izpostavljena ena od legendarnih zgodb oz. eden od ikoničnih izdelkov blagovne znamke.

Vsako uspešno rešeno desetletje prinese eno črko skrivnega gesla. In le s skrivnim geslom lahko časovni popotnik sodeluje v nagradni igri za enega od jubilejnih brivnikov in epilatorjev Braun.

Čemu privlačnost tovrstnega kviza?

Če je celotna jubilejna kampanja Prepro100 Braun temeljila na značilnem minimalističnem dizajnu blagovne znamke, je Braunov časovni stroj pozornost pritegnil z barvami, glasbo in popkulturnimi referencami. Te so nagovorile predvsem ciljno publiko z največjo kupno močjo: milenijce, ki so odraščali ob filmih Nazaj v prihodnost. Milenijce, ki se še dobro spomnijo, kakšni so bili prvi iPodi in iPhoni, svoje zanimanje pa zaradi priljubljenosti vsega, kar je vintage, razširijo tudi na aparate, ki so bili aktualni, še preden so se oni sploh rodili. Zdaj pa je čas, da se ozremo nazaj v prihodnost. Blagovna znamka Braun namreč že piše novo stoletje inovacij. In mi že snujemo časovni stroj za nove generacije.

Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?

Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝

Kontaktiraj nas