Influencer kampanja #boschanstveno 2020

Po uspešnih edicijah slovenske UGC kampanje #mojBosch smo s povezovanjem uporabnikov in znamke Bosch nadaljevali tudi na hrvaškem trgu.

BRIEF & IZHODIŠČA

01

UGC kampanja

V kampanji lahko sodeluje kdorkoli z Instagram profilom.

02

Uporaba hashtaga

Ob objavi svojih fotografij naj uporabnik uporabi označevalec #boschanstveno.

03

Sodelovanje z influencerkami

Štiri hrvaške influencerke blagovne znamke Bosch bodo pomagale pri izbiri nabolj zanimivih objav.

04

Lepe nagrade

Avtorji zmagovalnih objav bodo podpisali pogodbo kot novi Bosch influencerji.

150.874 edinstvenih ogledov strani

5.200 uporabljenih označevalcev #boschanstveno

308.000 odzivov na objave #boschnastveno

18.074 rešenih kvizov

Kaj je nastalo?

Influencer kampanja z dodatno aktivacijo kviza.

#mojBosch influencer kampanja je amaterske kuharje in vse, ki si to želijo postati, uspešno nagovorila že leta 2019. Po izrednem uspehu, je kampanja na slovenskem trgu doživela še svojo drugo in tudi tretjo, popolnoma drugačno edicijo, obenem pa se je preselila tudi na Hrvaško, kjer je prevzela ime #boschanstveno.

Kontaktirajte nas

Kako je delovala influencer kampanja #boschanstveno?

V kampanji #boschanstveno je lahko sodeloval kdorkoli z Instagram profilom. Razdeljena je bila na dve tematski obdobji, vsakega od njiju je zaznamoval drugačen izziv. Naloga uporabnikov, ki so želeli sodelovati, je bila, da skladno s tematiko izziva pripravijo jed, jo pofotkajo in z označevalcem #Boschanstveno objavijo na Instagramu.

Konec vsakega obdobja so nosilke kampanje, influencerke blagovne znamke Bosch izbrale tri najbolj zanimive objave, ki so bile nagrajene z zajetnim kupčkom gospodinjskih aparatov Bosch. Še več; avtorici najboljših objav sta podpisali pogodbo kot novi Bosch influencerki.

Za dodatno aktivacijo je spletno stran boschanstveno.si obogatil mesečni kviz, v katerem so lahko uporabniki preverjali svoje znanje v kvizih z naslovi, kot so Si superjunak v predpasniku?, Se spomniš, kaj so jedli tvoji najljubši junaki TV serij?, Koliko eksotičenag sadja in zelenjave poznaš? ipd.

Vsekakor kampanja, ki je požela veliko sadov, uspešno nagovorila uporabnike in ojačala vez med njimi in blagovno znamko Bosch.

 

Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?

Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝

Kontaktiraj nas