
Bokashi Organko kviz o vrtnarjenju (NEM)
V Plastiki Skaza so želeli razširiti svojo prepoznavnost na nemškem trgu in predstaviti svoj produkt - Bokashi Organko.
BRIEF & IZHODIŠČA
Večja prepoznavnost Bokashi kompostiranja
Kako na zabaven način do večje prepoznavnosti Bokashi kompostiranja?
Širjenje prepoznavnosti na nemškem trgu
Da se Skazina prepoznavnost razširi na nemškem trgu, naj bo rešitev v nemškem jeziku.
Večja vključenost uporabnikov
Uporabniki bi preko zabavnega kviza preživeli več kakovostnega časa z blagovno znamko.
Pridobitev novih uporabnikov in kupcev
Ustvariti bazo uporabnikov, ki jih bodo lahko nagovarjali o Bokashi Organko kompostiranju.
11.000+ odigranih kvizov
80 % uporabnic ženskega spola
03:52 povprečen čas reševanja kviza
1,647 opt-in uporabnikov
Kaj je nastalo?
Zabaven izobraževalno-segmentacijski kviz s poslovno anketo.
Vrtnarski kviz: Kako dobro poznaš svoj vrt? je s prikupno in sproščeno komunikacijo razgibal možgane vseh tipov vrtnarjev – od ljubiteljskih do velikih poznavalcev – z vprašanji o pridelkih, delu na vrtu, orodjih in seveda kompostiranju. Tako so uporabniki na zabaven način spoznali nov produkt - kompostnik Bokashi Organko.
Kontaktirajte nasKviz mehanika
Vrtnarski kviz: Kako dobro poznaš svoj vrt? je dobil osrednji lik – kuhinjski kompostnik Bokashi Organko, ki je na šaljiv način komuniciral z uporabniki. Ti so po koncu kviza, glede na število pravilnih oziroma nepravilnih odgovorov, prejeli povratno informacijo v obliki zabavnega segmenta. Tudi ta je bil edinstveno ustvarjena ilustracija krovnega lika Bokashija, le da je tu obiskovalce pozdravil v zabavni preobleki posameznega segmenta – krompirja, kumare, feferona ali paradižnika.
Rezultati in zanimivosti
Namen kviza je bil preveriti znanje o vrtnarjenju, pridelkih, kompostu in vrtnarskemu orodju. Po zaključku kviza smo uporabnike razdelili v štiri segmente glede na nivo znanja, ki so ga pokazali v kvizu. ?
V nekaj več kot 11.000 odigranih kvizih je največ igralcev prejelo laskavi naziv VZTRAJNI KROMPIR ? (2. najboljši rezultat), sledile so jim POKONČNE KUMARE ? (3. rezultat) in ZELENI PARADIŽNIKI ? (4. rezultat). Vrh vrtnarskega izziva oz naziv VROČI FEFERON ? je osvojilo najmanj (12 %) urbanih kmetovalcev.
Med kvizom smo uporabnike na nevsiljiv način vprašali tudi nekaj vprašanj, ki naročniku pomagajo bolje razumeti njihove navade. Na anketo med kvizom je v celoti odgovorilo več kot 7.000 uporabnikov, kar podjetju Skaza predstavlja precej zanimiv uvid v način življenja izredno zanimive ciljne publike za nakup njihovega izdelka.
Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?
Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝
Kontaktiraj nas