Bokashi Organko kviz o vrtnarjenju (NEM)

V Plastiki Skaza so želeli razširiti svojo prepoznavnost na nemškem trgu in predstaviti svoj produkt - Bokashi Organko.

BRIEF & IZHODIŠČA

01

Večja prepoznavnost Bokashi kompostiranja

Kako na zabaven način do večje prepoznavnosti Bokashi kompostiranja?

02

Širjenje prepoznavnosti na nemškem trgu

Da se Skazina prepoznavnost razširi na nemškem trgu, naj bo rešitev v nemškem jeziku.

03

Večja vključenost uporabnikov

Uporabniki bi preko zabavnega kviza preživeli več kakovostnega časa z blagovno znamko.

04

Pridobitev novih uporabnikov in kupcev

Ustvariti bazo uporabnikov, ki jih bodo lahko nagovarjali o Bokashi Organko kompostiranju.

11.000+ odigranih kvizov

80 % uporabnic ženskega spola

03:52 povprečen čas reševanja kviza

1,647 opt-in uporabnikov

Kaj je nastalo?

Zabaven izobraževalno-segmentacijski kviz s poslovno anketo.

Vrtnarski kviz: Kako dobro poznaš svoj vrt? je s prikupno in sproščeno komunikacijo razgibal možgane vseh tipov vrtnarjev – od ljubiteljskih do velikih poznavalcev – z vprašanji o pridelkih, delu na vrtu, orodjih in seveda kompostiranju. Tako so uporabniki na zabaven način spoznali nov produkt - kompostnik Bokashi Organko.

Kontaktirajte nas

Mehanika kampanje

Kuhinjski kompostnik Bokashi Organko je postal prikupen osrednji lik kviza, ki je na šaljiv način komuniciral z uporabniki. Ti so po koncu kviza, glede na število pravilnih oziroma nepravilnih odgovorov, prejeli povratno informacijo v obliki zabavnega segmenta. Tudi ta je bil edinstveno ustvarjena ilustracija krovnega lika Bokashija, le da je tu obiskovalce pozdravil v zabavni preobleki posameznega segmenta – krompirja, kumare, feferona ali paradižnika.

bokashi organko kviz

Rezultati in zanimivosti

Namen kviza je bil preveriti znanje o vrtnarjenju, pridelkih, kompostu in vrtnarskemu orodju. Po zaključku kviza smo uporabnike razdelili v štiri segmente glede na nivo znanja, ki so ga pokazali v kvizu. 🧐

V nekaj več kot 11.000 odigranih kvizih je največ igralcev prejelo laskavi naziv VZTRAJNI KROMPIR 🥔  (2. najboljši rezultat), sledile so jim POKONČNE KUMARE 🥒  (3. rezultat) in ZELENI PARADIŽNIKI 🍅  (4. rezultat). Vrh vrtnarskega izziva oz naziv VROČI FEFERON 🌶  je osvojilo najmanj (12 %) urbanih kmetovalcev.

Med kvizom smo uporabnike na nevsiljiv način vprašali tudi nekaj vprašanj, ki naročniku pomagajo bolje razumeti njihove navade. Na anketo med kvizom je v celoti odgovorilo več kot 7.000 uporabnikov, kar podjetju Skaza predstavlja precej zanimiv uvid v način življenja izredno zanimive ciljne publike za nakup njihovega izdelka.

bokashi organko kviz 1

Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?

Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝

Kontaktiraj nas