
Bokashi Organko kviz o vrtnarjenju (SLO)
Po uspešnih rezultatih kviza na nemškem trgu, so pri Skazi želeli svojo prepoznavnost povečati še na slovenskem trgu.
BRIEF & IZHODIŠČA
Prevod nemške verzije kviza v slovenščino
Nova verzija kviza naj bo v slovenskem jeziku, da jo lahko odigrajo še slovenski uporabniki.
Širjenje prepoznavnosti na slovenskem trgu
Z zabavnim kvizom do večje prepoznavnosti Plastike Skaze in Bokashi kompostiranja.
Za nagrado dva nova produkta
Uporabniki naj podrobneje spoznajo kompostnik Bokashi Organko 2 Ocean in posodo Organko Daily.
Pridobitev novih kupcev in uporabnikov
Ustvariti bazo uporabnikov, ki jih bodo lahko nagovarjali o Bokashi Organko kompostiranju.
Kviz je do konca odigralo 69% uporabnikov
V nagradni kviz se je prijavilo 65% uporabnikov
Na e-novice se je prijavilo 38% uporabnikov
80% ljudi, ki je odigralo kviz, živi v hiši
Kaj je nastalo?
Slovenska verzija izobraževalnega kviza o vrtnarjenju in kompostiranju.
Potem, ko je Skazin kviz v letu 2021 požel uspeh na nemškem trgu, je v letu 2022 nastal še prevod v slovenščino z namenom, da se z Bokashi kompostiranjem spoznajo tudi slovenski uporabniki. Ti so se v Vrtnarskem kvizu: Kako dobro poznaš svoj vrt? spopadli z enajstimi zabavnimi vprašanji o delu na vrtu, orodjih, pridelkih in kompostiranju.
Kontaktirajte nasZ Bokashi Organko kompostnikom do zabavnih rezultatov
Skozi celoten kviz je uporabnika spremljal in nagovarjal prikupen, ilustriran kompostnik Bokashi Organko. Na koncu pa se je, glede na uporabnikovo znanje, prelevil v enega izmed štirih segmentov – ognjeni feforon, ponosno kumaro, vztrajni krompir ali zeleni paradižnik, ki je uporabnikom podal nasvet za bodoče kompostiranje in jih povabil k nakupu Skazinih kompostnikov.
Uporabniki so morali pokazati svoje znanje o delu na vrtu, pridelkih, orodjih in kompostiranju. Tisti, ki so bili pri tem najbolj uspešni, so si priborili naziv ognjenega feferona (25% vseh uporabnikov). Tisti malo manj uspešni, a še vedno iznajdljivi, so pridobili naziv ponosne kumare (28%). Tretji segment so predstavljali drzni, a nekoliko negotovi vztrajni krompirji (17%). Zadnji segment pa so zasedli še nekoliko zeleni paradižniki (30%).
Kviz povezuje poslovna anketa
Po četrtem in osmem vprašanju se znotraj kviza pojavita dve anketni vprašanji. Prvo je enako za vse uporabnike:
- Ali živiš v hiši ali bloku?
Glede na njihov odgovor se razlikuje drugo vprašanje. Za vse, ki so na prvo vprašanje odgovorili ”v hiši”, je sledilo vprašanje:
- Ali imaš vrt?
Za vse, ki pa so na prvo vprašnje odgovorili z ”v bloku”, je sledilo vprašanje:
- Ali ločuješ biološke odpadke?
Od vseh uporabnikov, ki so odigrali ta kviz, jih kar 80% živi v hiši, kar je morda pričakovano glede na to, da gre za kviz o vrtnarjenju. To potrjuje tudi drugo vprašanje, kjer jih je kar 86% odgovorilo, da imajo v hiši vrt.
Tisti, ki pa živijo v bloku (20% vseh uporabnikov), so na svoje drugo vprašanje (ali ločujejo biološke odpadke) večinsko (90%) odgovorili z DA.
Na tak način je Plastika Skaza pridobila vpogled v navade slovenskih uporabnikov in jih v nadaljni komunikaciji nagovorila z ustrezno vsebino.
Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?
Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝
Kontaktiraj nas