🎉 NOVO! Priporočilni kviz za spletne trgovine 🛍 Več info

Kako ustvariti učinkovit in zabaven online Adventni koledar za marketing kampanjo?

Zapis je drugi v seriji zapisov o igrifikaciji v adventnih marketing kampanjah – začeli smo s petimi odličnimi idejami z navdih. Najdeš jih tule.

Je v otroštvu decembrska jutra tudi tebi popestrilo vsakodnevno odpiranje okenc in presenečenj, ki jih je skrival adventni koledar?

Že desetletja se ga namreč vsak december v različnih oblikah razveseli na milijone ljudi po vsem svetu. Je univerzalen, skrivnosten, poln presenečenj in seveda zabaven.

Kaj je adventni koledar, verjetno ne potrebujem prav podrobno razlagati, kajne? Prve omembe najdemo že v davnem 19. stoletju, natančneje leta 1851.

Adventni koledar je tako priljubljen in učinkovit, ker združuje nekaj ključnih psiholoških zakonitosti. Element presenečenja, nagrada in pričakovanje naslednjega odkritja med uporabniki aktivirajo 4 (kemijske) elemente sreče oziroma DOZO (op. a. DOSE) presenečenja, kot jo je poimenovala Nicole Lazzaro, ena prominentnejših razvijalk iger.

DOZA oziroma DOSE presenečenja iz uporabnikov izvabi pozitivna obučtja, ki so posledica sproščanja dopamina, oksitocina, serotonina in endorfinov.

Toda v tem zapisu ne bomo govorili o tradicionalnem adventnem koledarju, ampak njegovi sodobnejši online različici.

5 ključnih učinkov, ki jih zagotavlja online adventni koledar

Če z vašo blagovno znamko v preteklosti še niste preizkusili moči adventnega koledarja, potem si oglejte 5 njegovih ključnih učinkov:

  1. Ustvarite več kakovostnih prijav na e-novice (Lead Generation)
  2. Kreativno predstavite izdelke in prodajne akcije (višja prodaja)
  3. Bolje spoznajte svoje uporabnike (segmentacija in personalizacija)
  4. Povišajte vključenost uporanbikov na družabnih omrežjih
  5. Navdušite, zabavajte in čustveno povežite uporabnike s svojo blagovno znamko (Branding)

Poleg tega ste lahko z učinki, ki jih želite doseči, seveda še bolj kreativni in drzni. Ponudite popuste za nakup drugega izdelka ter s tem povišajte vrednost košarice.

Predvajajte video vsebino, vključite kviz, scratch card mehaniko, kolo sreče ali igro zadeni tarčo in svoje uporabnike zabavajte, izobrazite in navdušite.

V kontekstu adventnega koledarja ne smemo zanemariti še ene izredno pomembne lastnosti. To je zares celovita prilagodljivost in modularnost. Adventni koledar lahko v celoti prilagodimo vaši blagovni znamki in, kar je verjetno še pomembneje, prilagodimo celotno analitiko, ki se beleži v ozadju igranja igre.

 

 

Kako ustvariti adventni koledar, ki bo prinašal rezultate?

Razvoj adventnega koledarja je preprost, a vseeno zahteva nekaj premisleka o načinu komuniciranja, vrsti iger in povratnih informacijah, ki jih bo uporabnik prejel. Razvoj je sestavljen iz treh ključnih korakov:

  1. Izberi izgled oziroma predlogo

Izbiraš lahko med štirimi Escapebox predlogami, seveda pa znamo razviti tudi povsem prilagojen videz koledarja. Barve vaše blagovne znamke ali produkta, logotip, fonti in podobno so seveda v celoti prilagodljivi.

 

  1. Dodaj dnevno aktivnost in igre

V zares pestri ponudbi Escapebox igrificirianih rešitev boš zagotovo našel igro, ki bo na barvit način dopolnila vsebino koledarja.

Da bi osvojil nagrado, bo tako uporabnik vsak dan odigral drugačno igro. Po odigrani igri, pa uporabnika nagradite s popustom, brezplačno poštnino, zabavno vsebino v obliki eknjige ali videa, darilom in podobno.

 

Še več iger in igrificiranih rešitev najdeš na naši spletni strani o digitalnih rešitvah.

  1. Določi frekvenco in nagrade

Razmislek o tem, kako pogosto želiš, da se uporabnik vrača na spletno stran, kakšno vsebino mu bomo prikazali in kaj želimo, da po odkritju vsebine naredi, je seveda izredno pomemben.

Komunikacija, animacije, prijazna uporabiška izkušnja in celo zvok, so kljčuni elementi, ki pomagajo pri izboljšanju metrik. Višji Open Rate, večja penetracija klikov na prodajno spletno stran, segmentacija glede na frekvenco vračanja in število nakupov, abandonment cart in podobno so učinki, ki ti jih bo adventni koledar pomagal izboljšati.

Opazuj, analiziraj, nadgradi

Adventni koledar omogoča hitro prilagajanje in odzivanje na obnašanje uporabnikov. Če po nekaj dneh opazimo, da določena oblika vsebine za odprtim oknom beleži boljše rezultate in nam prinaša več uporabnih informacij, potem lahko to seveda precej enostavno nadgradimo tako, da povišamo frekvenco bolje delujočih sporočil, iger, vizualov in ponudb.

Adventni koledar povežite s svojim Google Analytics računom in spremljajte konverzijske stopnje in druge KPI-je.

Koledar lahko povežemo z vašim Google Analytics računom, tako da boš v vsakem trenutku vedel, kako se uporabniki med igranjem vedejo in kaj počnejo. Klike na posamezna polja povežemo s klik-tagi, prevezeme nagrad pa vežemo na cilje, preko katerih enostavno spremljamo konverzijske stopnje in druge za vaše podjetje pomembne KPI-je.

Prilagojeno vašim poslovnim ciljem in željam

Prilagodite adventni koledar po svoji meri.

Oblikovanje prilagojeno grafični podobi vaše blagovne znamke

Escapebox adventni koledar lahko v celoti prilagodiš grafični podobi svoje blagovne znamke.

Objavljeno na vaši spletni strani

Koledar lahko na vaši spletni strani objaviš z <iframe> skripto, WordPress vtičnikom ali pa ga v celoti razvijemo na za to ustvarjeni pristajalni spletni strani.

Integracija z email in CRM sistemi

Z nekaj preprostimi avtomacijami boš nove prijave na e-novice ali prodajne lijake pospravljal v svoj Mailchimp, ActiveCampaign ali druga email in CRM orodja. Cena adventnega koledarja ni odvisna od števila zbranih email naslovov ali konverzij, zato ne rabiš skrbeti za visoke stroške akvizicije novih uporabnikov.

Mnogotere možnosti izvedbe

Klasičen adventni koledar

Adventni koledar omogoča precej različnih možnosti izbire. S klasičnim adventnim koledarjem vsak dan povabite uporabnike, da si lahko priigrajo priložnost za dnevno nagrado. Udeleženci za sodelovanje vpišejo svoje ime in e-poštno sporočilo, s čimer sodelujejo v nagradnem natečaju, vi pa lahko ta segment uporabnikov ponovno nagovorite in povabite nazaj na spletno stran.

Interaktiven adventni koledar

Lahko pa gremo še korak dlje in koledar naredimo precej bolj interaktiven in sestavljen iz večih faz.

Ko pri klasičnem koledarju uporabnik klikne na okno, se mu nagrada odpre takoj, prevzame pa jo, kot že omenjeno, z nekaj podatki oziroma kakšnim drugim spletnim dejanjem (share, like, comment …).

Pri interaktivnem koledarju pa je nagrada skrita za še enim nivojem interakacije z uporabnikom. Ko ta odpre okno, ga na drugi stopnji čaka nov izziv. Ta je lahko povsem preprost – ogled videa, anketa ali kratek informativen zapis. Pri naprednejših oblikah pa bo uporabnik soočen z zares zabavnimi igrami, kot je scratch kartica, kviz, igra spomina, kolo sreče in podobno.

Interaktivni adventni koledar poskrbi za še daljši čas na spletni strani, še več ogledov strani (pagewives), še boljšo segmentacijo in poznavanje uporabnikov, še višjo čustveno povezavo z vašo blagovno znamko in podobno.

December se bliža, kakšen koledar bomo zasnovali?

Popestrite svojo adventno kampanjo s priljubljeno mehaniko adventnega koledarja in navdušite svoje uporabnike, stranke ali celo zaposlene.

Kontaktirjate nas za pripravo ideje in pomoč pri razvoju adventnega koledarja.

 

ŠTUDIJA PRIMERA ADVENTNEGA KOLEDARJA


Sorodne objave