Bokashi Organko kviz o vrtnarjenju (SLO)

Po uspešnih rezultatih kviza na nemškem trgu, so pri Skazi želeli svojo prepoznavnost povečati še na slovenskem trgu.

BRIEF & IZHODIŠČA

01

Prevod nemške verzije kviza v slovenščino

Nova verzija kviza naj bo v slovenskem jeziku, da jo lahko odigrajo še slovenski uporabniki.

02

Širjenje prepoznavnosti na slovenskem trgu

Z zabavnim kvizom do večje prepoznavnosti Plastike Skaze in Bokashi kompostiranja.

03

Za nagrado dva nova produkta

Uporabniki naj podrobneje spoznajo kompostnik Bokashi Organko 2 Ocean in posodo Organko Daily.

04

Pridobitev novih kupcev in uporabnikov

Ustvariti bazo uporabnikov, ki jih bodo lahko nagovarjali o Bokashi Organko kompostiranju.

Kviz je do konca odigralo 69% uporabnikov

V nagradni kviz se je prijavilo 65% uporabnikov

Na e-novice se je prijavilo 38% uporabnikov

80% ljudi, ki je odigralo kviz, živi v hiši

Kaj je nastalo?

Slovenska verzija izobraževalnega kviza o vrtnarjenju in kompostiranju.

Potem, ko je Skazin kviz v letu 2021 požel uspeh na nemškem trgu, je v letu 2022 nastal še prevod v slovenščino z namenom, da se z Bokashi kompostiranjem spoznajo tudi slovenski uporabniki. Ti so se v Vrtnarskem kvizu: Kako dobro poznaš svoj vrt? spopadli z enajstimi zabavnimi vprašanji o delu na vrtu, orodjih, pridelkih in kompostiranju.

Kontaktirajte nas

Z Bokashi Organko kompostnikom do zabavnih rezultatov

Skozi celoten kviz je uporabnika spremljal in nagovarjal prikupen, ilustriran kompostnik Bokashi Organko. Na koncu pa se je, glede na uporabnikovo znanje, prelevil v enega izmed štirih segmentov – ognjeni feforon, ponosno kumaro, vztrajni krompir ali zeleni paradižnik, ki je uporabnikom podal nasvet za bodoče kompostiranje in jih povabil k nakupu Skazinih kompostnikov.

Uporabniki so morali pokazati svoje znanje o delu na vrtu, pridelkih, orodjih in kompostiranju. Tisti, ki so bili pri tem najbolj uspešni, so si priborili naziv ognjenega feferona (25% vseh uporabnikov). Tisti malo manj uspešni, a še vedno iznajdljivi, so pridobili naziv ponosne kumare (28%). Tretji segment so predstavljali drzni, a nekoliko negotovi vztrajni krompirji (17%). Zadnji segment pa so zasedli še nekoliko zeleni paradižniki (30%).

skaza kviz

Kviz povezuje poslovna anketa

Po četrtem in osmem vprašanju se znotraj kviza pojavita dve anketni vprašanji. Prvo je enako za vse uporabnike:

  • Ali živiš v hiši ali bloku?

Glede na njihov odgovor se razlikuje drugo vprašanje. Za vse, ki so na prvo vprašanje odgovorili ”v hiši”, je sledilo vprašanje:

  • Ali imaš vrt?

Za vse, ki pa so na prvo vprašnje odgovorili z ”v bloku”, je sledilo vprašanje:

  • Ali ločuješ biološke odpadke?

bokashi organko kviz

Od vseh uporabnikov, ki so odigrali ta kviz, jih kar 80% živi v hiši, kar je morda pričakovano glede na to, da gre za kviz o vrtnarjenju. To potrjuje tudi drugo vprašanje, kjer jih je kar 86% odgovorilo, da imajo v hiši vrt.

Tisti, ki pa živijo v bloku (20% vseh uporabnikov), so na svoje drugo vprašanje (ali ločujejo biološke odpadke) večinsko (90%) odgovorili z DA.

Na tak način je Plastika Skaza pridobila vpogled v navade slovenskih uporabnikov in jih v nadaljni komunikaciji nagovorila z ustrezno vsebino.

skaza_kviz

Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?

Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝

Kontaktiraj nas