🎉 NOVO! Priporočilni kviz za spletne trgovine 🛍 Več info

Zakaj spletne trgovine potrebujejo prodajni kviz?

Kvizi vseh vrst (segmentacijski, osebnostni, prodajni, …) so izredno popularni saj so zabavni, vzbujajo različna čustva in pogosto povedo nekaj o tistemu, ki ga rešuje. Tudi če rezultati morda nimajo globine ali se štejejo za neresne, jih ljudje sprejmejo, ker še vedno verjamejo v nepričakovan vidik rezultatov.

V tem zapisu se bom osredotočila na prodajne kvize, saj njihova priljubljenost močno raste med spletnimi trgovinami, ker s svojo personalizacijo in privlačnostjo v strankah vzbudijo zanimanje in jim omogočajo lažji in zabavnejši nakup, tržnikom pa višje stopnje konverzije in večjo prodajo. Njihov glavni cilj pa mora vedno biti zagotavljanje dodane vrednosti strankam in boljšo uporabniško izkušnjo. 

Zakaj uporabiti prodajni kviz? 

The Beauty of Life: Take Care: care/of Personalized Daily Vitamins
VIR: https://www.takecareof.com/

Kvizi o priporočilih izdelkov prodajajo namesto vas. Imajo vlogo osebnega prodajalca v spletni trgovini, ki vodi svoje stranke od začetka do košarice in jim pomaga najti izdelke, ki najbolje ustrezajo njihovim potrebam. Vse to storijo na zabaven način, kar stranki omogoča interakcijo z vašim podjetjem in v njej spodbuja željo, da kviz dokonča in opravi nakup. 

Poleg tega so enostavni za izdelavo in vzdrževanje, kar pomeni, da lahko povečate prodajo, hkrati pa zmanjšate stroške trženja in oglaševanja. Svoje stranke lahko z njimi izobrazite o vaših izdelkih, saj so odlična predstavitev novih izdelkov in storitev.

Kdaj je uporaben prodajni kviz? 

  • Ko kupci nimajo jasnih preferenc glede tega, kaj želijo,
  • ko ljudje želijo narediti hiter in enostaven nakup (npr.: darila),
  • ko je izdelek zapleten ali je težko primerjati alternative.

 

zero-party podatki eknjiga

 

Prodajni kvizi – ključne prednosti:

1. Zmanjšajo problem prevelike izbire

Ljudje imajo radi izbiro. Toda če jo imajo v spletnih trgovinah preveč, bodo zapustili voziček pred zadnjo potrditvijo nakupa. Glede na tekoče raziskave inštituta Baymard, 69,57 % strank zapusti svoje spletne nakupovalne vozičke. Preživeti ure za iskanje pravega izdelka je namreč lahko utrujajoče in zamudno. In tu postanejo velikega pomena prodajni kvizi, ki bodo izbiro omejili namesto vas na podlagi uporabnikovih odgovorov.

Fenty Beauty

Prodajni kviz je odlična izbira za trgovine: 

saj so izdeki, ki ustrezajo vsem, redkost.

2) Personalizirajo nakupovalno izkušnjo 

Interaktivna vsebina lahko poveča vašo stopnjo konverzije tudi za 70 %. Salesforce poroča, da je 57 % kupcev pripravljenih deliti podatke v zameno za prilagojene ponudbe. S prodajnim kvizom lahko pridobite podatke o njihovih preferencah in jih uporabite za zagotavljanje personaliziranih izkušenj, ki jih pričakujejo vaši kupci.

PRIMER: Third Love

Kupovanje ustreznih nedrčkov je lahko velik izziv, zato je ta prodajni kviz odličen način, da predstavnice nežnejšega spola ugotovijo kater je najbolj primeren za njih. Kviz zastavi vprašanja o strankinih izkušnjah z nedrčki in preferencah. Na podlagi odgovorov in v zameno za njen elektronski naslov, uporabnici predstavi nedrček priporočen zanjo, ki najbolj ustreza njenim potrebam.

Blagovna znamka ženskega spodnjega perila pa poleg elektronskih naslovov, pridobi tudi uporabne podatke o udobju in bolečinskih točkah, ki jih povzročajo nedrčki. 

3) Povečajo seznam elektronskih naslovov (lead generation)

Ko združite interaktivnost kvizov z visoko vrednostjo, ki jo zagotavljajo priporočila izdelkov, dobite recept za uspeh rasti seznama e-poštnih naslovov. Obstaja več načinov za zbiranje elektronskih naslovov s kvizom:

  • uporabniki morajo vnesti svoj elektronski naslov, da si ogledajo rezultate kviza,
  • ponudba popusta za njihov priporočeni izdelek v zameno za njihovo e-pošto,
  • uporabnikom daje možnost, da svoje rezultate shranijo na svoj e-poštni naslov.
  • če priporočenega artikla ni na zalogi, jih lahko povabite, da se prijavijo na e-poštna obvestila o razprodaji.

Previdni pa morate biti, da izpolnjevanje obrazca ni moteče, še posebej, če je dolg in zahteva nepomembne podatke. Zahtevajte informacije, ki so potrebne in pomagajo pri segmentiranju strank.

PRIMER: Gainful

4) Ustvarjajo pomembne podatke o strankah 

Dve tretjini tržnikov pravita, da je zbiranje zadostnih podatkov njihova največja ovira pri zagotavljanju prilagojenih izkušenj. Prodajni kvizi so zato odličen in enostaven način za zbiranje zero party (neposrednih) podatkov ali podatkov, ki jih stranke proaktivno delijo z blagovnimi znamkami v zameno za prilagojene ponudbe ali popuste. 

PRIMER: Sephora 

Ta kviz uporabnike najprej vpraša o kriterijih nakupovanja. Tako lahko Sephora segmentira potencialne stranke na podlagi njihove izbire in jih lahko učinkovito ponovno usmeri. Kviz se nadaljuje različno za ljudi, ki iščejo določen izdelek, ali ljudi z določeno težavo s kožo.

5) Povečajo promet na strani

Statistični podatki kažejo, da bo dvakrat več ljudi raje kliknilo na ta link:

Kot na tega:

Vir

Vsak namreč raje klikne na nekaj, kar zveni zabavno in od njega zahteva čim manj dela, nihče pa si ne želi brati dolgočasnih navodil za izbiro sončnih očal. 

6) Povečajo prodajo

Približno 92 % vseh ljudi v spletni trgovini ne opravi nakupa. Zakaj? Morda so preobremenjeni z izbiro, niso našli pravega izdelka, se zmotili ali pa niso prepričani. V teh primerih je prodajni kviz odličen način za usmeritev v pravo smer. S poznavanjem njihovih preferenc in pridobljenimi elektronskimi naslovi, pa lahko sprožite prilagojeno e-pošto s posebno ponudbo ali popusti, da jih povabite nazaj na vašo spletno stran ali košarico. 

Da povečate možnost prodaje, lahko med samim kvizom ali pa po koncu preko pridobljenega elektronskega naslova, prikažete tudi kupon za enkratni popust na priporočen izdelek: 

Vir

7) Izboljšajo trženje na družbenih omrežjih

Družbena omrežja naj bi bila zabavna, zato je interaktivna vsebina odlična za povečanje vključenosti uporabnikov. 

Lep primer je ta Buzzfeedov kviz na Facebooku, s pomočjo katerega se uporabniki zabavajo, hkrati pa pridobijo dragocene informacije in priporočila o izdelkih primernih za njih:

Vir

8) Izboljšajo vključenost potencialnih strank z boljšo uporabniško izkušnjo

Najboljši kviz s priporočili izdelkov je preprost, vsebuje vizualne elemente, omenja podrobnosti priporočenih izdelkov in vključuje CTA, ki uporabnika vodi do želenega koraka. 

PRIMER: Running Shoes Guru 

Running Shoes Finder kviz na koncu ponudi različna priporočila glede na odgovore uporabnikov, vključuje ustrezne podrobnosti o izdelku in CTA, ki jih vabi k ukrepanju. To uporabniško izkušnjo olajša, jo naredi bolj privlačno in poveča vključenost in zadovoljstvo strank. 

So te zgoraj našteti razlogi prepričali, da tvoje podjetje potrebuje prodajni kviz za izboljšanje nakupovalnih izkušenj vaših strank? Potem nas lahko kontaktirajte in z veseljem bomo pomagali pri ustvarjanju najbolj zabavnega in učinkovitega kviza za vas.


Sorodne objave