Igrifikacija trajnostnega poročila: (vz)trajno = sijajno

Študija primera kako smo za Lidl Slovenija igrificirali že drugo trajnostno poročilo in njihove dosežke predstavili skozi zabavno igro z mehaniko kače.

BRIEF & IZHODIŠČA

01

Igra naj bo zabavna a izobraževalna

Naročnikova želja je bila, da je igra enostavna, s poznano mehaniko in močno izobraževalno noto.

02

Predstavi različne stebre informacij

Igra naj na kreativen način sporoči zanimiva dejstva in dosežke podjetja Lidl Slovenija.

03

Različne stopnje zahtevnosti igre

Z željo po močni in dolgi vključenosti uporabnikov, naj igra poskrbi za ustrezno stopnjevanje zahtevnosti.

04

Vztrajno = sijajno oblikovalski jezik

Oblikovanje in dizajn naj odražata oblikovalski sistem trajnostnega poročila podjetja Lidl Slovenija.

Unikatna igra kače z dejstvi poročila.

3 težavnostne stopnje igre.

Več kot 4 min povprečen čas igranja.

Izpostavitev najbolj zanimivih dejstev podjetja.

Kaj je nastalo?

Igrifikacija trajnostnega poročila Trajno = sijajno

Za zaposlene v podjetju Lidl Slovenija smo ustvarili izvirno igro kače in predstavili trajnostne dosežke podjetja. Ta je v zadnjih dveh letih dosegel pomembne premike, tako na notranji ravni kot v širšem družbenem kontekstu.

Kontaktirajte nas

Pritegniti pozornost zaposlenih ni vedno najlažja naloga. Sploh v velikih podjetjih in organizicijah.

Ko gre za trajnostna poročila, je še težje, saj so ta običajno polna številk, informacij in dejstev, ki jih je težko doumeti ali sploh posvetiti pozornost.

Da bi zaposlenim to vsaj malo olajšali, smo v sodelovanju z Lidl Slovenija razvili zabaven in igriv pristop k predstavitvi njihovega drugega trajnostnega poročila “Trajno = sijajno“. To na vsebinsko bogat in oblikovalsko dovršen način predstavlja njihova prizadevanja na področju družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja.

Igrifikacija trajnostnega poročila: Lidl Slovenija

Lidl je v zadnjih dveh letih dosegel pomembne premike in dosežke, tako na notranji ravni kot v širšem družbenem kontekstu. Ključni izziv je bil, kako predstaviti te dosežke, dejstva in zaveze, ki so zares hvalevredni:

  • 18 % zmanjšanje porabe plastike v embalaži izdelkov lastnih blagovnih znamk. Embalaža izdelkov lastnih blagovnih znamk v povprečju vsebuje 14 % reciklata.
  • 70+ vodstvenih položajev v Lidlu Slovenija zasedajo ženske.
  • 100 % uporaba zelene elektrike (proizvedene iz obnovljivih virov energije) na vseh lastniških lokacijah. Med drugim je 13 trgovin in logistični center v Arji vasi opremljenih s sončnimi elektrarnami.
  • 270+ slovenskih dobaviteljev prinaša lokalne izdelke na police naših trgovin. V letu 2023 načrtujemo povečanje obsega slovenskih lokalnih izdelkov v redni ponudbi za 10 %.
  • 330 % povečanje prepoznavnosti slovenskega parašporta. Lidl Slovenija je podpornik Zveze za šport invalidov – slovenskega paralimpijskega komiteja že od leta 2016.

Toda ker je dosežkov veliko, številk in informacij pa še več, smo ustvarili idejo zabavne igrifikacije, ki bo pomagala dejstva in podatke predstaviti na bolj igriv in zabaven način.

Nastala je igra “Misija: (vz)trajno = sijajno” in predstavila nov simpatičen lik gosenice. Vztrajne gosenice, ki se bori proti slabim navadam in vrednotam. Z uspešnim vodenjem gosenice po poti pozitivnih navad gosenica raste in bolje razume svet okrog sebe. Ko premaga vse slabe navade, se spremeni v čudovitega metulja, ki razkrije zanimivosti, dejstva in zaveze podjetja, ki se na različne načine dotikajo zaposlenih.

Igrifikacija trajnostnega poročila: Lidl Slovenija

Igra je trajala 6 dni in ponudila 3 različne stopnje težavnosti. 25 % uporabnikov je začelo z igranjem igre. Povprečen čas igranja je bil dobre 4 minute, kar kaže na uspešno angažiranost zaposlenih v igri.

Igrifikacija trajnostnega poročila Lidl Slovenija je bil uspešen poskus predstavitve pomembnih informacij na zabaven in interaktiven način. Z uporabo igre gosenice smo uspeli pritegniti zaposlene in jih bolje seznaniti z dosežki podjetja.

Igrifikacija trajnostnega poročila: Lidl Slovenija

Igrifikacija trajnostnega poročila: Lidl Slovenija

Igrifikacija trajnostnega poročila: Lidl Slovenija

Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?

Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝

Kontaktiraj nas