JUPOL kvizoljub: Prepoznaš barvne svetovne dogodke?

Z blagovno znamko JUB smo ustvarili zabaven kviz o barvnih dogodkih sveta s poudarkom na barvi JUPOL Classic.

BRIEF & IZHODIŠČA

01

Predstavitev izdelkov JUB

Preko barvitega kviza o svetovnih dogodkih v barvah predstaviti izdelke JUPOL Classsic in DIPI.

02

Aktivirati uporabnike

Z zabavno aktivacijo poskrbeti, da uporabniki preživijo več čas z blagovno znamko JUB.

03

Rešitev za 4 države

Kviz naj bo na voljo za štiri trge, v štirih jezikih - slovenščini, hrvaščini, srbščini in bosanščini.

04

Dobrodelna nota

Za vsak odigran kviz je JUB prispeval lonček barve za obnovo otroškega letovišča Zambratija.

Kviz za 16 milijonski trg

24.732 odigranih kvizov

Kviz je končalo 68 % uporabnikov

25 % prijav na e-novice

Kaj je nastalo?

Izobraževalno-segmentacijski kviz: JUPOL kvizoljub.

JUPOL kvizoljub: Prepoznaš barvne svetovne dogodke? je prikupen kviz o dogodkih v svetu, ki se v svoji barvitosti tako ali drugače povezujejo z JUB-ovo belo barvo JUPOL Classic ali niansirnim sredstvom DIPI.

Kontaktirajte nas

Kako na drugačen način predstaviti blagovno znamko JUB?

Z zabavnim kvizom, ki uporabnike postavi pred izziv poznavanja svetovnih dogodkov v barvah in jih ob tem izobrazi o JUBu in njegovih izdelkih. Od skupno 10 vprašanj, se jih 6 navezuje na belo barvo JUPOL Classic, 2 na niansirno sredstvo DIPI in 2 specifično na blagovno znamko JUB.

Kvizoljubni JUPOL: Prepoznaš bravne svetovne dogodke

Z belo barvo smo povezali svetovne dogodke: 

  • poroko Kraljice Viktorije
  • smučarske polete v Planici
  • festival čokolade Eurochocolate
  • pristanek človeka na Luni
  • praznik San Fermín
  • spomladansko cvetenje marjetice

Z niansirnim sredstvom DIPI smo povezali: 

  • La tomatina (rdeč DIPI)
  • Dan svetega Patrika (zelen DIPI)

Vprašanja vezana na blagovno znamko JUB pa so se navezovala na:

  • njegovo najbolj prepoznavno znamko JUPOL

JUB JUPOL kviz

Rezultati kampanje

Kampanja je v različnih državah trajala od 15 dni do enega meseca.

Največje število uporabnikov je sodelovalo na Hrvaškem trgu in sicer kar 12.989, kar je 54 % vseh odigranih kvizov.

Tudi slovenski trg je imel zelo dobre konverzije, saj je do konca kviza prišlo kar 69 % uporabnikov. Od tega jih je 57 % oddalo svoj email v namene nagradne igre, 30 % pa se je vpisalo tudi na e-novice. To je tudi najvišji % prijav na e-novice med vsemi trgi.

S 44% je imel srbski trg najvišji engagement rate od vseh trgov.

Bosanski trg pa je imel najvišji finish rate – kar 71 % vseh uporabnikov, ki so začeli z reševanjem kviza, ga je tudi odigralo do konca. Na splošno pa je bil finish rate višji od 66 % na vseh trgih.

Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?

Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝

Kontaktiraj nas