Interaktivna igra, ki pomaga čebelam

Medex, ambasador čebelam prijaznega sveta, je z namenom, da bi pomagali čebelam ohranjati svoj habitat, ustvaril kampanjo virtualnega sajenja medovitih dreves v slovenskem in angleškem jeziku.

BRIEF & IZHODIŠČA

01

Awareness kampanja

Ozavestiti ljudi o pomenu čebel, njihovih pridelkih in obeležitev svetovnega dneva čebel.

02

Lokalno in globalno

Kampanja naj bo izvedljiva na vseh trgih z Medex izdelki – v Sloveniji in drugod po svetu.

03

Dobrodelna nota

Medex bo pomagal saditi medovita drevesa v Sloveniji in po svetu in tako pomagal čebelam.

04

Engagement uporabnikov

Z virtualnim sajenjem dreves bodo uporabniki pripomogli k sajenju dreves v fizičnem svetu.

Posajenih 60.838 virtualnih dreves

Drevesa je posadilo 11.983 uporabnikov

24,6 % opt-in uporabnikov

11,4 % uporabnikov se je prijavilo na e-novice

Kaj je nastalo?

Medex kampanja: “Posadi drevo, da čebelam bo lepo.”

V kampanji so uporabniki s pomočjo drag and drop mehanike posadili virtualna medovita drevesa in tako pomagali čebelam, saj je Medex za vsakih 100 virtualno posajenih dreves poskrbel za posaditev enega medovitega drevesa v fizičnem svetu – lokalno in globalno. Hkrati pa so se lahko uporabniki seznanili tudi o osupljivih dejstvih o čebelah, spoznali dragocene čebelje pridelke in načine kako pomagati čebelam.

Kontaktirajte nas

Igrificirana rešitev “Posadi drevo, da čebelam bo lepo.”, oziroma v angleščini “Plant a Tree. Help a Bee.” je interaktivna rešitev, kjer se uporabniki aktivno vključejejo v spoznavanje vsebine in krovna sporočila blagovne znamke Medex.

medex_plant_a_tree

Tokratni cilj je bila kampanja, kjer se uporabniki naučijo čim več o čebelah, njihovih izdelkih in kako poskrbeti, da ne izumrejo. V idealnem svetu bi vsi zasadili čim več medovitih rastlin oziroma dreves v resničnem življenju, vendar to ni vedno mogoče. Nekateri ljudje namreč živijo v stolpnicah ali sušnih predelih sveta. Preko osnovne mehanike drag and drop pa lahko uporabniki kadarkoli in kjerkoli na svetu virtualno posadijo medovita drevesa. Izbirajo lahko med pet različnimi vrstami: Javor, češnja, lipa, jablana in kostanj. O njih izvejo tudi kratko zanimivost vezano na čebele. Nato pa Medex poskrbi, da se ta drevesa posadijo tudi v resničnem svetu v razmerju 100 (virtualnih dreves) : 1 (drevo v resničnem življenju).

medex_awerness_kampanja

Glavni tehnični element rešitve je skupinski progress bar (števec), ki beleži vsa posajena drevesa in spodbuja uporabnike k vračanju. Skupinski števec posajenih dreves prav tako psihološko spodbuja uporabnike k vključitvi v kampanjo.

medex_kampanja_sajenje_virtualnih_dreves

Potem ko uporabnik posadi medovito drevo, se mu prikaže možnost, da vpiše svoje podatke. Z vpisom imena, države iz katere sadi drevesa in svojega elektronskega naslova, pridobi certifikat s sporočilom in podpisom ambasadorja kampanje, Tadeja Pogačarja, 10 % popust na izdelke iz čebeljega panja. hkrati pa lahko opazuje tudi rast svojega gozdička medovitih dreves vsak dan.

Koliko dreves bo Medex posadil v resničnem svetu?

Ta kampanja je unikatna, saj je blagovna znamka, poleg tipičnega vključevanja uporabnikov in promocije prodaje svojih izdelkov, usmerjena k vračanju skupnosti. Do sedaj je bilo posajenih več kot 60.000 virtualnih dreves, kar pomeni, da jih bo Medex v naravi posadil dobrih 600 in na tak način pomagal ohranjati čebelji habitat.

Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?

Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝

Kontaktiraj nas